Job Description ※Business level Japanese and English are mandatory for this position Organization Description Developed in partnership with jeweler and luxury products designer Bulgari, our select Bvlgari Hotels & Resorts are located in major cosmopolitan cities
With over 17,000 employees worldwide, the mission of the Customer Experience & Success (CE&S) organization is to empower customers to accelerate business value through differentiated customer experiences that leverage Microsoft’s products and services, ignited by our
POSITION SUMMARY Assist staff with expediting problem payments (e.g., problems processing credit card). Follow up with guest regarding satisfaction with guest-related issues. Process all guest check-ins by confirming reservations, assigning room, and issuing and activating room
With over 17,000 employees worldwide, the mission of the Customer Experience & Success (CE&S) organization is to empower customers to accelerate business value through differentiated customer experiences that leverage Microsoft’s products and services, ignited by our
POSITION SUMMARY Respond to guest requests for special arrangements or services (e.g., transportation, reservations, dry cleaning) by making arrangements or identifying appropriate providers. Respond to special requests from guests with unique needs and follow up to
Do you want to be part of a high-performing, motivated and collaborative team at the world’s leading pharmaceutical companies? Would you like to become a business partner for our Business Unit to enable business growth while
Job Purpose Manager Financial Reporting will support Head of Regional Financial Reporting and work closely with legal entity Controller teams to deliver accurate and timely financial reporting for US GAAP, J GAAP and J STAT for
POSITION SUMMARY Respond to guest requests for special arrangements or services (e.g., transportation, reservations, dry cleaning) by making arrangements or identifying appropriate providers. Respond to special requests from guests with unique needs and follow up to
ビジャックについて インフォメーション・テクノロジーおよびサービスのリーディングカンパニーであるビジャックでは、ダイナミックで経験豊富な人材をオペレーション部門の責任者として募集しています。この職務では、当社の日々のオペレーションを監督・管理し、効率的なプロセスとシステムが当社のビジネスゴールと目標をサポートするようにする責任を担っていただきます。 役割概要 CEOオフィスのエグゼクティブ・アシスタントとして、事務的なサポートを提供し、CEOと社内外のステークホルダーとのコミュニケーションを促進する重要な役割を担っていただきます。このポジションでは、効果的なコミュニケーションと調整を図るため、英語と日本語の両方に堪能であることが求められます。 主な職務 - CEOのカレンダーの管理、アポイントメントのスケジュール、社内外のミーティングの調整。 - ミーティングやプレゼンテーションに必要な文書、プレゼンテーション、レポートの準備と整理。 - CEOに代わり、英語および日本語でのEメール、レター、メモの作成など、通信・コミュニケーション業務を行う。 - 必要に応じて、CEOおよび他の役員の航空券、ホテル、交通機関の予約など、出張の手配をアシストする。 - CEOオフィスの主要窓口として、社内各部署、社外パートナー、クライアントとの連絡を取る。 - ミーティングやディスカッションの結果、アクションアイテムや成果物を調整し、フォローアップする。機密情報を細心の注意とプロ意識を持って取り扱う。 - CEOオフィスおよび業務に関連する議論、決定、文書の機密性を保持する。 About Us Bjak, a leading Information Technology and Services company, is looking for a dynamic and experienced
POSITION SUMMARY Respond to Residence owners’ and their guests’ requests for visitor information, special arrangements, or services (e.g., transportation, reservations, dry cleaning) by making arrangements or identifying appropriate providers. Respond to special requests from Residence owners
POSITION SUMMARY Serve as the point of contact for clients and communicate with them by phone and email to respond to questions and requests. Enter and retrieve information contained in computer databases using a keyboard, mouse,
About Us Bjak is focused on providing access to affordable and sustainable financial services for people in ASEAN. Headquartered in Malaysia, Bjak is the largest insurance portal in Southeast Asia. Our main portal, Bjak.com, helps millions
POSITION SUMMARY Enter and retrieve information contained in computer databases using a keyboard, mouse, or trackball to update records, files, reservations, and answer inquiries from guests. Transmit information or documents using a computer, mail, or facsimile
POSITION SUMMARY Enter and retrieve information contained in computer databases using a keyboard, mouse, or trackball to update records, files, reservations, and answer inquiries from guests. Transmit information or documents using a computer, mail, or facsimile
POSITION SUMMARY Assist staff with expediting problem payments (e.g., problems processing credit card). Follow up with guest regarding satisfaction with guest-related issues. Process all guest check-ins by confirming reservations, assigning room, and issuing and activating room
JOB SUMMARY Supervise, train, and inspect the performance of assigned Kitchen Staff, ensuring that all procedures are completed to the Bulgari Hotels & Resorts Standards, while working within the budgeted guidelines. Assist where necessary to ensure
POSITION SUMMARY 日本語スキル必須 / Japanese language skill is a must. コンピューターシステムで指定されたキャッシャーとクロージングレポートを記入する。シフトログ/日報を確認し、関連情報を日報に記録する。ゲストからの電話、リクエスト、問題を解決するため、必要に応じて適切な個人または部署(ベルパーソン、ハウスキーピングなど)に連絡する。コンピューターシステムで予約を確認し、ゲストの身元を確認し、支払い方法を請求し、部屋を割り当て、ルームキーを有効にして発行することにより、すべてのゲストのチェックインを処理する。空室状況に応じて、予約のないゲストに客室/宿泊施設を販売する。料金が市場コードと一致していることを確認し、例外があれば文書化する。アウトレット(ヘルスクラブ、リテールショップなど)からの小切手がスキャンされ、客室に請求されていることを確認する。 従業員のトレーニング、評価、カウンセリング、懲戒、動機付け、コーチングにおいて管理職を補佐する。公正な待遇の保証/オープンドアポリシーのプロセスのロールモデルとなり、最初の窓口となる。事故、怪我、危険な作業状況をマネージャーに報告する。安全トレーニングと認定を受ける。会社のすべての方針と手続きに従う。制服と身だしなみが清潔でプロフェッショナルであることを確認する。専有情報の機密性を維持し、会社の資産を保護する。会社の基準に従い、すべてのゲストを歓迎し、ゲストのサービスニーズを予測して対応する。障害のあるゲストを支援する。ゲストに心からの感謝を伝えお礼をする。明確でプロフェッショナルな言葉遣いで他者と会話する。他者と良好な関係を築き、維持する。期待される品質と基準を確実に守る。長時間または勤務シフト全体にわたって、立つ、座る、歩く。補助なしで25ポンド以下の物を移動、持ち上げ、運び、押し、引き、置く。監督者の要請により、その他の合理的な職務を遂行する。 Complete designated cashier and closing reports in the computer system. Review shift logs/daily memo books and document pertinent information in logbooks. Contact appropriate individual or
Fanatics Collectibles (Topps) is looking for an Office Manager for our growing presence in Tokyo. The Office Manager supports the Japan office in the following areas: Key Responsibilities: Order processing: order entry, preparation of shipping documents
Must have Japanese citizenship or Eligible work in Japan permit holder POSITION SUMMARY Respond to guest requests for special arrangements or services (e.g., transportation, reservations, dry cleaning) by making arrangements or identifying appropriate providers. Respond to
General Information Job Advert Title: IT Audit Lead Location: Nihonbashi, Tokyo Division: Internal Audit Employment Class: Permanent Description 【募集の背景 / Purpose & Scope】 This position is responsible for the formulation of appropriate audit programs for complex