Company Description Our Mission At Palo Alto Networks® everything starts and ends with our mission: Being the cybersecurity partner of choice, protecting our digital way of life. Our vision is a world where each day is
Company Description It all started in sunny San Diego, California in 2004 when a visionary engineer, Fred Luddy, saw the potential to transform how we work. Fast forward to today — ServiceNow stands as a global
SummaryPosted: Oct 23, 2024 Role Number: 200575242 We bring amazing people together to make amazing things happen!We’re a diverse collective of problem solvers and doers, continuously reimagining our products and practices to help people do what
Company Description At ServiceNow, our technology makes the world work for everyone, and our people make it possible. We move fast because the world can’t wait, and we innovate in ways no one else can for
Company Description It all started in sunny San Diego, California in 2004 when a visionary engineer, Fred Luddy, saw the potential to transform how we work. Fast forward to today — ServiceNow stands as a global
Basic Qualifications: · Bachelor of Science degree in Computer Science, Information Systems or equivalent work experience. · 2-4 years of experience in IT Infrastructure support and server administration in a mid-sized environment (200 - 1000+ server
Company Description It all started in sunny San Diego, California in 2004 when a visionary engineer, Fred Luddy, saw the potential to transform how we work. Fast forward to today — ServiceNow stands as a global
[Position Purpose] The Launch Excellence Sr. Manager facilitates the successful launch of Pfizer breakthroughs in Japan, through cross-functional and global-local coordination as early as 3 years prior to launch to ensure that necessary steps (i.e., customer
Enterprise Technology Services - Application Support Specialist (E-trading and Regulatory) - Tokyo Location Tokyo Business Area Sales and Client Service Ref # 10039588 Description & Requirements Bloomberg delivers critical information in a world where information matters.
With over 17,000 employees worldwide, the mission of the Customer Experience & Success (CE&S) organization is to empower customers to accelerate business value through differentiated customer experiences that leverage Microsoft’s products and services, ignited by our
Job Description ・Support and lead Virtual Simulation Environment development activities to be provided to automotive OEM/Tier1 customers. ・Plan product development with stakeholders: Sales/Marketing/hardware Design/Quality by considering automotive market dynamics and and execute in a timely manner.
Company Description Do you want beneficial technologies being shaped by your ideas? Whether in the areas of mobility solutions, consumer goods, industrial technology or energy and building technology - with us, you will have the chance
Menlo Securitys mission is enabling the world to connect, communicate and collaborate securely without compromise. COVID-19 has made our mission all the more real. We support customers across various enterprises including Fortune 500 companies, 9/10 of
With over 17,000 employees worldwide, the mission of the Customer Experience & Success (CE&S) organization is to empower customers to accelerate business value through differentiated customer experiences that leverage Microsoft’s products and services, ignited by our
世界中に17,000人以上の従業員を擁するCustomer Experience & Success (CE&S)組織の使命は、Microsoftの製品とサービスを活用した差別化された顧客体験を通じて、顧客がビジネス価値を加速させることを支援することです。私たちの人材と文化によって点火されるこの使命に参加し、顧客がより迅速にビジネス成果を達成できる未来を共に築きましょう。 CSA Developer Advocateとして、あなたはビジネスサイドのメンバー(通常はCustomer Success Account Manager)と技術サイドのメンバー(通常は各ソリューションエリアのCloud Solution Architect)の間の重要な架け橋となります。この機会を通じて、キャリアの成長を加速させ、深いビジネス感覚を養い、販売スキルを磨き、取引構造に精通することができます。 私たちは、Microsoftプラットフォーム上で顧客のアプリケーションイノベーションとAI変革を推進することに情熱を持つCloud Solution Architect (CSA)を求めています。この役割の一環として、あなたはMicrosoft AzureおよびGitHubの顧客基盤内で最も挑戦的でエキサイティングなプロジェクトに取り組み、技術的な顧客エンゲージメントを担当します。この顧客対応のポジションは、設計、構築、運用にわたるハンズオンの技術的役割であり、顧客の技術的な障害や採用の課題を解決することに焦点を当てています。あなたは顧客と協力して深い技術的なアーキテクチャの議論をリードし、シニア顧客幹部、エンタープライズアーキテクト、プラットフォームエンジニア、開発者と関わります。あなたはさまざまな内部および外部のチームと協力してパイロットを開発し、実装プロジェクトを監督し、採用の技術的な障害を取り除くことを確実にします。 【Copilotを使用しています】 With over 17,000 employees worldwide, the mission of the Customer Experience & Success (CE&S) organization is to
Job Description: Department Overview Since its establishment in 1997, Rakuten Ichiba has grown to become one of the largest EC sites in Japan, with more than 57,000 stores (as of March 2024) and a large number
Job Description: 部署・サービスについて 楽天モバイルは、高品質なモバイル通信サービスを適正価格で提供するために、国内では実に13年ぶりに承認された4社目のMNO(移動体通信事業者)として、2020年4月より本格サービスを開始しました。2024年6月には700万回線を突破し急速に成長中です。 法人に対しても2023年1月より本格サービス提供を開始し、今後の楽天グループの成長を担う中核事業として大規模な投資を行っており、内外で大きな注目を浴びています。 本組織は、法人のお客様向けにモバイルサービスの提供を行っていく部署となります。事業拡大のコアメンバーとして事業に参画していただきます。 営業などへのヒアリングから顧客のニーズを掴み、システムに実装すべき機能を検討し要件定義を実施します。新たな価値を顧客に提供することができます。 募集背景 法人顧客向けに楽天モバイルサービス提供を拡大していくための人員募集です。 業務内容 楽天モバイルの法人サービスは、楽天全体でも最も注力している事業の一つです。その中核を担うシステム企画のグループマネージャー候補として、新たなサービスを世の中に提供する大きなプロジェクトに携わることが出来ます。 <システム企画業務内容> 【要件定義業務】 法人向け楽天モバイルサービスの提供のため、開発内容の起案、ビジネス要件定義、開発チームとの要件すり合わせなどを担っています。 【サービス保守業務】 安定的なシステム運用のため、システムの保守管理を行っています。バグが発生した際に詳細内容をエンジニアに連携し、お客様への影響を最小限にできるようコミュニケーションを行っていきます。 <求める人物像> 〇以下の条件に当てはまる方 ・通信業界での就業経験がある方(営業、バックオフィス問わず) ※通信業界の経験を活かし、システム開発を行っていただきます 〇歓迎条件 ・通信業界でサービス、システム企画の経験 ・オフショア開発での海外拠点との折衝経験 ・業務で英語によるコミュニケーションの経験 ・システム構築プロジェクト管理業務の経験 ・ベンダーコントロール経験 <働く環境> 若手のメンバーが多いフレッシュな環境です。楽天モバイルサービス自体が楽天の中でも新しいサービスなので、社歴が最長のメンバーでも5年程です。入社前の業界は通信業界、メーカー、商社、ベンチャーなど様々なバックグラウンドを持ったメンバーが集まっています。 必須要件: ・新たなサービスを世の中に提供したい意欲のある方 歓迎要件: ・英語使用経験(日常会話程度) 全社員TOEIC800点以上取得を目指しています。入社前にTOEICスコアを取得していなくても問題ありません。既存メンバーも入社後勉強を開始した人がほとんどです。入社後TOEIC IPテスト受験が可能です。(月一回、正社員のみ無料) Department Overview To
Key Responsibilities: Performs all standard service activities through Tier I with assistance. Able to perform routine preventative maintenance within established timeframes. Responds to fab issues by communicating with other engineers. Verifies operational quality of system equipment
職種 フルタイム(契約) 職務明細 At EIRE Systems, we are passionate about providing high-quality and innovative professional IT support and services to global enterprises. We are looking for talented and motivated professionals who also pride themselves in delivering
Job Description: Department Overview The Intellectual Property Department of Rakuten Group Inc. is a specialized division responsible for formulating and executing IP strategies for over 70 services provided by the group. We closely collaborate with various departments