Overview News can change the world, save lives, and bring us all closer together through empathy and understanding - but not if it isn’t read. Out of the hundreds of millions of articles and posts, how
「コミュニティという市場の創造・開拓をあらゆる手口を用いて成し遂げる。」 Commune事業の中長期の成長を牽引する、マーケティング施策の実行を行うアソシエイト。 Commune事業のマーケティングにおいて、単一の施策の実行を行います。 場合によってはインターン生等少人数のチームのマネジメントを行います。 Communeのマーケティングの面白さはただリードを獲得することではなく、「顧客/社内コミュニティ」という新しい概念を世に浸透させるという市場を創るところからコミットできるところにあります。 業務内容 国内のCommune事業におけるマーケティング施策の実行。 一人で全て行うわけではありませんが、下記のような業務内容が想定されます。 サービスページの改修・刷新のディレクション 各種コンテンツ制作(サービスサイト、オウンドメディア 、事例記事・ブログ、ホワイトペーパー、動画等) SFA・CRMを活用したリード活性化 施策ごとの数値・データのトラッキング チームの特色 正社員・業務委託・インターンなど、様々な関わり方の人員で構成されていることが特徴です。 社内で最も女性比率が高く、年齢層も比較的若い人員で構成されています。 他SaaS企業出身者や、制作会社出身者など、多種多様なキャリアから得たスペシャリティを各人員が持っており、相互作用によってより良い施策を実行しています。 このポジションの魅力/キャリアパス BtoB、SaaSマーケティングに関しては、手口フリーで全て経験が可能です。 ウェビナー・セミナー・ホワイトペーパー・LP制作・展示会・カンファレンス・リファラルプログラム・テレビCM・タクシーCM・交通広告など、多くの手法のトライアンドエラーを繰り返すことによって、マーケティングの幅を拡げていただけます。 Requirements 【必須スキル】 SaaS企業・Web関連企業・制作会社などでのビジネスサイド実務経験1年以上 基本的なWebマーケティングの知識 下記いずれかの経験 Webサイト制作のディレクション経験 オウンドメディアの運用経験 SEO実務経験 【歓迎スキル】 BtoB SaaSのマーケティング組織での実務経験 外部パートナとのネットワーク保有(ライターやデザイナーなど) 【求める人物像】 目標設定をし、スケジュールをしっかり立てて、実行までやり遂げられる方 マーケティング業務が好きで、常に最新の情報をキャッチアップしながらも、本質に立ち戻れる方 難易度の高い課題に対して、解決策が不明な状況でも社内外の関係者を巻き込みながら、成果に向けて前向きに取り組める方
Description (Position Summary) Play an important role as a core team member via individually supporting project of marketing planning via 1) efficient media planning, 2) effectiveness of message deliver and 3) always on optimization for further improvement.
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Job Description Our Company is a biopharmaceutical company with a mission of discovering, developing, and delivering innovative medicines and vaccines which save and improve peoples’ lives. We have opened two roles in our Customer and strategy
Work Flexibility: Hybrid or Onsite Who we want: • Hard-working winners. Confident, competitive and results-oriented professionals who create a track record of success. • Dedicated achievers. People who thrive in a fast-paced environment and will stop
Job Description レゴ・グループの成長を共に牽引し、多くの子供たちにレゴの楽しさを届けていくためのエキサイティングな挑戦にぜひご参加ください! レゴグループでは Associate Trade Marketing Manager を募集しています。 興味のある方は、以下のリンクから採用情報にアクセスください。 皆様の応募を心から楽しみにしております。 Are you energized to deliver impactful trade marketing strategies to help ignite the love for LEGO® products in the hearts of kids and adults? Join us on an
We are seeking a dynamic Marketing Associate to join my clients team as the first hire for its promising Japanese business. The ideal candidate will come from a well-established background in advertising and marketing, having worked with large agencies.
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At EY, you’ll have the chance to build a career as unique as you are, with the global scale, support, inclusive culture and technology to become the best version of you. And we’re counting on your
Job Description Expert Associate Director, Vaccine Marketing, title: Product Owner Join our dynamic Vaccine Marketing Unit, where we collaborate with senior management and cross-functional teams to manage the project to successfully launch a completely new concept product currently under
Job Description Associate Director, Vaccine Marketing Join our dynamic Vaccine Marketing Unit, where we collaborate with senior management and cross-functional teams to tackle critical public health challenges in Japan. Our goal is to ambitiously embark on the new cohort
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■ 職務内容 / Job Description ミッション 優れた製品戦略の立案と実行を通して製品およびポートフォリオのベネフィットを一人でも多くの患者さんに届け、AZのサイエンスの価値を最大化することで、患者さんのためにサイエンスに再投資し続けられる製薬企業として競合優位性を維持し続けることに貢献する Mission Contribute to maintain sustainably competitive position of AZ in the industry, who can make continued investment on scientific innovation to help patients, by maximizing the value of AZ
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Work Schedule Other Environmental Conditions Office Job Description At Thermo Fisher Scientific, each one of our 125,000 extraordinary minds has a unique story to tell. Join us and contribute to our singular mission—enabling our customers to
This position serves as a member of Direct to Patient/Consumer , Professional digital transformation to drive both patient/ consumer (Incl. ACUVUE ® user) and professional (Incl. ACUVUE ® endorser/ KOLs) engagement as part of critical business
■ 職務内容 / Job Description SFCEの一員として将来の重要な戦略と方向性の決定並びにアストラゼネカジャパンの営業組織を含むプロモーション実施体制決定をサポートします 事業部長、Marketingや営業部門等のステークホルダーに対し各種分析や戦略を提案並びに効果的な情報やツールを提供ることにより、ブランド価値最大化、販売目標達成に貢献します 主な役割としては、以下のようなものがあります: - 営業組織を含むコマーシャルモデル設計 - Segmentation & Targeting - KPI目標値設定とモニタリング - 営業賞与プランの設計並びに賞与支払の計算 - AIを活用したChannel-mixのプロモーション活動プランの作成 - 営業テリトリーデザイン - シニアリーダーへの提案と結論に至るまでのプレゼンテーション/ファシリテーション - 各製品のクロスファンクションチームに、SFCE代表として参加 - 営業マネージャー/営業推進部との協業による営業計画推進のサポート As a member of the SFCE Department, you will
Job Description Summary Drive marketing excellence through developing marketing capabilities in our organization and leading strategic framework process and governance. Develop industry-leading marketers who can thrive in an ever-changing external environment through comprehensive training programs. Promote strategic framework
SUMMARY Responsible and accountable for Medical Affairs strategy of Urological cancer products C ollaborates with internal and external stakeholders including key opinion leaders to develop and implement the overall M edical Affairs strategy for product lifecycle