ERM Digital Services is seeking a Senior Consultant to join our global sustainability company. This role is within our APAC business unit and will be based in Japan, preferably in Tokyo. At ERM, we offer a
Summary Posted: Sep 10, 2024 Role Number: 200566651 Retail Customer Care Centre, operationally supporting Retail Online and Retail Stores. The Japan Retail Customer Care Centre is a direct channel for Apple focused on driving pre and
Job includes two components: 1. Technical Consultant 2. Active Sales Support 1. Tecnical Consultant Consultant to client for technical requests, maintenance, and troubleshooting. Being the “Technical Face” to the clients. Provide technical and process support to
Overview Working at Atlassian Atlassians can choose where they work – whether in an office, from home, or a combination of the two. That way, Atlassians have more control over supporting their family, personal goals, and
<職務内容/Main Tasks>TECHNICAL: Oversee, maintain and support Nissan consolidated financial reporting operations, including consolidated financial system (currently HFM)・Assess appropriateness of consolidation scope (Full-Consolidation/Equity/Cost-Fair Value), COA, code block, etc.・Conduct Company Establishment Committee (CEC) meetings, research Nissan companies to
About Agoda Agoda is an online travel booking platform for accommodations, flights, and more. We build and deploy cutting-edge technology that connects travelers with more than 3.6 million accommodations globally. Based in Asia and part of
<職務内容/Main Tasks>INFINITIグローバルカスタマーエクスペリエンスチームのミッションは、長期的な顧客エンゲージメント向上を主としています。1. INFINITIカーにおけるカスタマーエクスペリエンス(CX)戦略の推進 - INFINITI CX戦略およびメンバーシップサービスとモビリティサービスから構成されるフレームワークを定義し、推進する - 社内関連部署や役員への定例報告会 ‐ 戦略、ステータスアップデート、マイルストーン、サポート要件、予算について等 - 日産本社および、主にアメリカ・カナダ・メキシコにおけるINFINITI CX戦略の推進 - アメリカ・カナダ・メキシコ地域における各CX戦略の進捗プロセス確認・フォローアップ2. 概念実証(PoC)と顧客が必要とする必要最低限の機能を備えたプロダクト(MVP)の展開 - 代理店パートナーや各グローバルリージョンのカウンターパートと連携し、各地域*ごとに全体的な計画(スコープとロードマップを含む)を作成し、CX PoCを実装する(*主に米国/カナダ/メキシコ向け) 3. 効果測定 - 北米地域を担当するグローバルCXプロジェクトマネージャー(PMO)として、イニシアチブのパフォーマンスを追跡・測定する。- グローバル・クリエイティブ、メディア、ソーシャル、エクスペリエンシャル、イベントエージェンシーとの協働・連携The mission of INFINITI CX team is to develop life long customer engagement.
<職務内容/Main Tasks>世界中で進む顧客体験 (Customer Experience:CE)のデジタル化を推進し、日産のCEをGlobalに向上・発展させていく活動の一環として主に下記の内容の業務を行ないます。1. デジタル領域に関する新規ビジネスモデルの検討。2. 部門の中期計画達成に必要なリソースを分析し、マーケティング費用、一般管理費用等の年度予算の策定を行なう。3. 各種プロジェクトの企画内容を予算面、契約面からアセスメントし、プロジェクト実施に必要な予算を確保する。4. サプライヤとの契約管理および必要な各種届出を行う。5. 請求、支払い業務に関するオペレーションの管理・推進を行う。As part of our efforts to promote the digitalization of Customer Experience (CE) globally and enhance Nissan’s CE, we will primarily be responsible for the following tasks:1. Study