Sr. Associate, Visual Merchandising Our client, a US luxury brand, is seeking a Sr. Associate, Visual Merchandising to join their team in Japan. This role will lead and develop the visual presentation for retail locations across the
Organization Description Developed in partnership with jeweler and luxury products designer Bvlgari, our Bvlgari Hotels & Resorts are located in major cosmopolitan cities and luxury resort destinations. Join our team and help deliver the excitement, timeless glamour and
Who we are ,, - at Catawiki, we come across exceptional objects such as these every day. Catawiki is the leading online marketplace to buy and sell special objects. We offer over 75,000 special objects in
About Four Seasons: Four Seasons is powered by our people. We are a collective of individuals who crave to become better, to push ourselves to new heights and to treat each other as we wish to
BRAND MANAGER JAPAN MISSION You will be in charge of developing the brand equity of the Maison, attracting & developing local clientele, driving sales and setting up our retailer network (wholesale) in the market, accelerating business
MAIN TASK The Retail Business Manager is responsible for the overall management of the Retail Boutiques (including external boutiques by partners) to guarantee profitability, Brand recognition, superior customer experience and team development by exceeding sales targets,
世界100カ国・6,000カ所以上のホテルを展開するIHGグループのブランドの1つである、ホテルインディゴ。 様々な色と個性が混在するジャングルシティ渋谷の上空から、万華鏡のように変化するカルチャーをビビッドに照らし出します。 ホテルインディゴ東京渋谷は、クリエイティビティを刺激する渋谷カルチャーの発信地として、多様性を讃え、芸術性に溢れたこの街の魅力を館内のあちこちに散りばめ、アップデートされたホテル体験へとゲストを導きます。 業務内容 エグゼクティブシェフの指示のもと、パティシエとして、ブランド運営基準の範囲内で優れた製品とサービスを提供するために、効率的な運営に携わっていただきます。 具体的には、 ブランド基準に従って、デザート、パン、焼き菓子の準備、ベーキング、仕上げを監督します。 ペストリー/ベーカリーの新しいレシピとメニューアイテムを開発、テスト、およびコストアウトします。準備されたすべての製品の最新の正確なレシピと原価計算を維持します。 日々の業務の指示、仕事の計画・割り当てを行い、常に適切な人員を確保します。 チームをまとめ、指導や評価を通してチームメンバーの能力を高め、目指すべき業績や成長の目標を設定します。 必要に応じて人事関連の対応を提案または実行します。 各チームが目標に向かって前進できる素晴らしい職場環境を促進してください。 日々のコミュニケーションや他の部門との調整を通して、チームワークとサービスの質を高めるよう努めます。 応募資格 今回のポジションには必要な資格、技術スキル、および実績のあるラグジュアリーホテルでの同様の役割での経験が必要であり、次のものが含まれます。 調理の学位または免許。 少なくとも5年のシェフもしくはペストリーシェフとしての実務経験。 日常会話レベル以上の日本語および英語のスキル 少なくとも1年の管理職経験、またはそれに相当する教育 日本で就労可能な資格 理想的な人物像 チームメンバーをリスペクト出来る方 渋谷という土地に魅力を感じていただけ 福利厚生 120日、有給休暇(初年度は10日付与)、私傷病休暇(年間12日)、IHGグループ従業員割引制度、食事手当(10,500円/月)など、ホテルならではの福利厚生も充実しています。 個性や色が交差する渋谷らしく、様々なバックボーンを持つ方や多国籍な人材が活躍できる場所です。 ホテルレストラン出身者だけでなく、ホテルでの就業経験が無いスタッフもたくさん在籍しています。 働くスタッフ全員が自分らしく働くことができる、そんな環境を目指しています。 様々な人々やクリエイティブが交差するカルチャーの発信地として、日々変化を続けながらユニークで忘れらない体験をゲストへ提供するお手伝いをしていただきます。 日本にいながらも外国にいるような新鮮さを感じる環境で、臨機応変さが求められることもありますが、今までにない価値観を見出したり、新しいトレンドを創っていくような仕事を経験できます。 Duties and Responsibilities As Pastry Chef,
Overview The Store Director at Ginza Tower leads the team to provide exceptional experiences for all clients, achieving or exceeding sales goals. The Store Director motivates the team to cultivate each client encounter into an ongoing,
About Four Seasons: Four Seasons is powered by our people. We are a collective of individuals who crave to become better, to push ourselves to new heights and to treat each other as we wish to
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BRAND DIRECTOR JAPAN MISSION You will be in charge of developing the brand equity of the Maison, attracting & developing local clientele, driving sales and setting up our retailer network (wholesale) in the market, accelerating business
Summary Job Family Group Description - Merchandising: Includes all jobs responsible for selection, availability and visibility of brands’ collections and products within a given territory or for a given sales channel. Job Family Description -Visual Merchandising:
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Vacheron Constantin Senior Marketing Manager / Director Job Summery: Oversee Vacheron Constantin’s Marketing & Communication department (6 persons in total). Ensure we effectively promote our Maison/products & systematically target the right audience. Build & maintain positive
AS THE WORLD’S LARGEST FAMILY OF LUXURY HOTELS, WE ALL TAKE GREAT PRIDE IN BEING GENUINE AMBASSADORS OF THE INTERCONTINENTAL® BRAND. SHAPED BY DECADES OF INTERNATIONAL KNOW-HOW AND LOCAL INSIGHTS, OUR PASSION FOR LUXURY TRAVEL SPANS CULTURES AND CUSTOMS.
We are an American luxury lifestyle brand, founded in 2004. Anchored in the casual elegance of American sportswear, Tory’s design philosophy is defined by effortless silhouettes, innovative materials, eclectic juxtapositions of color, and the tension of past
Coty is one of the world’s largest beauty companies with an iconic portfolio of brands across fragrance, color cosmetics, skincare, and body care. At Coty, we celebrate the entire human kaleidoscope and cultivate a culture of
About Four Seasons: Four Seasons is powered by our people. We are a collective of individuals who crave to become better, to push ourselves to new heights and to treat each other as we wish to
MAIN PURPOSE Richemont Internal Audit is a Group function reporting to the Audit Committee of Compagnie Financière Richemont (CFR). Its overall mission is to provide the Audit Committee and Management independent assurance that risks are promptly