About the job Hopper is expanding in Japan. We’re looking for a Japan based Market Manager to join our small but growing Hotel team. In this role, you will find, develop, and maintain a portfolio of hotels
About the job As an Account Manager, you will be the main relationship owner with our strategic partner in Japan. You will work at the intersection of the business, customer success, operations, and data. This team
#77 Regional Service Manager Department: Service Sales & Operations Other requirement If an offer is made, we will respond to the offer within 3 days of the offer in principle due to the relationship with other
求人票 ポジション# 77 Regional Service Manager Department ディーラーサービス 提出書類 日英履歴書 生年月日情報 その他の要件 オファーが出された場合は、他の候補者との関係性から、原則としてオファーから3日以内に回答いたします。 募集人数:1名 採用プロセス 1次選考:ディレクター(英語)2次選考:セカンドディレクター(必要な場合:日本語) 3次選考:MD ※1次面接後のWebテスト」 1次面接より対面 チームメンバーの数 直属の部下3名 部下の合計数 25人 勤務地(拠点事務所) 各拠点を回れるのなら何れの地域手も可。東京、千葉、大阪、北九州 働き方:週に2日程度自宅(試用期間中ではない) 管理職・残業管理職:深夜の残業のみ 主な職務 •ワークショップ管理 - ワークショップの日常業務を管理および計画し、実行します。ワークショップとサービススタッフ、サービスセールスマンの人員をリードし、チームをリードします。 •ワークショップの顧客関係–顧客関係を構築および管理して、顧客のニーズが満たされ、サービスが顧客の将来のニーズを満たすように改善します。 ワークショップサービスソリューション販売 – 顧客のニーズに応じてサービスポートフォリオとソリューションを開発、保守、伝達することにより、サービスソリューションの売上を増やします。 •ワークショップの結果をフォローアップする