To get the best candidate experience, please consider applying for a maximum of 3 roles within 12 months to ensure you are not duplicating efforts. Job Category Marketing & Communications Job Details About Salesforce We’re Salesforce,
Summary Posted: Jun 19, 2024 Weekly Hours: 37.5 Role Number: 200547575 The people here at Apple don’t just create products — they build the kind of wonder that’s revolutionized entire industries. The diversity of those people
About the Role: Grade Level (for internal use): 12 Company Overview: S&P Global is a global leader specializing in cutting-edge Software and Regulatory Compliance solutions for businesses worldwide. Committed to innovation and excellence, we empower organizations
To get the best candidate experience, please consider applying for a maximum of 3 roles within 12 months to ensure you are not duplicating efforts. Job Category Customer Success Job Details About Salesforce We’re Salesforce, the
For over 35 years, Aesop has carefully cultivated an inspiring and inclusive environment in which our employees are supported and encouraged to thrive. As a global retail organization, we offer professional development and advancement opportunities to
To get the best candidate experience, please consider applying for a maximum of 3 roles within 12 months to ensure you are not duplicating efforts. Job Category Customer Success Job Details About Salesforce We’re Salesforce, the
To get the best candidate experience, please consider applying for a maximum of 3 roles within 12 months to ensure you are not duplicating efforts. Job Category Customer Success Job Details About Salesforce We’re Salesforce, the
To get the best candidate experience, please consider applying for a maximum of 3 roles within 12 months to ensure you are not duplicating efforts. Job Category Customer Success Job Details About Salesforce We’re Salesforce, the
To get the best candidate experience, please consider applying for a maximum of 3 roles within 12 months to ensure you are not duplicating efforts. Job Category Data Job Details About Salesforce We’re Salesforce, the Customer
To get the best candidate experience, please consider applying for a maximum of 3 roles within 12 months to ensure you are not duplicating efforts. Job Category Customer Success Job Details About Salesforce We’re Salesforce, the
At F5, we strive to bring a better digital world to life. Our teams empower organizations across the globe to create, secure, and run applications that enhance how we experience our evolving digital world. We are
JOB SUMMARY Functions as the property’s strategic financial business leader. The position champions, develops and implements property-wide strategies that deliver products and services to meet or exceed the needs and expectations of the brand’s target customer
Company Description At ServiceNow, our technology makes the world work for everyone, and our people make it possible. We move fast because the world can’t wait, and we innovate in ways no one else can for
西日本のエンタープライズ製造のお客様を一緒に盛り上げませんか? 西日本製造営業統括本部にて、西日本のエンタープライズのお客様と将来にわたって戦略的な関係を築き、クラウド活用の推進をリードする技術営業職(Account Technology Strategist:ATS)を募集します。ATSは、業界に特化したお客様のデジタル変革の最前線にいます。候補者は、製造業のビジネスを理解し、業界シナリオに基づき顧客の優先事項を理解し、デジタルジャーニーにおけるリソースを提供するためのプロフェッショナルとして活動します。ATSの技術力に基づいた洞察と業界の専門知識により、お客様にこれまで想像もできなかったようなアイデアに基づいたビジネスを提案できます。また、Microsoft Azure Cloud、AI、Modern Workplaceソリューション(Microsoft365)、およびDynamics 365やPower PlatformなどのあらゆるMicrosoftビジネスアプリケーションの採用を推進します。 ATSはCIO/CTOと関係を構築し、顧客専任の仮想CTOのような役割を果たします。是非このやりがいのあるポジションでお客様のDX/AIトランスフォーメーションを共に推進していきませんか?オーナーシップとリーダーシップを持って進めていただける方をお待ちしています。 The ATS is at the forefront of our digital transformation efforts for our industry focused enterprise customers. ATS works exclusively to dissect the industry of a
To get the best candidate experience, please consider applying for a maximum of 3 roles within 12 months to ensure you are not duplicating efforts. Job Category Customer Success Job Details About Salesforce We’re Salesforce, the
Location: Tokyo, Tokyo, Japan Job ID: R0052905 Date Posted: 2024-06-20 Company Name: HITACHI ENERGY JAPAN, LTD. Profession (Job Category): Project/Program Management Job Schedule: Full time Remote: No Job Description: Mission statement: The Project Controlling Analyst supports
大手家電量販店担当営業 ・本部商談の実施 ・ベンダーとのコミュニケーション(連携) ・社内業務の対応 ・PMとのコミュニケーション(連携) ・新店・改装の対応 大手量販店との商談窓口となり、予算達成のための計画および実行を行います。 そのために関わるベンダーや社内とのコミュニケーションで連携を図り、より効率的に業務遂行を行います。 また新店・改装などの、現場対応も必要になって来ますので、柔軟に動ける必要があります。 予算達成のために、いかに効率よく柔軟に対応するかを考え、行動に移せる人材が好ましいと考えております。 What’s In It For You? Elective Benefits: Our programs are tailored to your country to best accommodate your lifestyle. Grow Your Career: Accelerate your path to
特定部署、特定領域におけるHRビジネスパートナリング業務をお任せします。具体的には、採用・処遇の決定・オンボーディング・配置、問題対応や退職面談等もご対応いただきます。 タレントマネジメントについてもメインで担当いただき、評価、タレントレビュー・サクセッションプラン、チェンジマネジメント、エンゲージメント向上策の実施、DE&Iプロジェクトの支援などを行っていただきます。 アジアパシフィックジャパン地域のタレントマネジメントダイレクターの支援も受けながら、グローバル、アジアパシフィックジャパンとの施策アラインも高いウエイト業務として想定されます。 会社全体としてもカルチャーチェンジや、組織の変更、各種オペレーションのフローが刷新されております。また、今後ビジネスとして注力する分野につきましては、外部・内部採用と定着が課題になりますので、Talent Acquisition担当と協力しながら直接的に支援を頂きます。 幅広く、かつ時には専門的に課題解決を行っていく、戦略人事のポジションです。 採用、Compensation&Benefitsなど多くの分野を横断的に学びながら実行できるポジションとなり、将来的に管理職へのパスを描きやすいところが魅力です。 What’s In It For You? Elective Benefits: Our programs are tailored to your country to best accommodate your lifestyle. Grow Your Career: Accelerate your path to success (and keep
In this Role, Your Responsibilities Will Be: MARKETING STRATEGY AND PLANNING Work with country leadership team and APAC marketing team to be responsible for development of Japan strategic marketing plan. Collaborate with country leaders to resolve
Customer Success Manager Secureworks (NASDAQ: SCWX) is a global cybersecurity leader that secures human progress with Secureworks® Taegis, a SaaS-based, open XDR platform built on 20+ years of real-world threat intelligence and research, improving customers’ ability