Job Description: Respond Resolves all L2 issues / incidents / tasks for Customers either escalated from L1 support or end user via email, phone, or SM tool. Scope a customer s issue by collecting the relevant facts
At EY, you’ll have the chance to build a career as unique as you are, with the global scale, support, inclusive culture and technology to become the best version of you. And we’re counting on your
Company Description We are a Digital Product Engineering company that is scaling in a big way! We build products, services, and experiences that inspire, excite, and delight. We work at scale — across all devices and
職種 正社員 職務明細 【About Catalina Marketing Japan】 Catalina has influenced shopper behavior by delivering personalized ads. We help CPG Brands, Retailers, and Agencies optimize at every stage of planning, execution, and measurement based on insights extracted
職務内容 このポジションは、サイバーセキュリティのスペシャリストとして、システムのリスク評価と軽減策の策定・調整を担当します。日産グローバルサイバーセキュリティプログラムの一環として、システムの脆弱性および脅威管理に関するセキュリティプロジェクトの実施と日常のセキュリティの運用のサポートを行い、組織全体のセキュリティレベルを向上させる役割を果たします。 - セキュリティスキャン(脆弱性スキャン、ペネトレーションテスト、アプリケーション診断、セキュアコードレビュー)の実施・管理、その結果の分析、リスクの評価、そして軽減策の策定と実装の調整。 - 脆弱性に関する報告や関連ドキュメントの作成、関連部門へのフィードバックの提供。これには特定された技術的な脅威と脆弱性がシステムや業務に与える影響をわかりやすく関連部門やステークホルダーに伝えること、そして必要に応じての教育やプレゼンテーションも含む。 - サイバーセキュリティプロジェクトを、他の部門やリージョンのメンバーと協力し遂行する。場合によっては技術的なタスクだけではなくプロジェクトマネジメント(リソース・予算・進捗管理を含む)も担当する。 - 全社的なセキュリティインシデントが発生した場合や、重大なセキュリティリスクが発見された場合には、緊急のセキュリティ対応をサポートする。 - ビジネスの状況と優先度と調和する形でのセキュリティ対策の実装をサポートする。 Main Tasks As a Cyber Security Specialist, this position is responsible for assessing system risks and developing and coordinating mitigations. As part of the
Req ID: 291407 NTT DATA strives to hire exceptional, innovative and passionate individuals who want to grow with us. If you want to be part of an inclusive, adaptable, and forward-thinking organization, apply now. We are
Company Description We are a Digital Product Engineering company that is scaling in a big way! We build products, services, and experiences that inspire, excite, and delight. We work at scale — across all devices and
Location:(HE)Office_Kokubu Job ID: R0055780 Date Posted:2024-07-09 Company Name:HITACHI ENERGY JAPAN, LTD. Profession (Job Category):Communications & Corporate Affairs Job Schedule: Full time Remote:No Job Description: Your responsibilities: You will be the first point of contact and gateway
Company Description We are a Digital Product Engineering company that is scaling in a big way! We build products, services, and experiences that inspire, excite, and delight. We work at scale — across all devices and
At EY, you’ll have the chance to build a career as unique as you are, with the global scale, support, inclusive culture and technology to become the best version of you. And we’re counting on your
【職種】ネットワークエンジニア ◆◆ 内容 : 1.電話対応 2.メール対応 3.L1、L2レベルの対応 期間 :長期 勤務地:西新宿 ◇スキル 【必須】 ヘルプデスク3年以上の経験 ※1.2年の方も相談可 【尚可】 1.ビジネスレベルの英語力 2.Windowsの知見 3.ADの知見 4.キッティング経験 ◆◆ 【屋内原則禁煙】 ※勤務先によって詳細は異なります為、 休憩時間に喫煙される方は、勤務先の規則をご確認ください。 弊社ではコロナ対策をしておりますので、安心してご応募下さい! ◆社内(派遣先)のコロナ対策について 【社内のコロナ対策について】 ・アルコール消毒の徹底 ・ソーシャルディスタンスの確保 ◆面接(登録)時のコロナウイルス対策について ・新型コロナウィルスの関係で、リモート(オンライン)面接を行っています! ・ZOOMやSKYPEにて、WEB(テレビ通話)にて面接を行います! ・対面面接実施の場合、マスク着用での面接OKです!面接官もマスクを着用し、2m程間隔あけて対応させて頂きます! ・除菌スプレーを設置しております! ・アクリル板を設置しております! ・コロナ対策も徹底しております。安心してご応募ください! 【コロナの影響で内定を取り消された、失業された方に向けて】 新型コロナウイルス感染症の影響により「内定を取り消された」や、「転職を余儀なくされた方」の積極採用を致します!
【職種】ユーザーサポート・ヘルプデスク システムはSFDC Could Serviceを利用 全国の販売店および某自動車会社より問い合わせあり 2次対応はインドオフショア利用 作業場所:浜町、品川 作業内容: ・業務プロセスとユーザーマニュアルをよく理解し、問い合わせ対応を行う ・問い合わせ内容をツールに記録し、L1.5チームにエスカレーション ・システムの機能を利用して、データの改修などの作業 スキル : <必須スキル> ・コールセンターのようなお客様窓口業務経験 ・基礎的なIT経験(WORD、EXCEL、パワーポイント) ・日本語ネイティブレベル、英語は読み書き ・高いコミュニケーション/コーディネーション力(他サポートチームとの連携があるため) <あると望ましいスキル> ・ヘルプデスク経験 ・ビジネス英語 作業期間 :即日~長期(契約単位は3か月単位となる可能性あり) 言語 :日本語、英語 出張 :なし その他 :シフト勤務あり 9:00−20:00 365日対応(年末年始除く) 【屋内原則禁煙】 ※勤務先によって詳細は異なります為、 休憩時間に喫煙される方は、勤務先の規則をご確認ください。 弊社ではコロナ対策をしておりますので、安心してご応募下さい! ◆社内(派遣先)のコロナ対策について 【社内のコロナ対策について】
Position Purpose As a manager, you will be responsible for overseeing the Market Service Delivery teams in Japan and Taiwan. In Japan, the team consists of the service desk, operations, and procurement teams, while in Taiwan,
Please Note: 1. If you are a first time user, please create your candidate login account before you apply for a job. (Click Sign In Create Account) 2. If you already have a Candidate Account, please