Company Description At Third Bridge, we’re a primary research business providing professional services to Private and Public Equity Investors, Investment Consultants, Investment Managers, and more. We help those investors understand companies and the issues they face.
Job Description As People Relations Manager, you have complete responsibility and accountability for the People Relations areas for the countries in scope. E.g. implementation of global deliveries and processes, policies, and guidelines, securing that local laws,
Company Description It all started in sunny San Diego, California in 2004 when a visionary engineer, Fred Luddy, saw the potential to transform how we work. Fast forward to today — ServiceNow stands as a global
Company Description 【This role is open for HKG Visa Sponsorship】 At Third Bridge, we’re a primary research business providing professional services to Private and Public Equity Investors, Investment Consultants, Investment Managers, and more. We help those
Job SummaryProvides expertise and leads in the entire hiring cycle, including recruiting, interviewing, reference checking, making offers, and conducting orientation for new employees. Roles and Responsibilities Own the end-to-end recruitment cycle for Go-to-market & corporate function
Application Deadline: 1 March 2025 この度、ヒューマン・ライツ・ウォッチ(HRW)アジア部門では、東京オフィスで働くインターンを募集いたします。インターンの皆様には、2025年4月から2025年9月末までの間、パートタイムで活動していただきます。 インターンの皆様は、団体内外で行われる、講義や研修、キャリアワークショップ 、人権に関するイベント等に参加する機会のほか、他のHRWインターン、ボランティア、スタッフとつながる機会を得ることができます。大学等で身に着けた知見を活かすことができますので、ぜひ応募をご検討ください。 業務内容 国内外における人権問題の調査やデータ分析 アドボカシー関連の活動 外部の会議への出席 その他、興味に応じたプロジェクトの担当 応募条件 インターンシップ期間中を通じて学部生又は大学院生である方(人権に関連する分野のコースを履修していることが望ましい) 英語及び日本語での業務遂行が可能な方 MSオフィスなどを扱うコンピュータスキルやリサーチスキルをお持ちの方 高いモチベーションと積極性をもち、タスクを適切に管理できる方 国内外の人権問題に強い関心をお持ちの方 ※インターンシップ期間中を通じて、日本での有効な就労許可を有している必要があります。 報酬等 昼食代(オフィスでの勤務日1日あたり800円) 交通費(実費・上限1日あたり2,000円) ※HRWのインターンシップは、大学の単位として認められる場合があります。詳細は、所属する教育機関に条件をご確認の上、ご相談ください。 応募方法 ポータルサイト(https://careers.hrw.org)にアクセスし、①CV (英語)、②Letter of Interest(志望動機書・英語)、③ライティングサンプル(日・英 各1通)をご提出ください。書類等に不備があった場合には、選考の対象となりませんので、ご注意ください。 ※応募者が多数となる場合が多いため、選考を通過した方にのみご連絡する形となります。また、メールでの応募、選考状況に関するお問い合わせには応じられませんので、ご了承ください。※応募に際して技術的なトラブルが生じた場合には、[email protected] までご連絡ください。 HRWは多様な人材を積極的に採用しています。障がい、年齢、性別、国籍、民族、宗教、性的志向、前科等による差別は一切行いませんので、多様なバックグラウンドをもつ方々からのご応募をお待ちしております。 Asia Division Intern
Application Deadline: 1 March 2025 この度、ヒューマン・ライツ・ウォッチ(HRW)ディベロップメント&アウトリーチ部門では、東京オフィスで働くインターンを募集いたします。インターンの皆様には、2025年4月から2025年9月末までの間、パートタイムで活動していただきます。 インターンの皆様は、団体内外で行われる講義や研修、キャリアワークショップ 、人権に関するイベント等に参加する機会のほか、他のHRWインターン、ボランティア、スタッフとつながる機会を得ることができます。大学等で身に着けた知見を活かすことができますので、ぜひ応募をご検討ください。 業務内容 ファンドレイジング、データベース管理、年次チャリティ・ディナー等のイベント企画 調査、マーケティング資料作成、データベース管理、大規模イベントのロジスティクスの調整 その他、興味に応じたプロジェクトの担当 応募条件 インターンシップ期間中を通じて学部生又は大学院生である方(人権に関連する分野のコースを履修していることが望ましい) 英語及び日本語での業務遂行が可能な方 MSオフィスなどを扱うコンピュータスキルやリサーチスキルをお持ちの方 高いモチベーションと積極性をもち、タスクを適切に管理できる方 国内外の人権問題に強い関心をお持ちの方 ※インターンシップ期間中を通じて、日本での有効な就労許可を有している必要があります。 報酬等 昼食代(オフィスでの勤務日1日あたり800円) 交通費(実費・上限1日あたり2,000円) ※HRWのインターンシップは、大学の単位として認められる場合があります。詳細は、所属する教育機関に条件をご確認の上、ご相談ください。 応募方法 ポータルサイト(https://careers.hrw.org)にアクセスし、①CV (英語)、②Letter of Interest(志望動機書・英語)、③ライティングサンプル(日・英 各1通)をご提出ください。書類等に不備があった場合には、選考の対象となりませんので、ご注意ください。 ※応募者が多数となる場合が多いため、選考を通過した方にのみご連絡する形となります。また、メールでの応募、選考状況に関するお問い合わせには応じられませんので、ご了承ください。※応募に際して技術的なトラブルが生じた場合には、[email protected] までご連絡ください。 HRWは多様な人材を積極的に採用しています。障がい、年齢、性別、国籍、民族、宗教、性的志向、前科等による差別は一切行いませんので、多様なバックグラウンドをもつ方々からのご応募をお待ちしております。 Development & Outreach Department
Company Description Third Bridge is a market-leading investment research firm. We provide integrated solutions for the world’s top investors and business leaders to help them make smarter and faster decisions. No other company in the world
Job TitleSales Account Manager, SRC Job Description ・既存顧客の維持、新規処方の獲得ならびに新規顧客・市場の開拓・育成を行う。 ・複雑な顧客情報の収集・分析に基づく、具体的な行動計画の策定・実行を行う。 ・ソリューションビジネスの拡大 ・地域KOLの窓口対応となる。 ・Drの処方に従った患者様在宅使用の機器の導入を行う。 ・担当施設・患者様の器械を正確に管理する。 ・院内ルールの遵守、倫理にかなった営業活動をする。 ・売上目標を達成する。 ・社内業務(売上処理、器台管理) ・その他、 緊急対応 <転勤> 有り。将来的にマネージャーとしての活躍を期待しております。様々な経験を積んで頂くために、将来的に転居を伴う転勤が発生致します。(社宅などの補助あり) 求める経験 ・学歴:高卒以上 ・営業経験1年以上(法人・個人問わず) ・在宅医療に興味をお持ち方 ・過去入社者の8割以上が医療業界未経験者です。業界未経験の方でもOJTなどでしっかり研修致します。 【業務内容】医療機器に関する営業 【契約期間】期間の定めなし 【試用期間】試用期間あり(原則として入社日より6ヶ月) 【就業場所】全国各支店 変更の範囲:当社拠点全般。配置転換により当社拠点全般に異動の可能性あり 【就業時間】9:00-17:30 休憩時間:1時間 【休日】毎週土曜日(所定休日)、日曜日(法定休日)、国民の祝日、年末年始(12月 29日-1月4日) 【休暇】初年度有給休暇 最大20日間(2年度~5年度
As the Manager of Payroll in Japan, you will play a critical role in ensuring the accurate and timely compensation distribution for our employees. This position requires a deep understanding of Japans complex payroll regulations, tax
As a Senior Sales Executive at GoGlobal, you will be responsible for developing and executing effective sales strategies to achieve and surpass sales targets. Your primary focus will be on generating your own pipeline, leveraging your
At EY, you’ll have the chance to build a career as unique as you are, with the global scale, support, inclusive culture and technology to become the best version of you. And we’re counting on your
Company Description It all started in sunny San Diego, California in 2004 when a visionary engineer, Fred Luddy, saw the potential to transform how we work. Fast forward to today — ServiceNow stands as a global
Additional Locations: N/A Diversity - Innovation - Caring - Global Collaboration - Winning Spirit - High Performance At Boston Scientific, we’ll give you the opportunity to harness all that’s within you by working in teams of
This key position is to lead and support financial planning and reporting activities and to provide exceptional business partnering to the SC Johnson Commercial/Marketing teams to achieve financial targets and support strategic initiatives and projects. About
About this role: The Recruiter provides an absolutely pivotal role in our success story at Gartner. Working in partnership with the business you will be responsible for sourcing and assessing great talent for our organization. Working
JOB SUMMARY Accountable for the quality, consistency and production of the specialty restaurant kitchen. Exhibits culinary talents by personally performing tasks while leading the staff and managing all food related functions. Coordinates menus, purchasing, staffing and
Job TitleSC OpEx Specialist Job Description あなたの役割: オペレーショナル・エクセレンスのスペシャリスト(マネージャー職)としてパフォーマンス達成に向けて現状に挑戦し、コーチングを行い、継続的改善の考え方を根付かせることにより、業績に大きな影響を与え卓越したオペレーションを提供します。 ・パフォーマンス改善を優先しプロジェクトの推進。 ・短期&長期の会社目標の策定、達成における貢献。 ・多岐に渡る社内のクロスファンクショナルな業務改善の推進。 ・SCMに留まらないコマーシャルビジネスプロセスの改善と推進。 ・チームメンバーの育成サポート。 ※コマーシャル・オペレーションズの所属となります。 プロジェクト事例: ・新規製品日本展開プロジェクト ・サードパーティー品最適化プロジェクト ・購買最適化プロジェクト ・オフィス、倉庫最適化プロジェクト プロジェクト特徴: ・大規模でクロスファンクショナルなプロジェクトをEnd2Endで複数成功裡に導くダイナミックな環境。(海外ステークホルダー含む) ・地理的ロケーションが分散している、また部門横断のプロジェクトが多い。 ・ステークホルダーが多数のプロジェクトが多い。 ・Operation TypeのイニシアチブよりもProject Typeのイニシアチブが多い。 このポジションに求められる実務経験 : ・PMP資格をお持ちの方。 ・業界を問わず、プロジェクトマネジメント経験。 ・ネイティブレベルの日本語力。 ・ビジネスレベルの英語力(TOEIC 850点以上のレベル)。 ・課題発見や解決力、タフネゴシエーション等、事実を粘り強く収集し分析できるケーパビリティ。 ・クロスファンクショナルな協業スキル。 ・変化する環境でのマネジメントスキル/育成スキル。
JOB SUMMARY Accountable for the quality, consistency and production of the restaurant kitchen. Exhibits culinary talents by personally performing tasks while leading the staff and managing all food related functions. Coordinates menus, purchasing, staffing and food
As a global leader in cybersecurity, CrowdStrike protects the people, processes and technologies that drive modern organizations. Since 2011, our mission hasn’t changed — we’re here to stop breaches, and we’ve redefined modern security with the