Company Description Since we opened our doors in 2009, the world of commerce has evolved immensely, and so has Square. After enabling anyone to take payments and never miss a sale, we saw sellers stymied by disparate,
具体的な業務 国際ブローカーマーケットに関する諸計画の企画・立案・運営 付与された権限内での保険引受業務 保険の契約手続きに関わるサービスと事務の管理 国際ブローカーチャネルの既存顧客に対する関係維持および改善と、新規顧客に関する情報の収集・分析 Key Tasks Understands the strategy, operational policy and tasks for the Department. Designs and implements specific plans to achieve various goals for individuals. Achieve goals by providing current product range, new
Collaborate as a valued member of a dynamic problem-solving team. Your will be responsible for coordinating the onboarding process for new clients, ensuring seamless transition into our organization. Additionally, you will play a crucial part in
Join Us as a Key Account Director in Singapore! About the Role: Are you a strategic powerhouse ready to shape the future of payments? Our client, a trailblazer in financial technology, is seeking a Key Account
Work ScheduleOther Environmental ConditionsOffice Job Description サーモフィッシャーサイエンティフィック インコーポレイテッドについて 米国マサチューセッツ州ウォルサムに本社を置き、世界中に125,000人の従業員を擁しています。総売上高は440億ドル、研究開発費は15億ドルに及び、Thermo Scientific、Applied Biosystems、Invitrogen、Fisher Scientific、Unity Lab Services、Patheon、PPDブランドは、世界のさまざまな分野の基礎・応用研修、製品開発、品質管理・保証、安全保障から医療、製薬・バイオ医薬に至るお客様に広く浸透しています。 主な職務内容: 製品厚み測定機器のオンサイトサービス業務:顧客先での製品据付およびトレーニングの実施 ・プラスチック成型製造・研究開発分野において、Thermo Scientificの測定・検査・制御装置の顧客先での据付、正しくかつ安全な操作と保守の顧客トレーニングの実施 ・定期メンテナンス、保守管理、機器の修理、および顧客への継続的なトレーニングと技術サポートの実施 ・作業手順書および顧客の要件に沿った、訪問レポートの作成 プロフェッショナルエンジニアとしての役割: 社内外での専門家、トレーナー ・国内およびアジアパシフィック地域、グローバルの同僚エンジニアが抱える、製品の問題解決に協力 ・グローバルチームの一員として、技術的な問題に関する社内協議に参加、難解な問題の迅速かつ効率的な解決に対処 ・品質と信頼性の向上の推進のサポート、製品の品質管理にフィードバックを提供。顧客先での経験に基づいた、新製品開発に関するフィードバック・提案を提供 製品知識の提供:販売・納入した製品の長期的な運用に関するアドバイザー的役割 ・顧客のフォローアップのスケジューリングを調整し、トラブルフリーな運用に向けたメンテナンスの提案 ・営業部門の見積に必要な技術情報収集のサポート ・品質管理・製品開発チームと連携した、製品の改善提案 ・顧客先での機器の最適化によるパフォーマンスの向上を提案 ・顧客のニーズを満たし、製品が市場で評価を得られるよう、営業チームやマーケティングチームと緊密に連携 製品管理と改善 ・顧客からの製品のパフォーマンス・品質への評価を社内関係部門にフィードバック、持続的な改善を図る アフターマーケットビジネス ・アフターマーケット部門と協力し、既存顧客にスペアパーツ・機器のアップグレード・製品サポート契約などのアフターフォローの提案と実行 要件/資格: ・電気・機械、またはメカトロニクス工学に関する知識
Work ScheduleStandard (Mon-Fri) Environmental ConditionsOffice Job Description Position Summary This TEM and DualBeam (FIB-SEM) Product Specialist / Sales Development representative will work with a motivated and successful team at the forefront of electron microscopy in Asia and
Job Description NIQ GFK CMI’s Customer Success Team team is focused on delivering world class insights and reports to the clients and striving for very high level of Customer Satisfaction and advocacy. Customer Success is NIQ
Job Description NIQ GFK CMI’s Customer Success Team team is focused on delivering world class insights and reports to the clients and striving for very high level of Customer Satisfaction and advocacy. Customer Success is NIQ
Job Description A series of operations serving pharmaceuticals and medical device manufacturers as clients, from research planning to output creation to meet client issues Responsibilities Act as the clients window for research operations in general, such
Job Description To execute marketing research studies by compiling, analyzing, and interpreting marketing research data, writing client reports, and constructing presentations. Leverage best-in-class predictive and statistical tools to generate sales forecasts for new product launches, analyze and
Must have Japanese citizenship or Eligible work in Japan permit holder POSITION SUMMARY Process all reservation requests, changes, and cancellations received by phone, fax, or mail. Identify guest reservation needs and determine appropriate room type. Verify
Job Title: Regional Advisor Location: Tokyo, Japan Job Summary and Description: The Regional Advisor (RA) role is key in both relevant technical expertise and account management responsibility. The RA reports to the Senior Regional Manager and
職種 正社員 職務明細 A.P. Moller - Maersk (A.P. モラ―マースク) is an integrated container logistics company and member of the A.P. Moller Group. We help our customers grow and thrive by helping them connect and simplify their
職種 正社員 職務明細 フィデル・テクノロジーズ株式会社(2001年設立)は、東京に拠点を置き、テクノロジー、ローカライゼーション、バイリンガル人材のサービスとソリューションを、日本の企業様に提供しているラングテック(=言語+テクノロジー)コンサルティング会社です。 グローバルな職場環境でお仕事を働きたい方、新しい技術の習得やスキルアップに情熱をお持ちの方は、ぜひ私たちにご連絡ください!お待ちしております。 Fidel Technologies KK (フィデル・テクノロジーズ株式会社) (since 2001) is a Tokyo based LangTech Consulting firm & offers Technology - Localization - Bilingual Staffing services & solutions to global as well as SME Japanese
職種 正社員 職務明細 Tokyo American Club has been an integral part of the international community in Tokyo since its founding in 1928. With 4,000 Members, drawn from 50-plus nations, the Club offers a diverse range of cultural,
職種 正社員 職務明細 Tokyo-based Langley Esquire is a public affairs consulting firm specializing in government relations, strategic communications, and public policy. We overcome challenges at the nexus of government, industry, and society. With over 30 years
職種 正社員 職務明細 Demand Planning Manager optimizes and improves the effectiveness of the supply chain processes through leading a Demand Planning team. Demand Planning Manager needs to collaborate with the production site (maison), Asia Pacific Supply
職種 正社員 職務明細 Mediakeys is an international and independent group that creates, plans and buys communication & media solutions for leading brands around the world. We are looking for an Account Manager specialized in Client Success to
職種 正社員 職務明細 Mediakeys is an international and independent group that creates, plans and buys communication & media solutions for leading brands around the world. We are looking for a Media Planner to join our growing team.
職種 インターンシップ 職務明細 Tokyo-based Langley Esquire is the premier public affairs consultancy dedicated to solving issues in Japan’s unique regulatory environment. We overcome unprecedented challenges at the nexus of government, business, and society. With over 30