JOB SUMMARY The position is accountable for proactively soliciting and handling sales opportunities. Ensures business is turned over properly and in a timely fashion for proper service delivery. Assists in leading all day-to-day activities related to
Job Posting Title:General Administration Specialist Req ID:10105086 Job Description: Job Role: The Specialist role for the General Administration Division at Walt Disney Attractions Japan is responsible for inbound and outbound travel arrangements. The position will be
If you need assistance during the recruiting process due to a disability, please reach out to our Recruiting Accommodations Team through the Accommodation Request form. This form is used only by individuals with disabilities who require
About Agoda Agoda is an online travel booking platform for accommodations, flights, and more. We build and deploy cutting-edge technology that connects travelers with a global network of 4.7M hotels and holiday properties worldwide, plus flights, activities, and
JOB SUMMARY The position is accountable for proactively soliciting and handling sales opportunities. Ensures business is turned over properly and in a timely fashion for proper service delivery. Assists in leading all day-to-day activities related to
JOB SUMMARY Leads and manages all day-to-day activities related to the sales function with a focus on building long-term, value-based customer relationships that enable achievement of property sales objectives. Achieves personal booking goals and makes recommendations on
JOB SUMMARY Responsible for proactively soliciting and managing large group/catering related opportunities with significant revenue potential. Manages group/catering opportunities not handled by an Event Booking Center (EBC). Actively up-sells each business opportunity to maximize revenue opportunity. Achieves
AVEVA is a global leader in industrial software. Our cutting-edge solutions are used by thousands of enterprises to deliver the essentials of life – such as energy, infrastructure, chemicals and minerals – safely, efficiently and more
JOB SUMMARY Manages rooms and function space inventory and ensures inventory is allocated and restricted properly to maximize revenue and profits for hotels in the market. Responsible for building rates, packages and hotel sales strategy information in the
JOB SUMMARY Manages rooms and function space inventory and ensures inventory is allocated and restricted properly to maximize revenue and profits for hotels in the market. Responsible for building rates, packages and hotel sales strategy information in the
JOB SUMMARY Assists the property’s Banquets/Catering Department in the propertys reactive and proactive sales efforts with a focus on group and catering accounts. The position contributes to achieving revenue goals and the financial performance of the
Job Description: Business Overview Rakuten Groups basic management philosophy is to empower people and society through innovation. The Group offers more than 70 diverse services, including Rakuten Ichiba, an Internet shopping mall; e-commerce services such as
仕事概要 FCM の目標は、複雑なものをシンプルにすることです。法人トラベルコンサルタントとしてのあなたの意見は、多忙な法人顧客から高く評価されています。あなたは、航空、列車、ホテル、地上交通機関の予約を含むビジネス旅行の手配で、最適なソリューションを提案してお客様を支援する専門家です。これは、グローバル企業のリーチと交渉力に支えられており、法人旅行者向けに航空運賃、レンタカー、ホテルの最も競争力のある日額を調達できます。すべてのリクエストはユニークで、お客様の要件に合わせて調整されるため、同じケースは 2 つとありません! それに加えて、次のことが必要です: 旅行の手配、乗客名簿(PNR)とプロファイルの作成、発券、チケットの交換/変更、GDSでの航空券、列車(JR/私鉄)、ホテルと車の予約など、会社の手順、アカウントガイドライン、顧客サービス基準に従うこと 請求書発行手続き(ANA、JL(Amadeus、JL Online、GSO国内モード)、JR東日本(ビジネスえきねっと)、ホテル(JCS、ホテル予約サイト) 等) 外交力と機転を使って、組織内のさまざまなレベルのクライアントと関係を築くことができること 旅行先に関する最新情報を常に把握することに強い好奇心を示すこと、優れたコミュニケーションスキル、優れた地理とGDSの知識を持つこと あなたの努力の見返りとして、競争力のある市場給与が支払われます。また、世界中の無限のキャリアアップと就職機会で成功するための適切なトレーニング コースとツールも提供されます。 当社は「休暇なし=人生なし」を信条としています。有給休暇を利用して、自分だけの旅行アドベンチャーを楽しみましょう 旅行特典 - 業界割引を多数利用できるため、視野を広げ続けることができます キャリアの機会 - 急成長中の企業として、地元でも、世界中の 2,500 を超えるオフィスでも、希望する方向にキャリアを進める機会があります。 あなたが求めているものにぴったり合う、素晴らしい活気ある文化の一員になりたいなら、今すぐ応募してください。 About the Opportunity At FCM, our aim is to make the complex
ビジャックについて インフォメーション・テクノロジーおよびサービスのリーディングカンパニーであるビジャックでは、ダイナミックで経験豊富な人材をオペレーション部門の責任者として募集しています。この職務では、当社の日々のオペレーションを監督・管理し、効率的なプロセスとシステムが当社のビジネスゴールと目標をサポートするようにする責任を担っていただきます。 役割概要 CEOオフィスのエグゼクティブ・アシスタントとして、事務的なサポートを提供し、CEOと社内外のステークホルダーとのコミュニケーションを促進する重要な役割を担っていただきます。このポジションでは、効果的なコミュニケーションと調整を図るため、英語と日本語の両方に堪能であることが求められます。 主な職務 - CEOのカレンダーの管理、アポイントメントのスケジュール、社内外のミーティングの調整。 - ミーティングやプレゼンテーションに必要な文書、プレゼンテーション、レポートの準備と整理。 - CEOに代わり、英語および日本語でのEメール、レター、メモの作成など、通信・コミュニケーション業務を行う。 - 必要に応じて、CEOおよび他の役員の航空券、ホテル、交通機関の予約など、出張の手配をアシストする。 - CEOオフィスの主要窓口として、社内各部署、社外パートナー、クライアントとの連絡を取る。 - ミーティングやディスカッションの結果、アクションアイテムや成果物を調整し、フォローアップする。機密情報を細心の注意とプロ意識を持って取り扱う。 - CEOオフィスおよび業務に関連する議論、決定、文書の機密性を保持する。 About Us Bjak, a leading Information Technology and Services company, is looking for a dynamic and experienced
Job Description: Business Overview Rakuten Group’s mission is to contribute society by creating value through innovation and entrepreneurship. We provide over 70 various services such as online shopping mall “Rakuten Ichiba”, online travel service “Rakuten Travel”,
Sales & Marketing Director Ready to spread the word about our exceptional guest experiences? We’re searching for a Sales & Marketing Director with the strategic nous to help us beat our room night sales goals. Night
JOB SUMMARY Functions as the leader of the property’s sales department for properties with bookings over 300 peak rooms and significant local catering revenue. Manages the propertys reactive and proactive sales efforts. Provides day to day leadership
JOB SUMMARY The position is accountable for proactively soliciting and handling sales opportunities. Ensures business is turned over properly and in a timely fashion for proper service delivery. Assists in leading all day-to-day activities related to
About the job The Implementation Specialist (IS) role is the main point of contact and connectivity champion during the onboarding process of new hotel contracts. The IS is responsible for effectively communicating directly with new hotel partners to
私たちは、ゲストがホテルに足を踏み入れた瞬間から、ゲストの体験を心に残るものにしたいと考えています。そのために、お客様にご満足いただけるゲストエクスペリエンスチームメンバーを募集しています; 主な業務内容 玄関、ロビーエリア等にて、ゲストに対してご到着・ご出発時のアシスト、サポート ゲストからのリクエストに応じて備品のお届け、荷物お預かり、観光案内、等 応募資格 学歴不問(ホテル関係の専門学校卒業が望ましい) コミュニケーション力および顧客サービススキルのある方 熱心且つ意欲的な姿勢で取り組んでいただける方 日常会話程度以上の英語および日本語スキル(読み書き、会話)をお持ちの方 基本的なパソコンスキルをお持ちの方 ホテルでの実務経験者 優遇 福利厚生 年間休日120日、有給休暇(10日~)、病気休暇、従業員割引制度、食事手当など、ホテルならではの福利厚生も充実しています。 私たちに期待すること 私たちは、社員が成功するために必要なものをすべて提供します。あなたの努力に報いる競争力のある給与から、あなたが最高のワークライフを送れるようにデザインされた幅広い福利厚生まで - 完全な制服、印象的な客室割引、業界屈指のトレーニングなど。年間休日120日、有給休暇(10日~)、食事手当など、福利厚生も充実しています! 私たちの使命は、すべての人を歓迎し、違いを認め合い、同僚が全人格を発揮できるような包括的なチームを作ることです。IHGホテルズ&リゾーツは、人種、肌の色、宗教、性別、性的指向、性自認、国籍、退役軍人の地位、障害の有無にかかわらず、応募者と従業員に均等な雇用機会を提供します。当社は、信頼、サポート、受容の文化を推進しています。異なる背景、経験、視点を常に歓迎します; IHGは、チームメンバー一人ひとりに、帰属意識を高め、成長し、協力的な環境の中で変化をもたらすために必要な余地を与えています。IHGは、仕事もプライベートも充実させるために、ウェルビーイングフレームワークを通じて、お客様の健康、ライフスタイル、そして職場でのウェルビーイングをサポートすることをお約束します; だから、私たちに加われば、成長し続けるグローバル・ファミリーの一員になれるのです。 We want to make our guests’ experiences truly memorable from the very first moment they