Who We Are At Kyndryl, we design, build, manage and modernize the mission-critical technology systems that the world depends on every day. So why work at Kyndryl? We are always moving forward – always pushing ourselves
Job Description: Business Overview We are one of the leading e-commerce companies in the world. Our mission is to empower people and society through the internet while aiming to become a “Global Innovation Company.” Department Overview
Job Description: At Bank of America, we are guided by a common purpose to help make financial lives better through the power of every connection. Responsible Growth is how we run our company and how we deliver
Senior Research Specialist, Power Research Japan and Asia London Stock Exchange Group (LSEG) is a leading global financial markets infrastructure and data provider headquartered in the United Kingdom that serves the global financial community and provide
Job Description Purpose of the role To participate in the day-to-day activities of the markets division providing insights and expertise that help senior colleagues make informed decisions, develop new products and services, and identify new market opportunities.
Job Req ID: 25521 About Supermicro: Supermicro® is a Top Tier provider of advanced server, storage, and networking solutions for Data Center, Cloud Computing, Enterprise IT, Hadoop/ Big Data, Hyperscale, HPC and IoT/Embedded customers worldwide. We
About Netskope Today, theres more data and users outside the enterprise than inside, causing the network perimeter as we know it to dissolve. We realized a new perimeter was needed, one that is built in the
Help Desk and Troubleshooting: Engage with customers through multiple channels, such as email, phone, chat, and sms to manage customer relationships and to ensure execution of customer requests Provide assistance to existing customers at critical times of the
Hardship Level (not applicable for home-based)H (no hardship) Family Type (not applicable for home-based)Family Staff Member / Affiliate TypeInternship Target Start Date2024-12-16 Deadline for ApplicationsNovember 5, 2024 Terms of ReferenceUNHCR Representation in Japan is seeking an
Join our Growing Team at Waste Japan as a Translator / Project Assistant! Waste is a leading creative agency in the video games industry, and we’re looking for talented individuals to join our team. If you
Support the customer service operations including but not limited to evaluating, monitoring, analyzing of results, and implementing any changes. Perform language translation and proofreading where necessary. Respond and support players issues via chat and email, including but not
Who We Are At Kyndryl, we design, build, manage and modernize the mission-critical technology systems that the world depends on every day. So why work at Kyndryl? We are always moving forward – always pushing ourselves
JOB SUMMARY Must have Japanese citizenship or Eligible work in Japan permit holder Loyalty Manager is responsible for recognition and engagement of our most valuable Elite members through delivery of the highest quality member stay experience.
Senior Data Analyst - Sovereign Debt Location Tokyo Business Area Data Ref # 10039550 Description & Requirements At Bloomberg, our products are fueled by powerful information. We combine data and context to paint the whole picture
Intesa Sanpaolo is the banking group leader in Italy. Assisting more than 14,6 milion of retail customers through a network of 5360 branches, it significantly supports the development of Companies and gives an important sustain to the
Who We Are At Kyndryl, we design, build, manage and modernize the mission-critical technology systems that the world depends on every day. So why work at Kyndryl? We are always moving forward – always pushing ourselves
Who We Are At Kyndryl, we design, build, manage and modernize the mission-critical technology systems that the world depends on every day. So why work at Kyndryl? We are always moving forward – always pushing ourselves
達 Windows サポートチームでは共に楽しく働ける仲間を募集しております。当部署では、Help Desk/Call Center のような表向きのサポート業務とは異なり、OS 基盤のためクラウドや Office 製品を含めた幅広いチームとのコラボレーションや米国本社の開発部門と協業することで、お客様に最適なソリューションを提供します。 今回、募集しているサポートエンジニアの最大のミッションは、お客様の相談相手となり、システム全体からビジネスニーズを把握した上で、高度な技術的支援を中心とした最適な解決策を提供することです。また、お客様の状況次第では、お客様の課題の解消だけでなく、より効果的に Windows をご使用いただくためのソリューションの提案を行うこともあります。その他、ドキュメントの開示や品質向上のための海外開発本部へのフィードバックなど 、日本マイクロソフトでのサポート エンジニア職は、マイクロソフト製品の責任者かつ技術とサービスのプロフェッショナルとして、様々な活躍の場が待っております。 サポートエンジニアの魅力は、「常に最先端の技術に触れ、学ぶことができる環境が整っていること」です。純粋に技術を追求し、国内のみならず世界における製品の第一人者になれる、非常に魅力的な職種です。 Responsibilities 担当エリアは、Windows プラットフォーム全般 (Windows Server/Client) です。 主に製品や技術分野で役割分担されており、一例として以下があります。 ・ Windows の認証やネットワーク (Active Directory (認証基盤)、ネットワーク解析など) ・ Windows の機能 (Hyper-V、Clustering、Remote Desktop Service、印刷など) その他、高度なトラブルシューティング (パフォーマンス解析、Dump 解析など) や
私たちはフロントからリードすることを好みます。そのため、清潔さから生産性まで、あらゆる面で独自の高い基準を設定するデューティ・マネージャーを募集しています。私たちの「ワンチーム」アプローチを支持し、お客様からの苦情、問い合わせ、提案に効果的かつ効率的に対処できるよう、あなたやあなたのチームをサポートしてください。 渋谷という象徴的な場所にホテル・インディゴ・ブランドが誕生することは、好奇心旺盛な旅慣れたお客様にとって、まさに待ち望んでいたことです。有名な渋谷交差点のすぐ近く、東京の主要なファッション、小売、ナイトライフの中心に位置するこのホテルで、お客様に深く豊かな近隣のストーリーをご紹介できることを楽しみにしています。 IHGでは毎日が違います: - ゲストの体験、チームのパフォーマンス、ホテルの運営を管理する。 - 業務に優先順位をつけ、チームが記憶に残る本物の体験を提供できるようにする。 - ホテルの業績にプラスの影響を与える成果を推進するためのチームのスキル開発 - 問題、問い合わせ、懸念を解決するためにゲストと本格的な会話をすること - 重大な緊急事態が発生した場合の最初の連絡先となる。 私たちがあなたに求めるもの 最低学歴または同等の資格、大学卒業以上であれば尚可 2年間のフロント/ゲストサービス・リーダー経験 英語のスピーキングとライティングに堪能であること; 他の言語を希望する場合もあります; 基本的な数学スキル 優れたコミュニケーション能力、問題解決能力、推論能力、動機付け能力 フロントデスクでの長時間の立ち仕事、重い物を持ち上げることもある。 Operaのようなホテル・プロパティ・マネジメント・システムの実務知識は有益 夜間や週末の勤務も可能; 私たちに期待できること: ; 私たちは、社員が成功するために必要なものをすべて提供します。頑張った分だけ報われる競争力のある給与から、充実した制服、印象的な客室割引、業界屈指のトレーニングなど、最高のワークライフを送るための幅広い福利厚生まで。年間休日120日、年次休暇10日、有給休暇、食事手当など、福利厚生も充実しています。 私たちの使命は、すべての人を歓迎し、違いを認め合い、同僚が全人格を発揮できるような包括的なチームを作ることです。IHGホテルズ&リゾーツは、人種、肌の色、宗教、性別、性的指向、性自認、国籍、退役軍人の地位、障害の有無にかかわらず、応募者と従業員に均等な雇用機会を提供します。当社は、信頼、サポート、受容の文化を推進しています。異なる背景、経験、視点を常に歓迎します; IHGは、チームメンバー一人ひとりに、帰属意識を高め、成長し、協力的な環境の中で変化をもたらすために必要な余地を与えています。IHGでは、仕事もプライベートも充実させるために、マイウェルビーイングを活用しています。 私たちは、皆様の健康、ライフスタイル、職場におけるウェルビーイングをサポートすることをお約束します; だから、私たちに加われば、成長し続けるグローバル・ファミリーの一員になれるのです。 We like to lead from the
私達 Windows サポートチームでは共に楽しく働ける仲間を募集しております。当部署では、Help Desk/Call Center のような表向きのサポート業務とは異なり、OS 基盤のためクラウドや Office 製品を含めた幅広いチームとのコラボレーションや米国本社の開発部門と協業することで、お客様に最適なソリューションを提供します。 今回、募集しているサポートエンジニアの最大のミッションは、お客様の相談相手となり、システム全体からビジネスニーズを把握した上で、高度な技術的支援を中心とした最適な解決策を提供することです。また、お客様の状況次第では、お客様の課題の解消だけでなく、より効果的に Windows をご使用いただくためのソリューションの提案を行うこともあります。その他、ドキュメントの開示や品質向上のための海外開発本部へのフィードバックなど 、日本マイクロソフトでのサポート エンジニア職は、マイクロソフト製品の責任者かつ技術とサービスのプロフェッショナルとして、様々な活躍の場が待っております。 サポートエンジニアの魅力は、「常に最先端の技術に触れ、学ぶことができる環境が整っていること」です。純粋に技術を追求し、国内のみならず世界における製品の第一人者になれる、非常に魅力的な職種です。 Responsibilities 担当エリアは、Windows プラットフォーム全般 (Windows Server/Client) です。 主に製品や技術分野で役割分担されており、一例として以下があります。 Windows のパフォーマンス調査やシステム エラー、アプリケーション エラーの解析 Windows の機能 (UI 全般) その他、高度なトラブルシューティング (パフォーマンス解析、Dump 解析など) や Windows デバイスに関する調査など、多種多様な機能をサポートしています。 お客様からのお問い合わせを受け、メールや電話などを利用してコミュニケーションを行い、問題点の正確な把握をし、技術的な調査を実施します。それらを通じて、お客様の抱えている問題に対して最適な解決策をご案内します。 問題解決のためには、国内のエスカレーション担当エンジニアや、米国本社の開発部隊と連携します。