Holman is a family-owned, global automotive services organization anchored by our deeply rooted core values and principles that have enabled us to continue Driving What’s Right throughout the last century. Our teams deliver the Holman Experience
Job Description As the Leasing Admin, you are responsible for contract management in your sales market and support your colleagues in Leasing, Legal, and Controlling with data quality. You are responsible for contract handling and documentation, and administration
The Role This position will be responsible for pursuing and evaluating business opportunities, formulating and executing asset management strategies and plans for a portfolio of commercial assets in Japan. Job Responsibilities Formulate and execute marketing strategies
Holman is a family-owned, global automotive services organization anchored by our deeply rooted core values and principles that have enabled us to continue Driving What’s Right throughout the last century. Our teams deliver the Holman Experience
Job Description As the Lease Admin, you are responsible for contract management in your sales market and support your colleagues in Leasing, Legal, and Controlling with data quality. You are responsible for contract handling and documentation, and
The Role This position will be responsible for pursuing and evaluating business opportunities, formulating and executing asset management strategies and plans for a portfolio of commercial assets in Japan. Job Responsibilities Formulate and execute marketing strategies
Purpose & Overall Relevance for the Organization: Execute the Media Relations strategy, create key media relations to generate quality, on brand coverage and earned media across news, sport, lifestyle, culture, art, music and fashion. Implement relevant
Business Overview Our Global Alternatives (Alts) – Real Estate Asia Pacific (RE APAC) business was established in 2006 and creates value for our clients through the selective acquisition and proactive asset management of real estate properties
Job Description As the Lease Manager, you are responsible for the management of the store portfolio in a specific geographic region or country. You are responsible for enabling long-term growth by finding top locations for new
The Role Junior staff for Asset management of logistics properties in Japan under Singapore REIT portfolio (24 assets, AUM of JPY210bil). Job Responsibilities Prepare documents for making contracts/payment to trust banks/accounting firms, and related filings. Budget
I can succeed as an Operations/Facilities Manager at Capital Group As an Operations/Facilities Manager, you work as a first-level manager under limited direction; are completely responsible for the Tokyo site, day-to-day operations and the site(s) physical
Job Description As the Leasing Manager, you are responsible for the management of the store portfolio in a specific geographic region or country. You are responsible for enabling long-term growth by finding top locations for new stores; obtaining
Job Description As the Lease Admin, you are responsible for contract management in your sales market and support your colleagues in Leasing, Legal, and Controlling with data quality. You are responsible for contract handling and documentation, and
企業概要 コリアーズ・インターナショナル・グループ(N A S DAQ :CIGI, TSX :CIGI)は世界68カ国で不動産サービスを提供する業界トップクラスの不動産サービス会社です。当社は世界の主たるマーケットで22,000人以上の経験豊富な専門家を擁し顧客企業へサービスを提供しております。起業家精神に長けた弊社の専門家が、グローバル企業・不動産オーナーおよび投資家へ不動産売買、不動産賃貸借に関する戦略的なアドバイスを提供しており、また、不動産マーケット調査、プロジェクトマネージメント、ワークプレス・ソリューション、不動産鑑定、ポートフォリオマネージメント等のサービスも提供しています。 求人内容 ポジション概要: 賃貸オフィスの情報提供から候補物件の想定レイアウトの作成、原状回復工事の費用の検証などオフィス移転のプロジェクトをサポートし、お客様に最適なソリューションの提案をします 業務内容: 国内外の法人顧客を対象とした、オフィスビル等の事業用不動産の賃貸仲介営業 国内外の法人顧客への当社サービスラインの提案・協業の営業 国内外のビルオーナーへのリーシング提案、業務対応 新規顧客開拓営業および物件情報収集営業 メンバーの育成 資格 求める経験・資格: <必須> 法人向け不動産営業、特に新規開拓営業の経験 宅地建物取引士資格 <歓迎> チームのリーダーとして、あるいは新入社員のOJT研修担当の経験 英語 ビジネスでの利用経験者歓迎 その他の情報 雇用条件: 正社員 試用期間6か月あり 試用期間中の給与は変更なし 就業時間: 9:00‐18:00 事業場外みなし労働制 休日: 完全週休2日制(土、日、祝日) 年末年始休暇(12月29日~1月3日) 有給休暇(初年度15日、ただし入社月に応じて日数按分、入社日に付与)
企業概要 コリアーズ・インターナショナル・グループ(N A S DAQ :CIGI, TSX :CIGI)は世界68カ国で不動産サービスを提供する業界トップクラスの不動産サービス会社です。当社は世界の主たるマーケットで22,000人以上の経験豊富な専門家を擁し顧客企業へサービスを提供しております。起業家精神に長けた弊社の専門家が、グローバル企業・不動産オーナーおよび投資家へ不動産売買、不動産賃貸借に関する戦略的なアドバイスを提供しており、また、不動産マーケット調査、プロジェクトマネージメント、ワークプレス・ソリューション、不動産鑑定、ポートフォリオマネージメント等のサービスも提供しています。 求人内容 ポジション概要: 賃貸オフィスの情報提供から候補物件の想定レイアウトの作成、原状回復工事の費用の検証などオフィス移転のプロジェクトをサポートし、お客様に最適なソリューションの提案をします 業務内容: 国内外の法人顧客を対象とした、オフィスビル等の事業用不動産の賃貸仲介営業 国内外の法人顧客への当社サービスラインの提案・協業の営業 国内外のビルオーナーへのリーシング提案、業務対応 新規顧客開拓営業および物件情報収集営業 メンバーの育成 資格 求める経験・資格: <必須> 法人向け不動産営業、特に新規開拓営業の経験 宅地建物取引士資格 <歓迎> チームのリーダーとして、あるいは新入社員のOJT研修担当の経験 英語 ビジネスでの利用経験者歓迎 その他の情報 雇用条件: 正社員 試用期間6か月あり 試用期間中の給与は変更なし 就業時間: 9:00‐18:00 事業場外みなし労働制 休日: 完全週休2日制(土、日、祝日) 年末年始休暇(12月29日~1月3日) 有給休暇(初年度15日、ただし入社月に応じて日数按分、入社日に付与)
The Role This position will provide administrative support to the Group. Job Responsibilities In charge of on-boarding and off-boarding matters such as getting the work space ready, issuing and collecting of access and staff passes, assigning
Who We Are At Kyndryl, we design, build, manage and modernize the mission-critical technology systems that the world depends on every day. So why work at Kyndryl? We are always moving forward – always pushing ourselves
Holman is a family-owned, global automotive services organization anchored by our deeply rooted core values and principles that have enabled us to continue Driving What’s Right throughout the last century. Our teams deliver the Holman Experience
This Opportunity Our Tokyo office is seeking a Senior Vice President to join the Portfolio & Asset Management team. Responsibilities include, but are not limited to: Manage a portfolio of real estate investments for various Heitman
The Role This position will drive the development and evaluation of potential business opportunities and play a key role in asset and portfolio management. Job Responsibilities Manage investment transactions from end-to-end, including origination, research, deal evaluation