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Company Description The history of Bosch is the history of car evolution. As a top-class automotive equipment supplier, Bosch Corporation supports market expansion/inroads domestically as well as globally. Bosch will continue to pursue forward-looking technologies such
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Job Description Job Summary: To ensure that clinical supplies are stored and distributed in accordance with Fisher Clinical Services (FCS) approved procedures and policies, cGMP, cGDP, and regulatory requirements. Maintain the FCS Japan Quality System in
Leads all areas of the treat operations training department providing a high-load of new hires and frequent continuous education support to the operation team, acting as a guide and mentor to growing training departments within the
Detailed Responsibilities -Working as leadership support to provide effective service delivery of end-to-end process of Supply Chain Customer Products to our internal or external customers globally. -Working closely with the IT Infrastructure and Operations leaders/teams/service providers,
Before you apply to a job, select your language preference from the options available at the top right of this page. Explore your next opportunity at a Fortune Global 500 organization. Envision innovative possibilities, experience our
About SmartNews SmartNews is a global leader in redefining information and news discovery, committed to providing users with accurate, timely information and supporting quality journalism. We combine the power of our unique machine-learning technology with the
Our Enterprise Customer Success Manager (CSM)’s works closely with customers to discover their business needs and then coach them on the best way to use Tricentis testing tools in order to obtain business value and exceed
Job Description Summary -Ensures a controlled documentation system, record retention, and information services including electronic records retention processes in accordance with regulatory requirements. Ensures compliance to the requirements from regulatory agencies. Maintains the technical and non-technical
Job Description Summary -Equipment Operator -Execute assigned manufacturing tasks and activities according to production schedule to enable the timely production of product with the quality and quantity in compliance with the relevant GMP, safety and environmental
Job Description Summary 治療パス上の課題を組織・仕組みレベルで改善するエコシステムのオペレーションを確立する 各治療領域のエコシステムに関わるナレッジのアセット化と活用を推進する 顧客中心を実現する新たなオペレーションモデルのテスト、評価、初期的な導入を主導する 関わる複数の部署とのコラボレーションにより、上記タスクを円滑に進める Job Description Major Accountabilities §Develop Ecosystem model to solve treatment pathway challenges through an systematic approach w/HCP,HCS groups, Patient groups and alliances § Leverage TA Ecosystem initiative and knowledge
About TaskUs: TaskUs is a provider of outsourced digital services and next-generation customer experience to fast-growing technology companies, helping its clients represent, protect and grow their brands. Leveraging a cloud-based infrastructure, TaskUs serves clients in the
Job Description Summary 責任範囲内の品質側面を管理し、運用業務がcGMP(現行適正製造基準)、品質保証契約、規制要件、およびサンド品質マニュアルに準拠し、関連する標準操作手順に従って実施されていることを確認する責任があります Job Description Major Accountabilities ~ 外部委託先の生産および試験活動の監視により、データの整合性とeコンプライアンスを含むcGxPへの準拠が保証されます ~ 逸脱管理、変更管理、苦情調査、CAPA ~ APQRレビュー ~ QAA作成・改訂 ~ Auditサポート ~ 製造所からのバッチリリースを保証 Key Performance Indicators 責任範囲内の品質側面を管理し、運用業務がcGMP(現行適正製造基準)、品質保証契約、規制要件、およびサンド品質マニュアルに準拠し、関連する標準操作手順に従って実施されていることを確認する責任があります Work Experience ~工場あるいは本社におけるQA業務 ~API又は製剤工場における製造又はQC試験業務 Skills ~GMPの基本理解 ~承認書の内容理解 ~QA(品質保証)実務経験 ~技術的専門知識 Language 英語 Skills Desired Continuous Learning,
Consumer Marketing 担当 / Consumer Marketing - Core Printing Description - ◆業務内容: コアプリンタービジネス(ホームプリンター等)を中心としたコンシューマーマーケティングを 担っていただきます。 <具体的には> ・Core Printingビジネスの様々なMarketing(デジタルマーケティングや従来の広告施策等)戦略立案、実行 ・国内外の他部署(セールス、製品部等)と協業しJapanのCore Printingマーケティング担当として業務を遂行する ・オンライン広告出稿に関する立案、実行、ROI分析等 ・市場分析、顧客分析、競合企業分析等 下記経験がなくても「コンシューマーマーケティングの経験を積みたい」「外資系マーケティングの スキルを身につけたい」など積極的にチャレンジしたい方歓迎です! <求める要件> ・オンライン広告に関する経験、知見 ・ECビジネス経験があれば尚可 ・Marketing経験があれば尚可 ・英語でメール、Chat、ミーティング対応が可能な方(流暢ではなくてもOK) *今後、英語スキルを伸ばして行きたい方歓迎です。 ・ビジネスの状況から必要なStrategyを導き出すCritical Thinkingスキル ・社内の他部署や、APJチームとバーチャルで協業できる方 ・新しいやり方やビジネス状況の急激な変化に対応できる柔軟さ Singaporeとのやり取りも多く、フラットな組織であるため、外資系Marketingに求められる ビジネススキルが身に付きます。 ECビジネスの経験、コンシューマー向けマーケティング経験を得ることができます。
職務内容 Key Accountabilities Country Quality System management Lead the implementation and maintenance of GxP quality system with respective operation units, the continues quality system implementation for competencies and related Quality documentation of GxP area: medical, pharmacovigilance, regulatory
About TaskUs: TaskUs is a provider of outsourced digital services and next-generation customer experience to fast-growing technology companies, helping its clients represent, protect and grow their brands. Leveraging a cloud-based infrastructure, TaskUs serves clients in the
Job Description Summary -The Sales Representative is a leading driver of our customer interactions and sales performance. They are the face of our customer experience approach and build deep relationships that deliver value for customers and patients
Job Description Summary ローカルレベルでの持続可能な患者アクセス戦略の実施をリードする。地域の医療環境/課題に関する情報/データを収集して分析し、顧客、患者、ノバルティスに価値を共同で生み出す患者アクセス改善のための解決策を実行する。 Job Description Major Accountabilities ~ 規制当局に患者アクセスに関する課題を改善するプロジェクトをリードする。 ~ ノバルティス製品の位置づけとメッセージを最適化し、価値提案の共創を促進するために、主要な顧客、主要なオピニオンリーダー、個人および機関の主要な意思決定者との強力なネットワークと関係を構築および活用します。 ~ 製品戦略の意思決定に関連するインプットを提供します。 ~ ノバルティスおよび競合他社製品の価格設定および償還戦略に関する関連データの分析結果から、インパクトのあるビジネス上の推奨事項に変換する洞察力に富んだレポートを作成します。 ~ グローバル・ヘルスケア・エコノミクス・モデルを適応させ、地域の環境を正確に反映します。 Key Performance Indicators ~患者アクセスの改善・拡大のためのモデル構築数 ~製品導入までの期間を短縮 ~アクセス計測のためのトラッキングシステムの有効活用と改善 ~ヘルスケアシステムのキーステークホルダーのカバレッジ ~ 地域医療の課題解決に向けた自治体等との協働企画数 Work Experience ~地方行政との協働の経験 ~医療制度、医療環境、医療連携ネットワーク、医薬品の規制環境、製品戦略、上市プロセス等に関する理解 ~科学的、経済的な話題を理解し、明確に伝える能力があること ~高い交渉力と分析力 Skills ~分析スキル ~医療経済学 ~医療技術評価(HTA) ~キーアカウント管理 ~製品のポジショニング