With over 17,000 employees worldwide, the mission of the Customer Experience & Success (CE&S) organization is to empower customers to accelerate business value through differentiated customer experiences that leverage Microsoft’s products and services, ignited by our
The company has a financial platform that provides all aspects of savings, investment, insurance, and money advice. As a digital bank that advises, and support the money strategy of the younger generation with the highest deposit
Please Note: 1. If you are a first time user, please create your candidate login account before you apply for a job. (Click Sign In Create Account) 2. If you already have a Candidate Account, please
Please Note: 1. If you are a first time user, please create your candidate login account before you apply for a job. (Click Sign In Create Account) 2. If you already have a Candidate Account, please
Job Description: Business Overview Rakuten group has almost 100 million customers based in Japan and 1 billion globally as well, providing more than 70 services in a variety such as e-commerce, payment services, financial services, telecommunication,
#WeAreCrowdStrike and our mission is to stop breaches. As a global leader in cybersecurity, our team changed the game. Since our inception, our market leading cloud-native platform has offered unparalleled protection against the most sophisticated cyberattacks.
The Japan MN Delivery NPO Lead will be accountable to develop the Japan NPO Business Strategy and drive all future NPO Business growth across CSPs in Japan. The expectation is the successful candidate will work closely
HARMAN’s engineers and designers are creative, purposeful and agile. As part of this team, you’ll combine your technical expertise with innovative ideas to help drive cutting-edge solutions in the car, enterprise and connected ecosystem. Every day,
Our story Strada is a technology-enabled, people powered company committed to delivering world-class payroll, human capital management, and financial management solutions to organizations globally. With a team of more than 8,000 experts and over 30 years
Career CategoryClinical Job Description [Japan Senior Project Manager (JSPM)] Live What you will do Let’s do this. Let’s change the world. In this vital role you will serve as a strategic partner to leaders of local
Job TypeFull-timeDescription T3W Business Solutions, Inc. is a Woman-Owned Small Business with Headquarters located in San Diego, CA. It is our mission to help our clients develop strategies to optimize their use of space and resources
At Medtronic you can begin a life-long career of exploration and innovation, while helping champion healthcare access and equity for all. You’ll lead with purpose, breaking down barriers to innovation in a more connected, compassionate world.
Company Description Our Mission At Palo Alto Networks® everything starts and ends with our mission: Being the cybersecurity partner of choice, protecting our digital way of life. Our vision is a world where each day is
SummaryPosted: Oct 22, 2024 Weekly Hours: 37.5 Role Number: 200574361 Do you want to play a part in building groundbreaking technology for Apple Intelligence, working on large-scale systems, natural language processing, big data, and artificial intelligence?
Company Description Our Mission At Palo Alto Networks® everything starts and ends with our mission: Being the cybersecurity partner of choice, protecting our digital way of life. Our vision is a world where each day is
外資系ITサービス企業が、ITサービスデスク (アドミ)を探しております。 1年の契約社員スタートのポジションで(十分な経験があれば、正社員採用の可能性あり)、 長期的に就業可能なポジションです。 エンドユーザーからのサービスリクエストに基づき、クライアントのソフトウェア、ハードウェア、ネットワークを解決、維持、管理し、SLAに従ってクライアントに下のサービスを提供して頂きます。 - クライアントのエンドユーザーから提起されたすべてのチケットにタイムリーに対応する - 品質パラメータを維持し、サービス要求の解決を図る - クライアントのネットワーク、サーバー、システム、ストレージ、プラットフォーム、インフラ、その他の機器の管理者として、各機器の適切な機能と維持管理を行う - チケット(ダイヤルホーム、Eメール、チャット、IMS)の数をチェックし、定義された解決時間枠に従って正しい解決策を講じる - 提起されたチケットの根本原因分析を行い、問題解決のためのアクションプランを作成し、正しい顧客満足を確保する - 優先度の高いチケットやサービスに対して、受け入れと即時解決を提供する - サービスリクエストに基づくソフトウェア/ハードウェアのインストールと設定 - 各問題の優先順位に従ってタイムリーに100%順守し、クライアントの期待を管理し、エスカレーションを確実にゼロにする - クライアントの要件と要求に応じて、アプリケーションやユーザーアクセスを提供し、タイムリーな解決を図る - 顧客によって定義された解決時間に従って、受付から解決までのすべてのチケットを追跡する - 重要なデータ/ログと管理リソースのタイムリーなバックアップを維持し、ソリューションが顧客満足度を維持するために許容できる品質であることを確認する - 複雑な問題を解決するためにオンサイトチームと調整し、タイムリーなクライアントサービスを確保する - Chat BOTSが収集したログを確認し、すべてのサービスリクエスト/問題がタイムリーに解決されるようにする The purpose of the
Our story Strada is a technology-enabled, people powered company committed to delivering world-class payroll, human capital management, and financial management solutions to organizations globally. With a team of more than 8,000 experts and over 30 years
職種 フルタイム(契約) 職務明細 フィデル・テクノロジーズ株式会社(2001年設立)は、東京に拠点を置き、テクノロジー、ローカライゼーション、バイリンガル人材のサービスとソリューションを、日本の企業様に提供しているラングテック(=言語+テクノロジー)コンサルティング会社です。 グローバルな職場環境でお仕事を働きたい方、新しい技術の習得やスキルアップに情熱をお持ちの方は、ぜひ私たちにご連絡ください!お待ちしております。 Fidel Technologies KK (フィデル・テクノロジーズ株式会社) (since 2001) is a Tokyo based LangTech Consulting firm & offers Technology - Localization - Bilingual Staffing services & solutions to global as well as SME Japanese
職種 フルタイム(契約) 職務明細 フィデル・テクノロジーズ株式会社(2001年設立)は、東京に拠点を置き、テクノロジー、ローカライゼーション、バイリンガル人材のサービスとソリューションを、日本の企業様に提供しているラングテック(=言語+テクノロジー)コンサルティング会社です。 グローバルな職場環境でお仕事を働きたい方、新しい技術の習得やスキルアップに情熱をお持ちの方は、ぜひ私たちにご連絡ください!お待ちしております。 Fidel Technologies KK (フィデル・テクノロジーズ株式会社) (since 2001) is a Tokyo based LangTech Consulting firm & offers Technology - Localization - Bilingual Staffing services & solutions to global as well as SME Japanese
職種 フルタイム(契約) 職務明細 フィデル・テクノロジーズ株式会社(2001年設立)は、東京に拠点を置き、テクノロジー、ローカライゼーション、バイリンガル人材のサービスとソリューションを、日本の企業様に提供しているラングテック(=言語+テクノロジー)コンサルティング会社です。 グローバルな職場環境でお仕事を働きたい方、新しい技術の習得やスキルアップに情熱をお持ちの方は、ぜひ私たちにご連絡ください!お待ちしております。 Fidel Technologies KK (フィデル・テクノロジーズ株式会社) (since 2001) is a Tokyo based LangTech Consulting firm & offers Technology - Localization - Bilingual Staffing services & solutions to global as well as SME Japanese