Woven by Toyota is the mobility technology subsidiary of Toyota Motor Corporation. Our mission is to deliver safe, intelligent, human-centered mobility for all. Through our Arene mobility software platform, safety-first automated driving technology and Toyota Woven
職種 正社員 職務明細 Tata Consultancy Services is an IT services, consulting and business solutions organization that has been partnering with many of the world’s largest businesses for the past 50 years. We believe innovation and collective
Work location: Tokyo Required language: Japanese Fluency and Business English Key Responsibilities: Handle end user Voice calls, Chats in Japanese Language. Provide first level resolutions for End user computing and Business Applications. Ticket creation/Categorization / Prioritization
職種 正社員 職務明細 【About Catalina Marketing Japan】 Catalina has influenced shopper behavior by delivering personalized ads. We help CPG Brands, Retailers, and Agencies optimize at every stage of planning, execution, and measurement based on insights extracted
At EY, you’ll have the chance to build a career as unique as you are, with the global scale, support, inclusive culture and technology to become the best version of you. And we’re counting on your
What success looks like in this role: THIS ROLE IS AVAILABLE FOR USE ONLY IN INDIA, CHINA AND HUNGARY. It is not to be used in any other country. -Responsible for providing the first-line of post
Position Name: Systems Administrator Tokyo Job Annual Salary : 4 million yen and above Job Descriptions: The Systems Administrator is responsible for supporting and maintaining critical IT infrastructure across the organization. This includes the administration of
職務内容 このポジションは、サイバーセキュリティのスペシャリストとして、システムのリスク評価と軽減策の策定・調整を担当します。日産グローバルサイバーセキュリティプログラムの一環として、システムの脆弱性および脅威管理に関するセキュリティプロジェクトの実施と日常のセキュリティの運用のサポートを行い、組織全体のセキュリティレベルを向上させる役割を果たします。 - セキュリティスキャン(脆弱性スキャン、ペネトレーションテスト、アプリケーション診断、セキュアコードレビュー)の実施・管理、その結果の分析、リスクの評価、そして軽減策の策定と実装の調整。 - 脆弱性に関する報告や関連ドキュメントの作成、関連部門へのフィードバックの提供。これには特定された技術的な脅威と脆弱性がシステムや業務に与える影響をわかりやすく関連部門やステークホルダーに伝えること、そして必要に応じての教育やプレゼンテーションも含む。 - サイバーセキュリティプロジェクトを、他の部門やリージョンのメンバーと協力し遂行する。場合によっては技術的なタスクだけではなくプロジェクトマネジメント(リソース・予算・進捗管理を含む)も担当する。 - 全社的なセキュリティインシデントが発生した場合や、重大なセキュリティリスクが発見された場合には、緊急のセキュリティ対応をサポートする。 - ビジネスの状況と優先度と調和する形でのセキュリティ対策の実装をサポートする。 Main Tasks As a Cyber Security Specialist, this position is responsible for assessing system risks and developing and coordinating mitigations. As part of the
Description Overview: We are seeking bilingual L1 support agents and engineers (mid-junior and senior levels) for our Japan Tsukuba-based service desk. This will be part of a global service model. Our client aims to consolidate a fragmented
Job Description: Respond Resolves all L2 issues / incidents / tasks for Customers either escalated from L1 support or end user via email, phone, or SM tool. Scope a customer s issue by collecting the relevant facts
Job Description: About Organization The Innovation Program Management Department collaborates on research tasks with various companies and universities, allowing involvement in projects such as the Space Mobile project and activities related to O-RAN, a key research
Location:(HE)Office_Kokubu Job ID: R0055780 Date Posted:2024-07-09 Company Name:HITACHI ENERGY JAPAN, LTD. Profession (Job Category):Communications & Corporate Affairs Job Schedule: Full time Remote:No Job Description: Your responsibilities: You will be the first point of contact and gateway
Please Note: 1. If you are a first time user, please create your candidate login account before you apply for a job. (Click Sign In Create Account) 2. If you already have a Candidate Account, please
【職種】ユーザーサポート・ヘルプデスク システムはSFDC Could Serviceを利用 全国の販売店および某自動車会社より問い合わせあり 2次対応はインドオフショア利用 作業場所:浜町、品川 作業内容: ・業務プロセスとユーザーマニュアルをよく理解し、問い合わせ対応を行う ・問い合わせ内容をツールに記録し、L1.5チームにエスカレーション ・システムの機能を利用して、データの改修などの作業 スキル : <必須スキル> ・コールセンターのようなお客様窓口業務経験 ・基礎的なIT経験(WORD、EXCEL、パワーポイント) ・日本語ネイティブレベル、英語は読み書き ・高いコミュニケーション/コーディネーション力(他サポートチームとの連携があるため) <あると望ましいスキル> ・ヘルプデスク経験 ・ビジネス英語 作業期間 :即日~長期(契約単位は3か月単位となる可能性あり) 言語 :日本語、英語 出張 :なし その他 :シフト勤務あり 9:00−20:00 365日対応(年末年始除く) 【屋内原則禁煙】 ※勤務先によって詳細は異なります為、 休憩時間に喫煙される方は、勤務先の規則をご確認ください。 弊社ではコロナ対策をしておりますので、安心してご応募下さい! ◆社内(派遣先)のコロナ対策について 【社内のコロナ対策について】
【職種】ネットワークエンジニア ◆◆ 内容 : 1.電話対応 2.メール対応 3.L1、L2レベルの対応 期間 :長期 勤務地:西新宿 ◇スキル 【必須】 ヘルプデスク3年以上の経験 ※1.2年の方も相談可 【尚可】 1.ビジネスレベルの英語力 2.Windowsの知見 3.ADの知見 4.キッティング経験 ◆◆ 【屋内原則禁煙】 ※勤務先によって詳細は異なります為、 休憩時間に喫煙される方は、勤務先の規則をご確認ください。 弊社ではコロナ対策をしておりますので、安心してご応募下さい! ◆社内(派遣先)のコロナ対策について 【社内のコロナ対策について】 ・アルコール消毒の徹底 ・ソーシャルディスタンスの確保 ◆面接(登録)時のコロナウイルス対策について ・新型コロナウィルスの関係で、リモート(オンライン)面接を行っています! ・ZOOMやSKYPEにて、WEB(テレビ通話)にて面接を行います! ・対面面接実施の場合、マスク着用での面接OKです!面接官もマスクを着用し、2m程間隔あけて対応させて頂きます! ・除菌スプレーを設置しております! ・アクリル板を設置しております! ・コロナ対策も徹底しております。安心してご応募ください! 【コロナの影響で内定を取り消された、失業された方に向けて】 新型コロナウイルス感染症の影響により「内定を取り消された」や、「転職を余儀なくされた方」の積極採用を致します!
【職種】SE(Web系) ■概要 -電話とチャットでL0/L1サポートを提供します (例:パスワードのリセット、システムが起動できないなど) -SOP/ナレッジベースに基づいてエンドツーエンドのチケット管理を提供し、サービスデスクレイヤーで解決できないチケットを適切なL2/L3チームにエスカレーションします。 -解決策と顧客からのフィードバックに従って、SOP/ナレッジベース記事のドキュメントを更新します。 -顧客のステータスと情報をフォローアップして更新します。 -顧客からのフィードバック、提案、エスカレーションがあれば、適切な社内チームに渡します。 -インシデントやリクエストの傾向を分析し、エンドの承認を得てアクションを推奨および実施することで、プロセスや手順の改善を特定して提案します。 -顧客満足度調査(CSAT)を開始し、ユーザーとともに不満のある顧客(DSAT)ごとにフォローアップして、 適切なアクションを実行し、サービスを改善して、学んだ教訓を文書化します。 ■募集 1名 ■場所 半蔵門 常駐 ■必須スキル ・日本語ネイティブレベル ・IT業界経験(ヘルプデスク経験やチケット管理経験) ■尚可スキル ・英語スキル(社内で英語を使うことが多い) 麹町 シフト制 早番:8:00-17:00 遅番:11:00-20:00 ※OJT期間は9:00-18:00 【派遣会社】株式会社ストリートベンチャー...