At Jamf, people are at the core of everything we do. We do what’s right for our customers, our employees, our communities and our world. We take pride in simplifying technology for tens of thousands of customers
グローバル企業が、IT サポートスペシャリストを募集しています。 WindowsおよびMacのヘルプデスク対応を行って頂ける候補者を求めております。 国内1000名程のユーザを10名程のチームでサポートしており、変化の早い最新技術にも順応して頂きます。 レポート先は国内のIT ディレクターまたはビジネス系マネージャーとなりますが、他のITメンバーとの協業も数多く発生します。 職務概要: - オフィス内およびリモートユーザー向けWindowsおよびMacのヘルプデスク対応 - ユーザーPC向けのソフトウェア、社内標準ツールのインストールと設定作業 - ユーザアカウント管理および資産管理 JD: A global leader in marketing communications. They are looking for a qualified talent to support a sizable office with the latest technologies.
Job Description: Business Overview Rakuten Group has more than 30,000 employees and contingent workers (collectively known as Rakutenians) globally, providing global, cross-border and localized services in more than 30 countries around the world. Department Overview The
Job Summary: The IT Service Desk serves as the central contact point for all IT-related incidents and service requests. The IT Support Specialist is responsible for providing technical assistance and support to end-users across the organization,