At Lilly, we unite caring with discovery to make life better for people around the world. We are a global healthcare leader headquartered in Indianapolis, Indiana. Our employees around the world work to discover and bring
At Lilly, we unite caring with discovery to make life better for people around the world. We are a global healthcare leader headquartered in Indianapolis, Indiana. Our employees around the world work to discover and bring
At Lilly, we unite caring with discovery to make life better for people around the world. We are a global healthcare leader headquartered in Indianapolis, Indiana. Our employees around the world work to discover and bring
Basic Purpose of the job This position is responsible, as a CMC Regulatory Science Expert, for writing and reviewing CMC relevant documents as well as assessing risks on clinical trials and future submission in Japan for
Company Description Santenは、眼科医療に特化した130年の歴史を持つ製薬企業です。日本発のグローバル企業として60カ国以上に拠点を持ち、目の健康のために様々な革新的な治療法とデジタルソリューションを提供し、世界中の人々の視覚に関わる社会問題に取り組んでいます。 Job Description The Global Process Lead in Master Data Management (MDM) is responsible for overseeing the design, implementation, and optimization of MDM processes across the organization. This role involves working closely with business
Job Description: Business Overview The Rakuten Groups fundamental management philosophy is to empower people and society through innovation. We offer over 70 diverse services, including e-commerce services such as the internet shopping mall Rakuten Ichiba and
*Business-level Japanese (speaking, writing & reading) is required for this position. *応募の際、次の書類をアップロードしてください(新規のかたはページ右下の応募するよりアカウントご作成いただけます): 履歴書、職務履歴書、英文レジュメ |仕事内容 ・分析と設計:関連するすべてのビジネスファンクションチームと連携し、ニアショアおよびオフショアの開発パートナーによって開発される適切なソリューションの収集、分析、設計を行う。ビジネスおよびIT部門と連携し、ビジネス要件、ペインポイント、オポチュニティーをIT要件に抽出、分析、翻訳、文書化する。 ・プロジェクトコーディネーション:ステークホルダーや技術チームと協働し、複数のプロジェクトを調整・管理し、顧客体験を向上させ、ビジネスとともに定義された成果に従って望ましいビジネス価値が達成されるようにする。 ・技術的な改善点の特定、改善計画立案:ネスレ日本のデジタルおよびその他の販売システムの技術的な改善点を積極的に特定し、開発チームによる変更を実施するための改善計画を立案する。ビジネスステークホルダーを管理し、プロジェクトや機能強化のロードマップの全体的な進捗、計画の変更、リスク、緩和策を積極的に伝え、継続的な連携とサポートを確保する。デジタルおよびオフラインシステムのシステムパフォーマンスを積極的に報告し、関連する技術パートナーと協力して改善点を特定する。 (変更の範囲) 会社の定める業務 【部署紹介】 eコマース、ブランドウェブサイト、モバイルアプリ、コーヒーマシンのマシン・ユーザー・インターフェース、消費者エンゲージメントとコミュニケーションのためのマーケティング・オートメーション・ソリューション、その他のオフチャネル・アプリケーション(例:小売)など、オンラインとオフラインのあらゆるデジタル接点で最高の消費者体験を提供するため、マーケティング・セールス・eビジネスの領域でファンクショナル・リレーションシップ・マネージャー(FRM)の役割を担うデジタル・テクノロジー・マネージャーを募集しています。 【部署構成】 総数31名(男性17名 / 女性14名) |応募資格・求める人材 学歴:大学卒 以上 語学力:日本語(ビジネスレベル以上の読み・書き・話す)/英語(ビジネスレベル以上の読み・書き・話す。会話や文書作成など英語を使用する機会は多い。TOEIC 750点以上のレベルが望ましい) その他必要な資格: 特になし 【必須条件】 ・B2Cデジタルシステムの導入経験 ・デジタルマーケティングソリューション(CMS、Sales Force等のマーケティングオートメーションソリューション等)に精通していること