OPENTEXT OpenText is a global leader in information management, where innovation, creativity, and collaboration are the key components of our corporate culture. As a member of our team, you will have the opportunity to partner with
Company Description (An English version follows Japanese) 参天製薬(Santen)は、眼科医療に特化した130年の歴史を持つ製薬企業です。日本発のグローバル企業として60カ国以上に拠点を持ち、目の健康のために様々な革新的な治療法とデジタルソリューションを提供し、世界中の人々の視覚に関わる社会問題に取り組んでいます。 Digital & IT (DIT) 部門は、日本本社に加えEMEA、北米、中国、アジアの5地域に展開し、SantenのDigitalおよびITをサポートするグローバル組織です。 DIT Management Officeでは、国内外Santenグループを横断したコスト、ITプロジェクトポートフォリオ、資産・ソリューションの管理など、ITガバナンスの構築・運用・改善を行います。 Santen is a specialized life sciences company with a proud 130-year heritage focused exclusively on ophthalmology. As a Japan-originated, global
Who We Are At Kyndryl, we design, build, manage and modernize the mission-critical technology systems that the world depends on every day. So why work at Kyndryl? We are always moving forward – always pushing ourselves
Responsibilities OBXtek is staffing positions for Contract Instructor Pilots/CI on the MC-130J MDS for the Air Force Special Operations Command (AFSOC) 492 Special Operation Wing (SOW) and operational units at Kadena AB, Japan. Instructors will provide
The Opportunity The customer is the focus of everything we do, and millions of end users rely on our products daily. We believe in the value of empowering Senior Full-stack Software Engineer with the resources to
Job Description: About Organization The Portfolio & Strategy Office (PSO) Division within Rakuten Mobile, Inc. functions as a cross-functional collaboration team, developing and implementing business processes and strategies for the Network Division. Processes are designed by
Job Description: About Organization Solution Introduction Management Department is responsible for field trial operations when installing products and solutions during base station installation, and operations support system (OSS) support operations that we perform management task as
POSITION OVERVIEW: We are seeking an experienced Application Support Specialist (Post-Trade) to join a leading Global leading financial institution in Singapore. Take ownership of managing incidents, problems, and changes for vital trading applications in the banking
Company Description It all started in sunny San Diego, California in 2004 when a visionary engineer, Fred Luddy, saw the potential to transform how we work. Fast forward to today — ServiceNow stands as a global
Introduction At IBM, work is more than a job – it’s a calling: To build. To design. To code. To consult. To think along with clients and sell. To make markets. To invent. To collaborate. Not
グローバルに展開している日本法人向けにITオンサイトサポートを行って頂きます。 グローバルチームと連携しながら、日本法人のユーザからの問合せ対応、PCライフサイクル管理等を行います。 WINDOWS11 Update、マスタ作成、MS365ソリューションの提供、次世代サービスデスクの提供なども行っております。 ポジションの魅力:グローバルスケールの中での日本拠点の対応となりますので、海外担当者やユーザとのコミュニケーションや、海外のナレッジを得たりすることができます。 職務内容: - 日本語での以下のITサポート業務: PC/プリンタ等のアップデートや障害対応、PCのMACI (Move, Allocate, Change and Install) ファイルサーバ、LAN等の保守、ビデオ会議システム保守、アンチウィルスSW保守・対応、ソフトウェア配布 - ServiceNowでのチケット管理、エスカレーション - ベンダーコントロール/オフショアとの連携 - ユーザトレーニング - 資産管理/調達、廃棄 - 定期レポート - オフショア等他チームとの連携、会議参加 - 社内会議、研修への参加、情報提供 - 新製品の調査や意見提起 将来のキャリアパス: Windowsクライアントの知見を深めて頂き、大規模プロジェクトのチームリードを目指して頂きます。 また、海外とのコミュニケーション力の向上を以て、グローバルプロジェクトへの参画も可能です。 Requirements必須要件: -
暗号資産・ブロックチェーンのリーディング企業における、コーポレートエンジニア ( IT ヘルプデスク ) / IT Support Engineer (Windows/Mac/iPhone)職です。 社内及びグループ内のコーポレートエンジニアとして、ITデバイス管理(Windows/Mac/iPhone)等を担当頂きます。 *原則オフィス出社 ポジションの魅力: - 金融業界の中でも、最先端のテクノロジーを持つリーディング企業です。- 事業の性質上コーポレートセキュリティおよびインフラ環境の整備は非常に重要で、会社貢献性の高いポジションです。 - 将来的にはその他のコーポレートインフラの運営に携わることが可能です。 業務内容: - 社内問い合わせ対応(トラブルシューティング、設定作業) - 端末キッティング(Windows / Mac / iPhone) - 入退社、異動時の対応 - ヘルプデスク改善活動(ドキュメント整備、ユーザー自己解決率の向上等) - ITアセスメント対応(IT資産の把握、アプリケーション展開、運用) - 各種社内ツールのアカウント管理 -
Intesa Sanpaolo is the banking group leader in Italy. Assisting more than 14,6 milion of retail customers through a network of 5360 branches, it significantly supports the development of Companies and gives an important sustain to
Were Celonis, the global leader in Process Mining technology and one of the worlds fastest-growing SaaS firms. We believe there is a massive opportunity to unlock productivity by placing data and intelligence at the core of
達 Windows サポートチームでは共に楽しく働ける仲間を募集しております。当部署では、Help Desk/Call Center のような表向きのサポート業務とは異なり、OS 基盤のためクラウドや Office 製品を含めた幅広いチームとのコラボレーションや米国本社の開発部門と協業することで、お客様に最適なソリューションを提供します。 今回、募集しているサポートエンジニアの最大のミッションは、お客様の相談相手となり、システム全体からビジネスニーズを把握した上で、高度な技術的支援を中心とした最適な解決策を提供することです。また、お客様の状況次第では、お客様の課題の解消だけでなく、より効果的に Windows をご使用いただくためのソリューションの提案を行うこともあります。その他、ドキュメントの開示や品質向上のための海外開発本部へのフィードバックなど 、日本マイクロソフトでのサポート エンジニア職は、マイクロソフト製品の責任者かつ技術とサービスのプロフェッショナルとして、様々な活躍の場が待っております。 サポートエンジニアの魅力は、「常に最先端の技術に触れ、学ぶことができる環境が整っていること」です。純粋に技術を追求し、国内のみならず世界における製品の第一人者になれる、非常に魅力的な職種です。 Responsibilities 担当エリアは、Windows プラットフォーム全般 (Windows Server/Client) です。 主に製品や技術分野で役割分担されており、一例として以下があります。 ・ Windows の認証やネットワーク (Active Directory (認証基盤)、ネットワーク解析など) ・ Windows の機能 (Hyper-V、Clustering、Remote Desktop Service、印刷など) その他、高度なトラブルシューティング (パフォーマンス解析、Dump
私達 Windows サポートチームでは共に楽しく働ける仲間を募集しております。当部署では、Help Desk/Call Center のような表向きのサポート業務とは異なり、OS 基盤のためクラウドや Office 製品を含めた幅広いチームとのコラボレーションや米国本社の開発部門と協業することで、お客様に最適なソリューションを提供します。 今回、募集しているサポートエンジニアの最大のミッションは、お客様の相談相手となり、システム全体からビジネスニーズを把握した上で、高度な技術的支援を中心とした最適な解決策を提供することです。また、お客様の状況次第では、お客様の課題の解消だけでなく、より効果的に Windows をご使用いただくためのソリューションの提案を行うこともあります。その他、ドキュメントの開示や品質向上のための海外開発本部へのフィードバックなど 、日本マイクロソフトでのサポート エンジニア職は、マイクロソフト製品の責任者かつ技術とサービスのプロフェッショナルとして、様々な活躍の場が待っております。 サポートエンジニアの魅力は、「常に最先端の技術に触れ、学ぶことができる環境が整っていること」です。純粋に技術を追求し、国内のみならず世界における製品の第一人者になれる、非常に魅力的な職種です。 Responsibilities 担当エリアは、Windows プラットフォーム全般 (Windows Server/Client) です。 主に製品や技術分野で役割分担されており、一例として以下があります。 Windows のパフォーマンス調査やシステム エラー、アプリケーション エラーの解析 Windows の機能 (UI 全般) その他、高度なトラブルシューティング (パフォーマンス解析、Dump 解析など) や Windows デバイスに関する調査など、多種多様な機能をサポートしています。
Company Description At ServiceNow, our technology makes the world work for everyone, and our people make it possible. We move fast because the world can’t wait, and we innovate in ways no one else can for
A Technical Account Manager will be working in a team that provides managed services, as well as collaborative support services with customers, to large clients using our products on-premises or in the cloud. These services include
Windows サポートチームでは共に楽しく働ける仲間を募集しております。当部署では、Help Desk/Call Center のような表向きのサポート業務とは異なり、OS 基盤のためクラウドや Office 製品を含めた幅広いチームとのコラボレーションや米国本社の開発部門と協業することで、お客様に最適なソリューションを提供します。 今回、募集しているサポートエンジニアの最大のミッションは、お客様の相談相手となり、システム全体からビジネスニーズを把握した上で、高度な技術的支援を中心とした最適な解決策を提供することです。また、お客様の状況次第では、お客様の課題の解消だけでなく、より効果的に Windows をご使用いただくためのソリューションの提案を行うこともあります。その他、ドキュメントの開示や品質向上のための海外開発本部へのフィードバックなど 、日本マイクロソフトでのサポート エンジニア職は、マイクロソフト製品の責任者かつ技術とサービスのプロフェッショナルとして、様々な活躍の場が待っております。 サポートエンジニアの魅力は、「常に最先端の技術に触れ、学ぶことができる環境が整っていること」です。純粋に技術を追求し、国内のみならず世界における製品の第一人者になれる、非常に魅力的な職種です。 Responsibilities 担当エリアは、Windows プラットフォーム全般 (Windows Server/Client) です。 主に製品や技術分野で役割分担されており、一例として以下があります。 ・ Windows の認証やネットワーク (Active Directory (認証基盤)、ネットワーク解析など) ・ Windows の機能 (Hyper-V、Clustering、Remote Desktop Service、印刷など) その他、高度なトラブルシューティング (パフォーマンス解析、Dump 解析など)
Technical Solution Consultant This role has been designated as ‘Remote/Teleworker’, which means you will primarily work from home. Who We Are: Hewlett Packard Enterprise is the global edge-to-cloud company advancing the way people live and work.