About Netskope Today, theres more data and users outside the enterprise than inside, causing the network perimeter as we know it to dissolve. We realized a new perimeter was needed, one that is built in the
【職種】SE(ビジネスアプリケーション系) サービス利用者向けのマイページ機能を、Android/iOSアプリで使用できることを目的としたプロジェクトに参画いただきます。 ・問い合わせ先の一覧表示、番組表の閲覧機能あり ・開発手法:DevOps 【工程】 テスト 【環境】 Android、Kotlin、iOS、Swift、C#、Windows、macOS、Oracle、PHP 【体制】 6〜7名程度(プロジェクト全体は15名程度、3つのスクラムに分かれています) 【出社予定日数】 月8〜12日 【期間】 2025年3月末まで お台場海浜公園駅より徒歩7分(港区/最寄り駅:お台場海浜公園駅、東京テレポート駅) 09:30〜18:15(実働時間07時間45分) 月間想定残業時間:10〜30時間程度 【派遣先について】 システム・ネットワークインテグレーター/ソフトハウス 業種:IT・通信・Web関連 【派遣会社】パーソルクロステクノロジー株式会社 ◆社会保険(健康保険、介護保険、厚生年金保険、労働者災害補償保険、雇用保険) ◆通勤交通費・在宅勤務手当 ◆休暇休業(入社日より有給休暇付与、慶弔・介護休暇、ご病気・災害時などの各種見舞金) ◆健康管理(定期健康診断、ストレステスト、予防接種助成) ◆出産・育児支援(母性保護制度の導入、時短制度) ◆各種支援制度・優待制度・研修・講座 など...
WE ARE HIRING INTERPRETERS! LANGUAGE: KOREAN Requirements: 90% English proficiency Steady wired internet connection USB Wired headset Windows 10 or MacOS WHAT WE OFFER YOU: Fully remote position with a clear schedule Full-time or part-time position Immediate
グローバル企業が、IT サポートスペシャリストを募集しています。 WindowsおよびMacのヘルプデスク対応を行って頂ける候補者を求めております。 国内1000名程のユーザを10名程のチームでサポートしており、変化の早い最新技術にも順応して頂きます。 レポート先は国内のIT ディレクターまたはビジネス系マネージャーとなりますが、他のITメンバーとの協業も数多く発生します。 職務概要: - オフィス内およびリモートユーザー向けWindowsおよびMacのヘルプデスク対応 - ユーザーPC向けのソフトウェア、社内標準ツールのインストールと設定作業 - ユーザアカウント管理および資産管理 JD: A global leader in marketing communications. They are looking for a qualified talent to support a sizable office with the latest technologies.
Full remote Technical Support Engineer role where you would be working with the local Japan team as well as other colleauges in APAC. World leader in EDR who is currently expanding their full remote technical support
As a Junior IT Support team member, you will provide technical support to users of various technologies including desktop PCs, notebook PCs, mobile devices, network printers, and other office equipment. You will assist in IT projects,
Are you passionate about delighting your customers and helping them solve complex application issues? Are you the person who enjoys technical challenges and thrives to learn and develop skills beyond expectations? Then you are the right
Summary Posted: May 23, 2024 Role Number: 200552693 The people here at Apple don’t just build products — they craft the kind of wonder that’s revolutionised entire industries. It’s the diversity of those people and their
We are very excited to be building a small and efficient TechOps team at Octopus. Due to incredible growth around the world, we are looking for a knowledgeable and experienced Generalist based in the APAC timezone
At Jamf, people are at the core of everything we do. We do what’s right for our customers, our employees, our communities and our world. We take pride in simplifying technology for tens of thousands of
About Zscaler Serving thousands of enterprise customers around the world including 40% of Fortune 500 companies, Zscaler (NASDAQ: ZS) was founded in 2007 with a mission to make the cloud a safe place to do business
【職種】SE(その他) ◆◆ 内容: ・MDM製品(MobiControl)のサポート業務 ・お客様からの電話/メール対応 ・開発元へのエスカレーション ・機能検証 ・端末管理 ・マニュアル作成 ・Windowsサーバ構築 ・基本設計書の作成 ・運用設計 期間: 長期 勤務地: 八丁堀 ※最初1カ月は八丁堀に常駐(応相談) ◇スキル 【必須】 (レイヤーポジション) ・課題解決能力 ・顧客対応経験 ・コミュニケーション能力 ・Windowsサーバ構築経験1年以上 ・運用保守経験3年以上 ・TCP/IPネットワークに関する知識 ・サポートデスク、もしくは情報システム運用経験 (メンバーポジション) ・運用保守経験1年 ・課題解決能力 ・顧客対応経験 ・コミュニケーション能力 【尚可】 ・MacOS運用経験 ・MDM製品の使用経験 ・SQLサーバ構築、運用経験 ・Windowsクライアントなどのキッティング経験
Company Description Mirantis helps enterprises move to the cloud on their terms, delivering a true cloud experience on any infrastructure, powered by Kubernetes. The company uses a unique as-a-service model empowering developers to build, share and
About the Team As part of the IT team, you will work in a secure, employee-focused, and highly technical environment. We work hard to make sure our diverse team of researchers, engineers, and operations/people specialists have
#WeAreCrowdStrike and our mission is to stop breaches. As a global leader in cybersecurity, our team changed the game. Since our inception, our market leading cloud-native platform has offered unparalleled protection against the most sophisticated cyberattacks.
【The opportunity】 As part of Enterprise Technology, the On-site Technology Support’s mission is to help our customers fulfil their purposes and contribute to building a better working world by providing a fit for purpose support service.
About Mitsogo Mitsogo is a global organization that highly values the contributions of each employee. Our ability to attract top talent is a testament to our commitment to fostering a sense of belonging for everyone. We
【職種】ユーザーサポート・ヘルプデスク デザインプラットフォームを運営し、デザイン会社初の上場企業で、IT総務メンバーとして下記業務をお任せします。 【具体的には】 ▼メイン業務 ・ヘルプデスク業務 ・PCキッティング(ほぼ全ての端末がMacOS) ・各種SaaSの運用管理、改善 ▼社員と一緒に推進いただく業務 ・ユーザーアカウント管理 ・社員の端末管理とトラブルシューティング ・ITインフラの維持管理、改善 ・総務業務のヘルプ対応 ▼その他付随する業務 <ポイント> 社内環境はフルクラウドでモダンな環境です! ご意向に応じて、よりスキルアップしたい方はエンジニア出身のメンバーがサポートします! <環境> 業務ツール:Excel、Google Workspace コミュニケーションツール:Slack、Zoom IdP : Okta MDM : Jamf Pro、Intune EDR : Microsoft Defender for Endpoint IPaaS:Zapier 渋谷駅より徒歩5分(渋谷区/最寄り駅:渋谷駅) 10:00〜19:00(実働8時間) ※週24時間までの時短も相談可
【職種】ユーザーサポート・ヘルプデスク 社内向けヘルプデスクとして以下の業務をお願いします。 【詳細】 [サポート内容] ・社内からの問合せへの1次対応 ・PCキッティング(MacOS/Windows)※マニュアル有 ・チーム内向け手順書類の整備 ・情報機器(PC/モニタ/携帯電話及び付属品類等)の物理管理及び整理 ・PCベンダーへの修理手配及び対応スケジュール調整 ・各種SaaSアカウント発行 ・請求書対応等の事務処理 ・その他情報システム業務における定型作業全般 [受付階層]一次受付 [対応方法]電話、メール/チャット、オンサイト 【企業情報】 チャットボット関連の開発 目黒駅より徒歩5分(目黒区/最寄り駅:目黒駅、白金台駅) 10:00〜19:00(実働時間08時間) 月間想定残業時間:10時間程度 【派遣先について】 システム・ネットワークインテグレーター/ソフトハウス 業種:IT・通信・Web関連 【派遣会社】パーソルクロステクノロジー株式会社 ◆社会保険(健康保険、介護保険、厚生年金保険、労働者災害補償保険、雇用保険) ◆通勤交通費・在宅勤務手当 ◆休暇休業(入社日より有給休暇付与、慶弔・介護休暇、ご病気・災害時などの各種見舞金) ◆健康管理(定期健康診断、ストレステスト、予防接種助成) ◆出産・育児支援(母性保護制度の導入、時短制度) ◆各種支援制度・優待制度・研修・講座 など...
Job Description: Department Overview The Cyber Security Defense Department (CSDD) is responsible for the security and safety of the Internet services of Rakuten Group Inc. CSDD covers all aspects of the Secure Development Life Cycle (SDLC)