With over 17,000 employees worldwide, the mission of the Customer Experience & Success (CE&S) organization is to empower customers to accelerate business value through differentiated customer experiences that leverage Microsoft’s products and services, ignited by our people
職種 フルタイム(契約) 職務明細 At EIRE Systems, we are passionate about providing high-quality and innovative professional IT support and services to global enterprises. We are looking for talented and motivated professionals who also pride themselves in delivering
In alignment with our Microsoft values, we are committed to cultivating an inclusive work environment for all employees to positively impact our culture every day and we need you as a CO+I Critical Environments Field Service Engineer
Who We Are At Kyndryl, we design, build, manage and modernize the mission-critical technology systems that the world depends on every day. So why work at Kyndryl? We are always moving forward – always pushing ourselves
Job Description: Details of the Division and Team: Trade Settlement and Confirmation Operations (“TSCO”) is the core settlement operation group for IB Business. The team consists of 15 staff covering multiple asset clasess divided into subteams:
As a Microsoft Data Center Technician (DCT), you will develop an understanding of standard processes and procedures for preparing, installing, performing diagnostics, troubleshooting, replacing, and/or decommissioning equipment under the guidance of more experienced Data Center colleagues. This
グローバル企業が、IT サポートスペシャリストを募集しています。 WindowsおよびMacのヘルプデスク対応を行って頂ける候補者を求めております。 国内1000名程のユーザを10名程のチームでサポートしており、変化の早い最新技術にも順応して頂きます。 レポート先は国内のIT ディレクターまたはビジネス系マネージャーとなりますが、他のITメンバーとの協業も数多く発生します。 職務概要: - オフィス内およびリモートユーザー向けWindowsおよびMacのヘルプデスク対応 - ユーザーPC向けのソフトウェア、社内標準ツールのインストールと設定作業 - ユーザアカウント管理および資産管理 JD: A global leader in marketing communications. They are looking for a qualified talent to support a sizable office with the latest technologies. This
This division provides services andsolutions covering the full range of Microsoft technologies, and supportsvarious initiatives such as revitalization of customer operations, experienceinnovation, innovation activation, optimization of IT operations, andinnovation of work styles by maximizing the use of
Job LocationKobe Job Description ご応募いただく際は、必ず中途採用応募手続きガイドを参照の上、ご応募ください。 【仕事内容】 このポジションは弊社の神戸イノベーションセンター(研究開発施設)の管理を担うポジションです。所属するイノベーションセンター運営チームは、施設の効果的、効率的、安全、安心、コンプライアンスを順守した運営を行っており、施設全体で発生する基本的な研究開発業務プロセスを主導し、研究開発施設で勤務する弊社社員が安全な環境下でイノベーションを実現できるよう、施設環境を整えています。 業務に必要な技術的知識を習得後、施設運営において必要である基本的な知識や能力をイノベーションセンター運営チームのメンバーにも共有します。幅広い施設運営活動の計画と実行に貢献し、そこで得た知見を次の機会に活かすことも期待されています。 主な役割は以下の通りです。 1.労働安全衛生環境(HSE)プログラムリーダー :研究開発施設全体の労働安全衛生プログラムをリードし、施設内で発生する業務が健康・安全・環境に関する弊社で定められた基準および日本国内の規制に準拠していること、および施設内で勤務する弊社社員が安全に業務を行い、施設への訪問者にも安全が確保できるよう環境を整える。(施設におけるHSE関連の取組み実施、監査対応、書類や記録の更新など) 2.施設変更管理システム担当:グローバルで定められた変更管理プロセスが効果的に実行されるようにし、変更リクエスト(新規の設備導入など)が正しく認識され、適切な担当者(技術者、品質管理、プライバシー、および情報セキュリティ担当など)によって内容が確実に審査されるようにする。 3.ラボコンシェルジュサービス担当:ラボコンシェルジュサービス(施設の掃除や産業廃棄物処理などを行う外部の組織による弊社施設管理サービス)の管理を担当し、コンシェルジュサービスを提供する外部業者への窓口となります。このサービスが安全かつ規制に準拠し、効果的かつ質の高い状態で提供されるように活動をおこないます。このサービスのユーザー申請を確認し、適切な担当に割り振り、実施後のサービスの質やパフォーマンスを評価する。 4.産業廃棄物管理担当:産業廃棄物プログラムの運営を管理し、それが弊社の基準および外部の規制に適合するようにする。(正確な廃棄記録、社員が適切なトレーニングを受けているかの確認、機密廃棄物の適切な処理など) これらの業務を通じ、基準を満たす新しい方法を常に模索し、デジタルとデータを活用して業務プロセスを変革することによって、イノベーションを促進することが期待されています。研究開発部門の多くの社員とかかわりを持ち、外部のサポート業者様などとも協働し、業務を行います。 業務にあたっては、充実したトレーニングが用意されており、海外の担当者からのトレーニングや外部のトレーニング(安全規制など)、上司、先輩などからのコーチングなども含めじっくりと知識と専門性を身に着けていただくことができます。 ※このポジションは専門職です。長期的に同じポジションで専門性を磨き組織に貢献することが期待されており、総合職のように定期的なジョブローテーションや転勤はございません。総合職との違いを十分にご認識の上、ご応募ください。 【勤務地】 神戸 【選考プロセス】 1. 書類選考 2. オンラインテスト 3.個人面接2~3回程度(オンライン) ※オンラインテストのご案内は書類選考後2-3営業日以内に配信されます。マイページ(候補者ホーム)よりテスト配信後1週間以内にオンラインテスト2種類両方を受検ください。両方受検完了いただいた方より次のステップにお進みいただきます。期限までに2種類のテストを受検いただけない場合は、選考辞退となりますのでご注意ください。 【応募方法】 応募ボタンを押し、「手動で応募」を選択し、次の画面右上で「日本語」を選択後、まずはアカウントを作成して応募手続きください。ご応募の際には、 和文履歴書、和文職務経歴書の2点を必ずアップロードください。 全てご提出いただいていない場合は次のステップにお進みいただけませんのでご注意ください。 ※応募の際の注意事項/FAQを記載した応募ガイド がございます。応募手続き中に不明点がございまし たら、まずはこちらをご確認ください。 Job Qualifications ・高専もしくは理系学部卒の方(専攻分野不問)
At EY, you’ll have the chance to build a career as unique as you are, with the global scale, support, inclusive culture and technology to become the best version of you. And we’re counting on your
Andworx is hiring a SharePoint Content Management Specialist to play an important role in the development of collaborative mission and organizational content management solutions for our Federal Government customer. As a SharePoint Content Management Specialist, you
job title: EXECUTIVE ASSISTANT Job Location: Tokyo Key Responsibilities: -Manage the daily schedule of the Executive; coordinate domestic and international travel and process expense reports. -Anticipate the Executive’s needs and proactively assemble the appropriate people and
As a Microsoft Data Center Inventory & Asset Technician Manager (DIAM), you will lead a team of Inventory & Asset Management technicians responsible for inbound/outbound logistics tasks, inventory cycle audits, and Data Center regulatory compliance activities. You
Microsoft is on a mission to empower every person and every organization on the planet to achieve more. Our culture is centered on embracing a growth mindset, a theme of inspiring excellence, and encouraging teams and leaders
End User Service Support Engineer The End User Service Support Engineeris responsible for providing quality support services to the various groups in a fast pace financial company. This requires the ability to handle various problems with
OPENTEXT OpenText is a global leader in information management, where innovation, creativity, and collaboration are the key components of our corporate culture. As a member of our team, you will have the opportunity to partner with
Company Description Who is Turner & Townsend? All over the world people are using buildings, infrastructure, and assets we helped to deliver. It could be the hospital they work in, the railway they travel on every
Job Responsibilities (業務内容) ヴィトラ株式会社では、新規アカウント・建築家・インテリアデザイナーの開拓及び既存顧客との関係性を強化するため、多岐にわたって活躍できるセールスマネージャーを募集しています。このポジションは、売上目標を達成するために、新規および既存顧客への訪問やプレゼンテーション、イベント等の実施によりヴィトラ、アルテック製品をプロモーションするとともに、お客様に信頼されるパートナーになることが求められます。 建築家やインテリアデザイナーの新規開拓及び関係性を構築、強化 プレゼンテーション、ミーティング、イベント等を通じて獲得した見込み顧客の課題を理解し、製品を提案 国内外のキーアカウントの新規開拓及び関係性を構築、強化 様々な顧客やインフルエンサーとのイベントや活動の開発と実施 業界イベントへの参加とネットワーク構築 CRM(例:セールスフォース)を使用した活動や売上の追跡、予測、報告 国内外の業界動向の把握 営業チームメンバーと密接に連携し、年間売上目標を達成し、顧客基盤を拡大 ■Job Requirements (求める人物像・スキル) 4年以上の家具・インテリアデザイン業界での法人営業経験 設計事務所、キーアカウント、不動産、プロジェクトマネジメント、その他デザインに影響力のあるキーマンとネットワークを構築し、関係を維持する能力がある Salesforce、pCon Planner、Outlook、Microsoft 365 Office Suiteを学び生かせる 家具やデザイン、建築、サステイナビリティ等への強い関心と情熱がある 英語コミュニケーション能力(本社とのメールや、社内文書、必要に応じTeams会議などもあり) クライアントとの長期的な関係性を築くために積極的にコミュニケーションをとることが必要。過去のやり方や経験に囚われずに新たに挑戦することを楽しめ、柔軟に対応できる ■Job Conditions (募集要項) 勤務地:Vitra株式会社 東京都渋谷区千駄ヶ谷3-59-4 クエストコート原宿101 雇用形態:正社員(試用期間3ヶ月あり) 勤務時間:10:00-18:30 (実働7.5時間/休憩1時間) 休日:土日祝 休暇:年次有給休暇、夏季休暇、年末年始休暇等 待遇:交通費支給(上限あり)、各種社会保険完備、在宅勤務、退職金制度、社員割引あり 給与:経験、実績により応相談 ■Contact
We are a leading financial services provider committed to making decisions easier and lives better for our customers and colleagues around the world. From our environmental initiatives to our community investments, we lead with values throughout
Who We Are At Kyndryl, we design, build, manage and modernize the mission-critical technology systems that the world depends on every day. So why work at Kyndryl? We are always moving forward – always pushing ourselves