■ 職務内容 / Job Description Conference Groupは、本社主催イベントの運営統括およびイベントに関する様々なソリューション導入を推進し、業界をリードする新たな顧客体験の実現に向け日々チャレンジしています。 マーケティング, メディカルをはじめ多くの部門とクロスファンクショナルに業務を行うため、将来的にグローバルを含め様々な分野へ活躍のフィールドを広げることが可能です。 常にチャレンジを好機ととらえ、自ら新しいアイディアを積極的に提案できる方、各案件を力強くリードし成果に繋げることにこだわるチャレンジ精神溢れる方をお待ちしています。 ◆具体的な業務内容 ・主催イベント(本社主催講演会、学会展示ブース、i2.JP周年イベント等の社外向けイベント、キックオフミーティング/全社会議等の社内イベント)の運営統括 ・新しいイベントスタイルやテクノロジーの導入およびイベントワークフロー最適化の推進 ・プロモーションガイドラインや業界のルールを遵守したイベント運営 ・企画、スケジュール、予算に沿った、会場やイベント運営会社の選定、宿泊交通手配等ロジスティックス全般の管理 ・イベント運営会社や旅行代理店等のサプライヤーの管理、交渉 ・業務効率化・簡素化・DigitalizationおよびSustainabilityを牽引するための各種プロジェクト推進 ・グローバルチームとのプロジェクト推進 ■ 応募資格(経験、資格等)/ Qualification (Experience & Skill etc.) 【経験 / Experience】 <必須 / Mandatory> ・クロスファンクショナルな業務経験 ・プロジェクトリード経験 <歓迎 / Nice
Job Description 【職務内容】 1)企業主導で行う研究プロジェクトにおいて、研究プロジェクトマネジメントを行い、計画に則ったエビデンス創出に貢献する。 研究プロジェクトでは、計画立案、予算管理、実行、結果公表までのプロセスにおいて、スタディチームの一員として、社内関連部門(研究開発本部、法務・コンプライアンス部門、購買部門、ファイナンス部門 等)及び米国本社及び社外パートナーとの協働を行う。 • 研究立案フェーズでは、研究タイムライン、予算計画を立案するとともに、研究の実施可能性評価をリードする。 • 開始準備フェーズでは、ベンダー選定や施設選定や各種契約書作成や社内規定アセスメント等、多岐にわたる業務を担当し、タイムライン通りに研究開始を達成できるようプロジェクトを推進する。 • 実行フェーズでは、ベンダーマネジメントやコストマネジメントやスケジュールマネジメントを通じて、計画通りプロジェクトが推進するよう管理する。また、研究のクオリティ担保に努める。 • 社内関連部署との連携をとりながら、倫理指針や各種法規制やガイドラインに基づき研究を進め、コンプライアンス遵守に努める。 • 米国本社主導研究の場合、本社担当者と協業しプロジェクト推進に努める。 2)研究者及びその所属研究機関、米国本社、社内関連部門(メディカルアフェアーズ、研究開発本部、法務・コンプライアンス部門など)との協働により、研究者の独立性・研究の中立性を保ちながら、研究者主導研究(IIS)支援のオペレーションを管理・実行し、日本の研究者による革新的なエビデンスの創出を支援する。 • IIS申請支援、採択案件の契約、研究資金や研究用薬剤/化合物の提供、研究開始準備、実施、結果報告の全プロセスを通して、社内関連部門と協業しながら研究者/研究機関及び米国本社担当者等との調整/交渉を行い、IIS支援のオペレーションを管理・実行する。 • 新たな治療法の研究が進むがん領域においては医師主導治験もIIS支援制度の対象とし、審査により採択された場合は研究資金や治験薬の供与を行うことで、将来の新規がん治療法の開発を支援する。 • 前例のない、新規の研究支援制度の導入に際して、社内関連部門と連携/協働し創造的に解決策を見出す。 • 米国本社が全世界で展開するIIS支援制度の最新情報を社外ホームページに掲載し、申請を検討する研究者に対しては、社内関連部門と連携して制度や手順についての詳細情報を提供する。 • 研究者所属研究機関との研究契約に際しては、契約書案の作成や契約交渉や締結手続きを行う。 • 研究開始後は、契約に基づき研究進捗(Publication状況を含む)を確認し、研究用薬剤/化合物提供の手配、及びマイルストンに応じた研究費の支払い手続きを行う。 【応募資格】 必須条件 • 製薬企業、CROまたは研究機関において、5年以上のスタディマネジメントまたはオペレーション経験を有する方。(治験、臨床研究を問わない)PMP(Project Management Professional)資格を有していればなお良い。 • 組織横断的なプロジェクトマネジメント業務の経験を有する方
Company Description Generate sales and profit by effectively utilizing non-package rights (TV, digital, and overseas) of the pieces produced or bought by the producing department of the LAQ Job Description Contribute to the LAQ budget and
Company Description At ServiceNow, our technology makes the world work for everyone, and our people make it possible. We move fast because the world can’t wait, and we innovate in ways no one else can for
JOB SUMMARY Responsible for successfully executing all operations in two departments (Front Office and Food and Beverage/Culinary or Engineering/Maintenance and Housekeeping) and managing staff. Strives to continually improve guest and employee satisfaction and maximize the financial
POSITION SUMMARY Must have Japanese citizenship or Eligible work in Japan permit holder Process all guest check-ins by confirming reservations, assigning room, and issuing and activating room key. Process all payment types such as room charges,
POSITION SUMMARY Process all guest check-ins, verifying guest identity, form of payment, assigning room, and activating/issuing room key. Set up accurate accounts for each guest according to their requirements. Enter Marriott Rewards information. Ensure rates match
POSITION SUMMARY Patrol all areas of the property; secure rooms; assist guests with room access. Conduct emergency response drills, daily physical hazard/safety inspections, investigations, interviews, and key control audit. Monitor Closed Circuit Televisions and alarm systems.
POSITION SUMMARY Answer phones, take dining reservations, and enter diner information into reservation system. Maintain wait list and quote accurate wait time. Make appropriate seating decisions using station rotation chart. Organize seating for large and special
POSITION SUMMARY Assist and support management and the leadership team with handling and resolving Human Resources issues. Assist employees with internal and external transfer requests and procedures. Monitor and assist managers/supervisors with hiring processes and issues. Coordinate
We look for a Field Service Engineer, who can be a part of Pulp Engineering Team in Tokyo. The main role is to provide advisory services to customers and/or third party contractors on existing and/or newly
About this role About Client Business Within the Client Business group, we pride ourselves on creating, communicating and delivering investment solutions for clients worldwide. To that end, we have teams of professionals with expertise in the
POSITION SUMMARY Must have Japanese citizenship or Eligible work in Japan permit holder Serves as the property Manager on Duty and oversees all property operations during the overnight shift. Ensures that the highest levels of hospitality
Responsibilities: As CAD engineer, Support and enhance Analog CAD flow in all aspects of the design cycle, which includes front end simulation, back-end layout, verification, and tape-out Work with PDKs in ADE from multiple foundries and
To provide members and prospective members the full range of products and services offered by Navy Federal Credit Union including depository accounts such as checking, savings, certificate IRA, revocable trust and estate accounts; Lending products; and
To provide members and prospective members the full range of products and services offered by Navy Federal Credit Union including depository accounts such as checking, savings, certificate IRA, revocable trust and estate accounts; Lending products; and
POSITION SUMMARY Prepare special meals or substitute items. Regulate temperature of ovens, broilers, grills, and roasters. Pull food from freezer storage to thaw in the refrigerator. Ensure proper portion, arrangement, and food garnish. Maintain food logs.
POSITION SUMMARY Assist staff with expediting problem payments (e.g., problems processing credit card). Follow up with guest regarding satisfaction with guest-related issues. Process all guest check-ins by confirming reservations, assigning room, and issuing and activating room
Position Overview At PNC, our people are our greatest differentiator and competitive advantage in the markets we serve. We are all united in delivering the best experience for our customers. We work together each day to
At Dow, we believe in putting people first and we’re passionate about delivering integrity, respect and safety to our customers, our employees and the planet. Our people are at the heart of our solutions. They reflect