Welcome to Warner Bros. Discovery… the stuff dreams are made of. Who We Are… When we say, “the stuff dreams are made of,” we’re not just referring to the world of wizards, dragons and superheroes, or
Job Description: ■Mission You will draw up sustainable growth strategies for the solutions and services provided by the company, such as Rakuten Pay, Rakuten Point Card, Rakuten Edy, and Rakuten Cash, and will contribute to the further
Company Description Wolt is a technology company that makes it incredibly easy to discover and get the best restaurants, grocery stores and other local shops delivered to your home or office. Since launching 7 years ago,
Job Description Our Company is a biopharmaceutical company with a mission of discovering, developing, and delivering innovative medicines and vaccines which save and improve peoples’ lives. We have opened two roles in our Customer and strategy chapter
Job Description Summary Role Summary/Purpose: The Japan Marketing and Strategy Director is a key leader position with responsibility to develop the strategic direction/framework aligned with business objectives - profitable revenue growth and Install Base (IB) gain. This role
*PG24 or 25 The Strategic Marketing Associate Manager in VCC is responsible for Brand & product management The Strategic Marketing Associate Manager oversees a wide array of business aspects below; Implementing comprehensive MFCL&Toric professional marketing strategy and plans. Accountable for
The Marketing Associate in VCC is responsible for Brand and P&L management for a designated area Scope includes • Daily Disposable: Moist, TruEye, Oasys 1day, Max • Reusable: Oasys • Out scope : Theravision® and Transition This
Company Description The automotive High Performance Computing (HPC) team is seeking a senior application engineer to drive collaboration activities with ecosystem partners and contributing enablement of partner engagements to provide solutions and technical services as a
Company Description Since we opened our doors in 2009, the world of commerce has evolved immensely, and so has Square. After enabling anyone to take payments and never miss a sale, we saw sellers stymied by
Job Description Act as global team member of product marketing for High-Performance MCU Tools and Infrastructure Collection, definition, and close follow-up on Global customer requirements Develop and drive solution strategy (e.g., ecosystem for each market segment/ application, etc.)
Job Description You will play a central role in the product marketing team to expand sales of UWB SoC products for Asian customers including Japan and Korea, which are key components of digital key systems for which
Company Description Square builds common business tools in unconventional ways so more people can start, run, and grow their businesses. When Square launched in Japan in 2013, as the first International Market outside North America, it
<職務内容/Main Tasks>The model line team of Global Product Marketing is in charge of the lifecycle management of current INFINITI models and prepares the launch of future models, from a marketing and sales perspective.・Lead INFINITI models pricing proposals -
<職務内容/Main Tasks>部署のミッション:カスタマーベネフィットを一番に考え、ブランド価値を向上することで、売り上げ・M&S経費を最適化すること。職務詳細:日産車の国内・国外向け商品マーケティング 業務を担っていただきます。・価格ポジショニング評価、ライフサイクル計画の最適化を通して、売り上げ・収益の最大化を目指す・グローバル全体における日産ブランドの目指す方向性を示し、個別商品マーケティング戦略の策定と実行を担う各リージョンのマーケティングチームをリードし、協業する・商品のマーケティング&セールス領域の問題点を明確化し、マネジメントに状況と改善案をレポートMission: Put the customer benefit first, optimize net revenue and M&S expenses by maximizing brand valueProduct Marketing for Nissan models globallyMaximize revenue and profit through price positioning strategy, optimization of Lifecycle planInclude Marketing & Sales perspective toward
<職務内容/Main Tasks>グローバルブランド戦略チームは、世界各国のINFINITIチームと協力し、『INFINITI』を強固で一貫性のあるブランドとして構築する役割を担っています。ブランド戦略は、INFINITIの名を冠する製品や搭載されるテクノロジーの指針となるほか、マーケティングやカスタマーエクスペリエンス、ディーラー、そして製品を通じて外部に発信するメッセージ全般にも適用される重要なガイドラインです。1. ブランド定義INFINITIブランドを定義し、その定義を一貫性が保たれるように維持させる。INFINITIブランド戦略を策定し、主要なブランド・プルーフ・ポイント、特徴的な機能やタッチポイントを関連部署とともに開発する。2. ブランド展開INFINITIブランドの定義をグローバル機能部署/各地域全体に浸透させ、その効果的な理解と実行を確保する。効果的なブランドガバナンスを確保し、カスタマージャーニー全体におけるブランドコンプライアンスと、コミュニケーションにおける一貫性(時間、タッチポイント、地域)を確保する。3. 社内展開全従業員(社内、ディーラー、サプライヤー)がブランドを完全に理解し、採用できるよう、社内に展開する。社内コミュニケーションのロードマップを作成する。従業員に情報を提供し、積極的に関与させるためのトレーニングの実施(各部門および地域(例えば米州)向け)社内エンゲージメント活動の管理(トレーニングセッションやイベントの実施など)関連する予算管理4. コミュニケーションマーケティング・コミュニケーション・チームと連携し、マーケティング・プラットフォーム、製品、ブランド概要の策定をサポートする。ブランドビジュアルアイデンティティを監督し、すべてのタッチポイントにおける一貫した実施を管理する。グローバルなクリエイティブ、メディア、ソーシャル、体験、イベントエージェンシーとの協力・連携The Global Brand Strategy team is responsible for working with INFINITI teams around the world to build INFINITI into a strong and consistent brand.The brand strategy is an important guideline that guides the
<職務内容/Main Tasks>日産自動車の販売の質と量を向上していくための中長期的なグローバル販売戦略を考案し、実行・サポートしていく業務です。会社全体の販売についてを理解することができ、タイムリーに販売状況を把握することができるのも醍醐味です。一つの特定の業務をお任せするというよりは、複数の業務を並行的に行っていただきます。課長代理職として、下記業務を推進するにあたり、部門内外およびリージョンとの目標および活動合意を進めながらリードして頂きます。■日産自動車の販売に関する会議・イベントの企画・運営・中長期販売戦略に関する会議・イベントを企画・運営・海外配給会社の販売担当を招集し、販売計画・戦略・好事例紹介・意見交換の場を設定■グローバルフィールドフォースコンテストやエンゲージメントプログラムの実行フィールドフォース(配給会社所属のディーラー担当者)のエンゲージメント向上のためのコンテスト・表彰イベントの企画・実行や、能力開発プログラム・事例の提供※以上2点、代理店との折衝なども発生するため、事前の準備段階から自主的にリードできる方を求めます。■PMOとして、販売オペレーション品質向上活動を通じたグローバル戦略実行支援■会社の中長期戦略や自動車業界トレンドに沿ったグローバル販売戦略の策定■社内関係部署との連携活動リード(カスタマーエクスペリエンス、アフターセールス、ディーラーデベロップメント等The role of Global Strategy Development team is to provide Global Sales Strategy, Standards, Best Practices etc. to Regions & Markets for enhancement of Sales Operations and Quality.The team is in position to support both global and
For over 35 years, Aesop has carefully cultivated an inspiring and inclusive environment in which our employees are supported and encouraged to thrive. As a global retail organization, we offer professional development and advancement opportunities to
Minimum qualifications: Bachelors degree or equivalent practical experience. 5 years of experience in account management, sales, or marketing. Experience developing and pitching solutions through various channels (e.g., over the telephone, email, in-person meetings) to prospective customers. Ability
Company Description LinkedIn is the world’s largest professional network, built to create economic opportunity for every member of the global workforce. Our products help people make powerful connections, discover exciting opportunities, build necessary skills, and gain
Job Description Summary - TA Strategy Lead is responsible to co-develop IMI TA strategy, localising global IMI strategy to grow sales and market share of assigned brand/s in Hematology Therapeutic Area in Japan Job Description Major accountabilities: Engage with