With over 18,000 employees worldwide, the Microsoft Customer Experience & Success (CE&S) organization is responsible for the strategy, design, and implementation of Microsoft’s end-to-end customer experience. Come join CE&S and help us build a future where customers come
Who We Are At Kyndryl, we design, build, manage and modernize the mission-critical technology systems that the world depends on every day. So why work at Kyndryl? We are always moving forward – always pushing ourselves
Who We Are At Kyndryl, we design, build, manage and modernize the mission-critical technology systems that the world depends on every day. So why work at Kyndryl? We are always moving forward – always pushing ourselves
Who We Are At Kyndryl, we design, build, manage and modernize the mission-critical technology systems that the world depends on every day. So why work at Kyndryl? We are always moving forward – always pushing ourselves
Position Name: Senior Full stack Software Engineer Tokyo Job Anually Salary : 7 million yen and above Responsibilities: Work closely with Architects, Application Owners, other development team for application design and implementation Take a lead of
【職務内容】 ・アプリケーション運用 EY Japan内で利用されている主にローカル導入・ローカル開発のアプリケーションに関する運用。業務運用というよりはテクニカルな面での運用。 ・ベンダー管理 アプリケーション運用を担当するベンダーを管理し、最適な状態に持っていく。 ・障害対応 ・障害を減らすための事前対応 ・障害発生時の対応 ・他チームとの調整(インフラチーム、Projectチーム他)、Projectサポート ・問い合わせ対応、調査 ・コスト管理 特にアプリケーション運用に係る業務委託費部分のコスト管理 【必須条件】 ・アプリケーション運用、アプリケーション開発、サーバー管理など、関連する業務のバックグラウンド。 ・特にWindows Server、Active Directory、IIS、SQL Server、.NET Framework/.NET Core/.NETなどMicrosoft環境のバックグラウンド。障害対応を行える程度のテクニカルな知識。 ・ベンダーを管理しつつ自身も手を動かしながらマネージする能力。 ・英語力。基本的には日々の業務は日本語で行うが、一部EYグローバル担当者とのやり取りが発生する事があり得る。 【望ましいスキル】 ・今後、Microsoft Azure環境を使っていく事が増える可能性があるため、Azureについての経験があると尚可。 【言語】 ・日本語(ネイティブレベル) ・英語(単独で会議可能なレベル)...
Who We Are At Kyndryl, we design, build, manage and modernize the mission-critical technology systems that the world depends on every day. So why work at Kyndryl? We are always moving forward – always pushing ourselves
Job Description As a Japan Onsite Support Engineer, you will be responsible for: • Provide end-user onsite support of PCs (hardware and software), hand-held devices (Android and iPhone), file and print services. • Support Microsoft Windows, Microsoft Office, and
求人内容 日本オンサイトサポートエンジニアとしての主な担当業務: • PC(ハードウェアおよびソフトウェア)、ハンドヘルドデバイス(AndroidおよびiPhone)、ファイルおよび印刷サービスのエンドユーザーのオンサイトサポートを提供 • Microsoft Windows、Microsoft Office、およびサードパーティのアプリケーションのサポート対応 • PC イメージング、展開、およびユーザー情報の移行作業を実施 • 日本オフィスのラップトップおよびデスクトップの新規採用、解雇、PCリフレッシュの取り組みに対する共同サポートを提供 • エンドポイント セキュリティ メトリックに関連するワークステーションの問題の監視、レポート作成および修復対応 • Microsoft OfficeおよびServiceNowシステムを使用したデータ分析とレポートの作成 ※就業場所の変更の範囲、従事すべき業務の変更の範囲については、選考時に詳細をお伝えいたします資格 【必須】 • 100台以上のPCをサポートするネットワーク環境におけるWindows管理経験(2〜5年) • Microsoft Office、Edge、およびMicrosoft Cloud Services(O365など)に関する十分な知識 • システム/セキュリティ管理、手動保守、パフォーマンス管理、ジョブスケジューリングに関する実務的な知識 • チーム環境で同僚と効果的に協力しながら、複数のタスクやプロジェクトに対して自主的に取り組む能力 • クライアントの技術的な質問や問題に対応する際の高いプロフェッショナリズム • 組織的でプロセス重視、かつ細部にまで注意を払うことができること • 優れたトラブルシューティングのスキル • 日本語での強力なコミュニケーションスキルを持ち、ユーザーと直接コミュニケーションが取れること 【歓迎】
Woven by Toyota is the mobility technology subsidiary of Toyota Motor Corporation. Our mission is to deliver safe, intelligent, human-centered mobility for all. Through our Arene mobility software platform, safety-first automated driving technology and Toyota Woven
Necessities Able to travel extensively and be away from home for extended periods of time and/or to work remotely from home or from the base office Willing to work overtime, overnight, weekends and public holidays as
Job Description A series of operations serving pharmaceuticals and medical device manufacturers as clients, from research planning to output creation to meet client issues Responsibilities Act as the clients window for research operations in general, such as
【案件】:Infra Technology Specialist - Microsoft SharePoint & IIS 【期間】: 2024年12月〜 【稼働率】:100% 【要員希望数】:1名 【顔合わせ回数】:1-2回 【作業場所】: Ōtemachi 【勤務形態】: ハイブリッド 【予算/単価】: スキル見合い 【契約形態】:準委任契約 【必須スキル】: 6 or more years of experience working with Microsoft SharePoint & IIS including Design, Implement and Support
Our client is a leading wellness company from the USA. The IT Specialist will be responsible for the daily maintenance of the company’s ICT systems, ensuring alignment with Global IT directives. Reporting to the Managing Director,
職種 フルタイム(契約) 職務明細 フィデル・テクノロジーズ株式会社(2001年設立)は、東京に拠点を置き、テクノロジー、ローカライゼーション、バイリンガル人材のサービスとソリューションを、日本の企業様に提供しているラングテック(=言語+テクノロジー)コンサルティング会社です。 グローバルな職場環境でお仕事を働きたい方、新しい技術の習得やスキルアップに情熱をお持ちの方は、ぜひ私たちにご連絡ください!お待ちしております。 Fidel Technologies KK (フィデル・テクノロジーズ株式会社) (since 2001) is a Tokyo based LangTech Consulting firm & offers Technology - Localization - Bilingual Staffing services & solutions to global as well as SME Japanese
Who We Are At Kyndryl, we design, build, manage and modernize the mission-critical technology systems that the world depends on every day. So why work at Kyndryl? We are always moving forward – always pushing ourselves
Title: Lead IT Engineer - Infrastructure & Workplace - Japan Primary Function Why does the job exist What is the essence of the role The incumbent is directly responsible on support and Business As Usual (BAU)
Building a Better Working World「より良い社会の構築を目指して」という Purpose のもと、 変革のリーダーとしてお客様のビジネス変革のお手伝いをし、長期的な価値を提供しています。変革には Business Transformation だけでなく Technology Transformation も必要不可欠であり、Technology Consulting 組織では「Technology@Speed」として Cloud, IoT, BlockChain, AI, Security など様々な Technology を活用し Agile そして Data driven なコンサルティング活動を推進しています。 今回募集する Microsoft ソリューションを担当するテクノロジーコンサルタント (Microsoft Azure) においては、Microsoft Azure に関する技術や知見を活かして、ソリューション提案活動からシステム構築、移行、導入まで幅広い分野でご活躍いただきます。EY Global Team
Our client’s Microsoft Business Solutions team is a Microsoft Gold Partner and leader in Microsoft software implementations for medium to large organisations, providing their clients with the ability to keep up with the ever-changing digital world by implementing Microsoft’s Enterprise
Position Name: Deskside Support Engineer Tokyo Job Annual Salary: 4 Million yen and above Responsibilities: Provide Install Move Add Change (lMAC), Break-Fix and end user support activities as required. Where required, provide support for the Manufacturing