JOB SUMMARY Assists in planning and execution of meetings and special events. Position assists in the implementation of departmental strategies. The position has responsibility for assisting in the execution of all property events with a seamless
JOB SUMMARY Assists in managing the execution of all operations in the rooms area departments (e.g.,Front Office, Engineering/Maintenance, Housekeeping) and managing staff. Strives to continually improve guest and employee satisfaction and maximize the financial performance of
JOB SUMMARY Accountable for overall success of the daily kitchen operations. Exhibits culinary talents by personally performing tasks while leading the staff and managing all food related functions. Works to continually improve guest and employee satisfaction
About the job Hopper is expanding in Japan. We’re looking for a Japan based Market Manager to join our small but growing Hotel team. In this role, you will find, develop, and maintain a portfolio of hotels that
JOB SUMMARY Assists in planning and execution of meetings and special events. Position assists in the implementation of departmental strategies. The position has responsibility for assisting in the execution of all property events with a seamless
JOB SUMMARY The position is accountable for proactively soliciting and handling sales opportunities. Ensures business is turned over properly and in a timely fashion for proper service delivery. Assists in leading all day-to-day activities related to
JOB SUMMARY Responsible for the operation of the club lounge, ensuring that the highest levels of hospitality and service are provided. Areas of responsibility include guest and employee engagement, and human resources. Represents property management in resolving
JOB SUMMARY Functions as the strategic business leader of the propertys Rooms department. Responsible for planning, developing, implementing and evaluating the quality of property’s rooms. Position works with direct reports to develop and implement departmental strategies
JOB SUMMARY Assists the Front Office Manager in administering front office functions and supervising staff on a daily basis. Front office areas include Bell/Door Staff, Switchboard and Guest Services/Front Desk. Position directs and works with managers
新しく生まれ変わったリワードプログラムや新ブランドの展開など、日本&ミクロネシア地域の目覚ましい成長、そしてさらなる大きな野望を胸に、IHGファミリーの一員となる絶好のチャンスです。 IHG・ANA・ホテルズグループジャパンは、日本・ミクロネシア地区新規ホテル開業担当総支配人を募集しております。 日本・ミクロネシア地域の新規ホテル開業担当総支配人は、新規ホテルの立ち上げを成功させる上で重要な役割を担い、転換を図り、将来の運営に向けた舞台を整え、建設からゲストサービスまでのシームレスな開業を実現します。開業前の活動の指揮官として、日本・ミクロネシア地区新規ホテル開業担当総支配人は、ホテルスタッフの雇用とトレーニング、運営方針と手順の策定、必要なリソースの調達、位置づけのための商業施設との連携、ブランディング、ホテルのビジョンを実現するための建築家やデザイナーとの協力など、重要な業務の指揮を執ります。日本・ミクロネシア新規ホテル開業担当総支配人は、その専門知識と戦略的ビジョンにより、卓越したゲストの体験を実現し、競争の激しいホスピタリティ業界で長期的な成功を収めるための基盤を築きます。 意欲的で多様な考えを持ち、エキサイティングなチャレンジを遂行できる方を求めています。 日々の業務 新規ホテル開業担当総支配人として、ホテルの日々のリーダーシップと方向性を管理し、売上と収益を最大化し、財務的リターンを促進します。部下の育成、ブランドスタンダードの実行、地域内でのホテルとブランドの認知度向上を担っていただきます。 従業員 - ホテルのサービス哲学に沿った、チームエンゲージメントを高めるためのプログラムやイニシアチブを開発する。 - 将来の戦力確保のため、チームメンバーの後継者育成計画を策定、実施、監視する。 - チームメンバーのパフォーマンスと能力開発目標を設定し、パフォーマンス向上のための指導、コーチング、定期的なフィードバックを行う。 - 会社の規則や方針に従い、人事関連業務を監督する。 ゲストエクスペリエンス - すべてのブランドのサービス基準の遵守を維持することで、ブランドシチズンシップを示す。 - ゲスト満足度の向上を推進する。 - 同僚やホテルのチームメンバーと協力し、ゲストの期待に応え、それを上回るサービスやプログラムを確立し、実施する。 - ゲストに話しかけ、フィードバックを求め、関係を構築する。 財務 - 年間資本計画、キャッシュフロー計画、販売・マーケティング計画を作成し、予算を正確に予測する。 - 収益、将来の収益性、投資収益率を最大化するための財務分析。 - 流通チャネルとテクノロジー・プラットフォームを活用し、収益を促進し、市場シェアを最大化する。 - 資本計画や資産管理イニシアチブを主導し、オーナーと協力してホテルのマーケットリーダーとしての地位を維持・向上させる。 責任業務 - ゲスト、同僚、ホテルの資産にとって安全で安心な環境を確保する。
JOB SUMMARY Accountable for overall success of the daily kitchen operations. Exhibits culinary talents by personally performing tasks while leading the staff and managing all food related functions. Works to continually improve guest and employee satisfaction
Must have Japanese citizenship or Eligible work in Japan permit holder JOB SUMMARY Assists the Front Office Manager in administering front office functions and supervising staff on a daily basis. Front office areas include Bell/Door Staff,
Must have Japanese citizenship or Eligible work in Japan permit holder JOB SUMMARY Accountable for overall success of the daily kitchen operations. Exhibits culinary talents by personally performing tasks while leading the staff and managing all
Moxy Tokyo Kinshicho is located in the heart of downtown Tokyo. The Hotel has 205 rooms which boast stylish, minimalist designs, a bar & lounge, and a gym. The Hotel offers food and drinks around the clock. Guests
JOB SUMMARY Accountable for overall success of the daily kitchen operations. Exhibits culinary talents by personally performing tasks while leading the staff and managing all food related functions. Works to continually improve guest and employee satisfaction
Necessities Able to travel extensively and be away from home for extended periods of time and/or to work remotely from home or from the base office Willing to work overtime, overnight, weekends and public holidays as
JOB SUMMARY Supports the implementation and delivers Marriott’s Sales & Catering Solutions to Marriott properties and above property locations within APEC & Greater China. Works closely with Sales, Events, Banquet Operations, Revenue, IT, Finance and HR
国内有数のグローバルなホテル運営会社IHGホテルズ&リゾーツのライフスタイル・ブティックホテルのひとつ「ホテルインディゴ軽井沢」。全155客室の別荘体験をコンセプトにした私たちホテルは、憧れの避暑地・軽井沢に2022年2月にオープンしました。 従業員数100名程の小規模なホテルで、チームでの交流が活発、意見交換がしやすい環境です。皆さんひとりひとりの個性を輝かせる職場を目指しています。 私たちがあなたに求めるもの ・年間の販売計画に従い所属するホテルの予算および販売戦略の達成、またはそれを超える業績を目指す ・競合他社の活動を監視し、マーケティング情報の入手を助ける ・販売戦略に定めた目標を考慮し、事業に最も有利な料金を交渉しながら、新規、既存および見込み客に販売する ・顧客基盤の管理を通して、既存ビジネスのメンテナンスを行う 住宅手当支給 転居費用支給 年次休暇 年間休日114日 交通費全額支給 研修制度 IHG社員レート ロッカー、シャワールーム完備 寮完備 インセンティブボーナス Hotel Indigo Karuizawa, one of the lifestyle boutique hotels of IHG Hotels & Resorts, one of the leading global hotel management companies in Japan.
Airbnb was born in 2007 when two Hosts welcomed three guests to their San Francisco home, and has since grown to over 4 million Hosts who have welcomed more than 1 billion guest arrivals in almost
About the job As an Account Manager, you will be the main relationship owner with our strategic partner in Japan. You will work at the intersection of the business, customer success, operations, and data. This team