Oracle Cloud Infrastructure (OCI) is building the next generation cloud service along with providing a world class cloud support experience. We are building a team of energetic Technical Operations Engineers to blend infrastructure/application administration, incident command and NOC
Job Description Oracle Cloud Infrastructure (OCI) is building the next generation IaaS cloud service along with providing a world class cloud support experience. We are building a team of energetic, customer-focused service operations engineers to blending
Job Description Oracle Cloud Infrastructure (OCI) is building the next generation IaaS cloud service along with providing a world class cloud support experience. We are building a team of energetic, customer-focused service operations engineers to blending
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POSITION OVERVIEW: We are seeking an experienced Application Support Specialist (Post-Trade) to join a leading Global leading financial institution in Singapore. Take ownership of managing incidents, problems, and changes for vital trading applications in the banking and
Job Purpose The Operation Support Engineer is responsible for day-to-day support related to IT systems for Assurant Japan. As such the candidate plans, organizes, and coordinates production support related projects and activities with the local business
Our client’s Microsoft Business Solutions team is a Microsoft Gold Partner and leader in Microsoft software implementations for medium to large organisations, providing their clients with the ability to keep up with the ever-changing digital world
At EY, you’ll have the chance to build a career as unique as you are, with the global scale, support, inclusive culture and technology to become the best version of you. And we’re counting on your
We are a leading chemical company, with the best teams developing intelligent solutions for our customers, and for a sustainable future. We connect and develop people with diverse talents all over the world. For you, this
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Company Description Santen is a specialized life sciences company with a proud 130-year heritage focused exclusively on ophthalmology. As a Japan-originated, global company with our footprint in over 60 countries, we are dedicated to delivering innovative
Company Description A career at Santen is an opportunity to make a difference. Through our long-term vision outlined in Santen 2030, we are committed to be a Social Innovator - addressing the social and economic needs
With 1,000 intelligence professionals, over $300M in sales, and serving over 1,800 clients worldwide, Recorded Future is the world’s most advanced, and largest, intelligence company! Recorded Futureは、世界中の大規模な組織のセキュリティチームをサポートしています。Intelligence Consultantは、当社のインテリジェンスサービスグループの一員として、お客様とのカスタマーサクセス活動の様々な側面での管理および実装をします。 職務内容: Intelligence Consultantとして、次の業務に関わります テクニカルエンゲージメント/プロジェクト: カスタマーサクセスマネージャー(CSM)とともにカスタマーサクセスプランを作成し、コンサルタントとして技術的な取り組み/プロジェクトを展開する責任があります。これらのプロジェクトは、ユーザーワークショップ、脅威ブリーフィング、脅威プロファイリングセッション、インテリジェンス要件開発ワークショップなどであり、これらのプロジェクトを聴衆に合わせて調整して実施します。これらのプロジェクトの目標は、お客様がインテリジェンス主導のセキュリティプログラムを開発できるよう支援することです。これらのプロジェクトの改善や新規プロジェクトの開発に継続的に取り組むことが求められます。コンサルタントは、Recorded Futureの顧客管理ツールで、成功事例、課題、技術的な成果を把握・記録することが求められます。これらのプロジェクトの影響は、NPSスコア、お客様からの直接のフィードバック、アカウントのリスク軽減、エンゲージメントから派生するアップセルの機会などを通じてモニタリングされます。 資料作成: コンサルタントは、お客様のご支援に使用する資料を作成し、当社プラットフォーム上の調査用のクエリ、リサーチチームによるレポートやその他製品機能の利用を促進します。また、これらの資料は、地域的な脅威の最新情報、プレイブック、業界レビュー等、広範囲に渡ります。コンサルタントが作成する資料の主な目的は、お客様が迅速にプラットフォームの機能を導入し、当社製品を中心としたインテリジェンス主導のセキュリティプログラムを開発し続けることができるようにすることです。技術的な取り組みによって多くの資料が作成され、コンサルタント間で資料やコンテンツを共有することも重要です。
■Objectives of the Position This position reports to the Product Manager of the Digital Services Japan team. This role is responsible for demand management and digitalization support as the interface for the business unit. This role