As a Junior IT Support team member, you will provide technical support to users of various technologies including desktop PCs, notebook PCs, mobile devices, network printers, and other office equipment. You will assist in IT projects, improve service quality through
Job Description Shift Timing: 8 AM to 4:30 PM IST About the team: Our dedicated team provides round-the-clock technical support for our firm. We assist end users with a range of issues, from printer and computer hardware
Job Description About the team: Our dedicated team provides round-the-clock technical support for our firm. We assist end users with a range of issues, from printer and computer hardware problems to navigating various applications. Based in Pittsburgh
Summary Posted: May 24, 2024 Role Number: 200552865 Imagine what you could do here. At Apple, new ideas have a way of becoming extraordinary products, services, and customer experiences very quickly. Bring passion and dedication to
Dentsply Sirona is the world’s largest manufacturer of professional dental products and technologies, with a 130-year history of innovation and service to the dental industry and patients worldwide. Dentsply Sirona develops, manufactures, and markets a comprehensive
Job Requisition ID # 24WD79112 Position Overview We are hiring a Technical Support Specialist to join our friendly team of tech enthusiasts assisting customers to get the best out of their Autodesk products. Do you enjoy solving problems
Job Requisition ID # 24WD79395 職務概要 私たちは、Autodesk製品を最大限に活用するためにお客様をサポートする、テクニカルサポートスペシャリストを募集しています。 問題解決や他の人を助けることが好きですか?お客様のエクスペリエンスに情熱を持っていますか?Autodeskのソフトウェアに精通していますか?それなら、ぜひご応募ください! お客様から報告された問題を解決し、その内容をナレッジベースに文書化する責任があります。 業務内容 ウェブ、チャット、電話を通じて技術サポートを提供し、これらのやり取りを顧客管理データベースに記録する。 内部のナレッジベースを活用して技術的な問題の診断、調査、解決を行う。 ウェブ公開用の技術文書の作成を担当する。 テクニカルサポートチームの一員として他部門と積極的にコラボレーションしお客様の成功に貢献する。 最低限の応募要件 Autodesk製品を使用した経験 製造業のエンジニアリング分野で5〜10年以上の経験 学士号または同等の経験 優れた日本語と英語の口頭および書面でのコミュニケーション能力 強力なチームプレーヤーであり、リーダーシップがあり、他の部門との連携を図り、主要な関係者との関係を構築し、協力的な環境で活躍できる能力がある 平均以上のITトラブルシューティングスキル、分析的な問題解決能力、および技術的な質問の解釈能力を持っている 複雑な技術的詳細を伝える能力 製造業界における関連システムとソフトウェアの知識 Position Overview We are hiring a Technical Support Specialist to join our friendly team of tech
Company Description Wolt is a technology company that makes it incredibly easy to discover and get the best restaurants, grocery stores and other local shops delivered to your home or office. We were founded in 2014 and
We are looking for a Editorial Support Specialist to join us in Reuters News & Media Technology. The role serves as a specialist in Reuters Special Technology Services (STS) team and merges end user support, system support work with project delivery.
Company Description Since we opened our doors in 2009, the world of commerce has evolved immensely, and so has Square. After enabling anyone to take payments and never miss a sale, we saw sellers stymied by
Job Description As Location Support Specialist, you will handle a wide range of tasks involving hands-on support for end users. The role can be seen as Support Services’ pro-longed arm on site to provide technical assistance and support in troubleshooting. Overall
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カスタマーサポート(業務委託・在宅勤務) TOKYO /MARKETING – JAPAN /CONTRACT APPLY FOR THIS JOB 私たちはサンフランシスコを拠点とし、英語ネイティブが提供するオンライン英会話サービスを展開しています。現在、世界130ヶ国以上の英語学習者が利用する、最先端の技術で開発された、最新のオンライン英会話サービスです。 このポジションの主な業務内容は、日々英語学習に励む日本人受講者からの問い合わせに、メールでサポートを提供することです。在宅勤務で出社の必要がないので、全国どこからでも業務が可能です。 カスタマーサポートの経験を活かしたい、英語を使った仕事がしたい、言語学習者を応援したい、海外のスタートアップを経験してみたい、そんな方からのご応募をお待ちしております! ■ 契約内容 契約形態:アメリカ本社との業務委託(フリーランス) 勤務地:在宅 勤務日:月ー金(土日祝休み) 勤務時間:9:00 - 18:00 (実労働:8時間) 特別休暇:年末年始、夏季休暇、+年10日 報酬:月額 ■ 主な業務内容 日本人のオンライン英会話サービス利用者へのメールサポート 主な問い合わせ内容:アカウント関連、技術的な問題、英会話スキル向上に関する相談 対応件数:1日50件〜80件程度 使用ツール:Zendesk、Slack、Google Suite、Jira、Confluenceなど 海外チームへのエスカレーション業務あり(英語) ■ 必須スキル 日本語でのメールサポート経験1年以上 基本的なPCスキル(Google
In our always on world, we believe its essential to have a genuine connection with the work you do. Due to our continued growth and customer demand, we are hiring a Project Support Specialist to support the Outdoor Wireless Network
Job Description Thermo Fisher Scientific Inc. (NYSE: TMO) is the world leader in serving science, with annual revenue over $40 billion. Our Mission is to enable our customers to make the world healthier, cleaner and safer.
Work Schedule Other Environmental Conditions Office Job Description Product Applications Specialist - 3D Visualization and Analysis Software When you are part of Thermo Fisher Scientific, you’ll do challenging work, and join a team that values performance, quality
Operational technical specialist / 運用テクニカルスペシャリスト This role has been designed as ‘’Onsite’ with an expectation that you will primarily work from an HPE office. Who We Are: Hewlett Packard Enterprise is the global edge-to-cloud company advancing the
Work Your Magic with us! Ready to explore, break barriers, and discover more? We know you’ve got big plans – so do we! Our colleagues across the globe love innovating with science and technology to enrich