カスタマーサービス担当 / Customer Assurance Manager Description - 【業務内容】 弊社PC製品・サービスを利用いただいている顧客のアカウントマネジメント/カスタマーサービス担当になります。 ・カスタマーフェーシング:定期的なMTGにセールスチームと参加し、インシデント報告やソリューションの説明、顧客ニーズのヒアリング等 ・社内のセールスチームとの協業 ・社内各部門から上がってきた顧客の故障情報をとりまとめ ・グローバルチーム(アジア、US、南米等)との協業 【必要なスキル】 ・カスタマーフェーシング、PMの経験 ・ITスキル ・法人顧客に対するカスタマーサポート経験等 ・ビジネスレベルの英語力、日本語力 ・グローバルチームとの協業経験があると尚歓迎 【応募書類】 ・職務経歴書(日英) ・履歴書(※任意。写真不要) 上記書類をアプライ時にアップロードをお願いいたします。 #Post-LI Applies advanced subject matter knowledge to solve complex business issues and is regarded
Job Description: ■Mission Rakuten Payment provides cashless services that are close to users under its Unparalleled Open Strategy. The mission of this department is to promote the use of Rakuten Pay Apps by users. The department
Company Description AbbVies mission is to discover and deliver innovative medicines and solutions that solve serious health issues today and address the medical challenges of tomorrow. We strive to have a remarkable impact on peoples lives
Company Description We Show The World What People Want. Join GfK and help us shape tomorrow. In 2023, GfK combined with NIQ, bringing together two industry leaders with unparalleled global reach. With a holistic retail read
Job Description: *This position may be transferred to Rakuten Edy, Inc. ■Mission Our mission is to contribute to the further development of the business by creating, operating and operating a framework for accounting and finance-related operations