職種 フルタイム(契約) 職務明細 フィデル・テクノロジーズ株式会社(2001年設立)は、東京に拠点を置き、テクノロジー、ローカライゼーション、バイリンガル人材のサービスとソリューションを、日本の企業様に提供しているラングテック(=言語+テクノロジー)コンサルティング会社です。 グローバルな職場環境でお仕事を働きたい方、新しい技術の習得やスキルアップに情熱をお持ちの方は、ぜひ私たちにご連絡ください!お待ちしております。 Fidel Technologies KK (フィデル・テクノロジーズ株式会社) (since 2001) is a Tokyo based LangTech Consulting firm & offers Technology - Localization - Bilingual Staffing services & solutions to global as well as SME Japanese
職種 フルタイム(契約) 職務明細 フィデル・テクノロジーズ株式会社(2001年設立)は、東京に拠点を置き、テクノロジー、ローカライゼーション、バイリンガル人材のサービスとソリューションを、日本の企業様に提供しているラングテック(=言語+テクノロジー)コンサルティング会社です。 グローバルな職場環境でお仕事を働きたい方、新しい技術の習得やスキルアップに情熱をお持ちの方は、ぜひ私たちにご連絡ください!お待ちしております。 Fidel Technologies KK (フィデル・テクノロジーズ株式会社) (since 2001) is a Tokyo based LangTech Consulting firm & offers Technology - Localization - Bilingual Staffing services & solutions to global as well as SME Japanese
Company Description Dynatrace exists to make software work perfectly. Our platform combines broad and deep observability and continuous runtime application security with advanced AIOps to provide answers and intelligent automation from data. This enables innovators to
The NPO Expert Engineer interfaces with customers to provide network design and performance related to services. Main Responsibility Area: Required to proceed the delivery of network planning and optimization projects according to the agreed scope of
職種 フルタイム(契約) 職務明細 フィデル・テクノロジーズ株式会社(2001年設立)は、東京に拠点を置き、テクノロジー、ローカライゼーション、バイリンガル人材のサービスとソリューションを、日本の企業様に提供しているラングテック(=言語+テクノロジー)コンサルティング会社です。 グローバルな職場環境でお仕事を働きたい方、新しい技術の習得やスキルアップに情熱をお持ちの方は、ぜひ私たちにご連絡ください!お待ちしております。 Fidel Technologies KK (フィデル・テクノロジーズ株式会社) (since 2001) is a Tokyo based LangTech Consulting firm & offers Technology - Localization - Bilingual Staffing services & solutions to global as well as SME Japanese
Enabling a software-defined, electrified future. Visteon is a technology company that develops and builds innovative digital cockpit and electrification products at the leading-edge of the mobility revolution. Founded in 2000, Visteon brings decades of automotive intelligence
HARMAN’s engineers and designers are creative, purposeful and agile. As part of this team, you’ll combine your technical expertise with innovative ideas to help drive cutting-edge solutions in the car, enterprise and connected ecosystem. Every day,
Job Purpose This position is responsible for the overall operation of our official website, which is an important channel for attracting customers and for managing and processing customer information. Specifically, this position will analyze issues, plan,
Join the CrowdGen team as an Independent Contractor for Project Calathea. Do you love exploring Threads? Then, this project is tailor-made for you! About the Project:Project Calathea is dedicated to enhancing the Threads recommendation ecosystem by
Genesys empowers organizations of all sizes to improve loyalty and business outcomes by creating the best experiences for their customers and employees. Through Genesys Cloud, the AI-powered Experience Orchestration platform, organizations can accelerate growth by delivering
Job Purpose The Operation Support Engineer is responsible for day-to-day support related to IT systems for Assurant Japan. As such the candidate plans, organizes, and coordinates production support related projects and activities with the local business
Company Description Dynatrace exists to make software work perfectly. Our platform combines broad and deep observability and continuous runtime application security with advanced AIOps to provide answers and intelligent automation from data. This enables innovators to
Great exposure in the JPMorgan Asset Management business. Our Sales teams provide the best solution to the partner funds distributors helping them build stronger portfolios and best ideas. As a Vice President in Sales Support within
外資系ITサービス企業が、ITサービスデスク (アドミ)を探しております。 1年の契約社員スタートのポジションで(十分な経験があれば、正社員採用の可能性あり)、 長期的に就業可能なポジションです。 エンドユーザーからのサービスリクエストに基づき、クライアントのソフトウェア、ハードウェア、ネットワークを解決、維持、管理し、SLAに従ってクライアントに下のサービスを提供して頂きます。 - クライアントのエンドユーザーから提起されたすべてのチケットにタイムリーに対応する - 品質パラメータを維持し、サービス要求の解決を図る - クライアントのネットワーク、サーバー、システム、ストレージ、プラットフォーム、インフラ、その他の機器の管理者として、各機器の適切な機能と維持管理を行う - チケット(ダイヤルホーム、Eメール、チャット、IMS)の数をチェックし、定義された解決時間枠に従って正しい解決策を講じる - 提起されたチケットの根本原因分析を行い、問題解決のためのアクションプランを作成し、正しい顧客満足を確保する - 優先度の高いチケットやサービスに対して、受け入れと即時解決を提供する - サービスリクエストに基づくソフトウェア/ハードウェアのインストールと設定 - 各問題の優先順位に従ってタイムリーに100%順守し、クライアントの期待を管理し、エスカレーションを確実にゼロにする - クライアントの要件と要求に応じて、アプリケーションやユーザーアクセスを提供し、タイムリーな解決を図る - 顧客によって定義された解決時間に従って、受付から解決までのすべてのチケットを追跡する - 重要なデータ/ログと管理リソースのタイムリーなバックアップを維持し、ソリューションが顧客満足度を維持するために許容できる品質であることを確認する - 複雑な問題を解決するためにオンサイトチームと調整し、タイムリーなクライアントサービスを確保する - Chat BOTSが収集したログを確認し、すべてのサービスリクエスト/問題がタイムリーに解決されるようにする The purpose of the
Minimum qualifications: Bachelors degree in Computer Science or related technical field, or equivalent practical experience. 2 years of experience working in software platform engineering with programming experience. 2 years of experience with Java, Go, C++, or
HARMAN’s engineers and designers are creative, purposeful and agile. As part of this team, you’ll combine your technical expertise with innovative ideas to help drive cutting-edge solutions in the car, enterprise and connected ecosystem. Every day,
Summary Posted: Oct 22, 2024 Weekly Hours: 37.5 Role Number: 200574361 Do you want to play a part in building groundbreaking technology for Apple Intelligence, working on large-scale systems, natural language processing, big data, and artificial
At EY, you’ll have the chance to build a career as unique as you are, with the global scale, support, inclusive culture and technology to become the best version of you. And we’re counting on your
Job Description Purpose of the role To maintain the smooth and efficient operation of our trading desks, providing operational support and expertise to traders, sales professionals, and other key stakeholders, helping them maximize their productivity and
To get the best candidate experience, please consider applying for a maximum of 3 roles within 12 months to ensure you are not duplicating efforts. Job Category Software Engineering Job Details About Salesforce We’re Salesforce, the