求人内容 日本オンサイトサポートエンジニアとしての主な担当業務: • PC(ハードウェアおよびソフトウェア)、ハンドヘルドデバイス(AndroidおよびiPhone)、ファイルおよび印刷サービスのエンドユーザーのオンサイトサポートを提供 • Microsoft Windows、Microsoft Office、およびサードパーティのアプリケーションのサポート対応 • PC イメージング、展開、およびユーザー情報の移行作業を実施 • 日本オフィスのラップトップおよびデスクトップの新規採用、解雇、PCリフレッシュの取り組みに対する共同サポートを提供 • エンドポイント セキュリティ メトリックに関連するワークステーションの問題の監視、レポート作成および修復対応 • Microsoft OfficeおよびServiceNowシステムを使用したデータ分析とレポートの作成 ※就業場所の変更の範囲、従事すべき業務の変更の範囲については、選考時に詳細をお伝えいたします資格 【必須】 • 100台以上のPCをサポートするネットワーク環境におけるWindows管理経験(2〜5年) • Microsoft Office、Edge、およびMicrosoft Cloud Services(O365など)に関する十分な知識 • システム/セキュリティ管理、手動保守、パフォーマンス管理、ジョブスケジューリングに関する実務的な知識 • チーム環境で同僚と効果的に協力しながら、複数のタスクやプロジェクトに対して自主的に取り組む能力 • クライアントの技術的な質問や問題に対応する際の高いプロフェッショナリズム • 組織的でプロセス重視、かつ細部にまで注意を払うことができること • 優れたトラブルシューティングのスキル • 日本語での強力なコミュニケーションスキルを持ち、ユーザーと直接コミュニケーションが取れること 【歓迎】
Job Description As a Japan Onsite Support Engineer, you will be responsible for: • Provide end-user onsite support of PCs (hardware and software), hand-held devices (Android and iPhone), file and print services. • Support Microsoft Windows, Microsoft Office, and
Who We Are At Kyndryl, we design, build, manage and modernize the mission-critical technology systems that the world depends on every day. So why work at Kyndryl? We are always moving forward – always pushing ourselves
About the Team Security is at the foundation of OpenAI’s mission to ensure that artificial general intelligence benefits all of humanity. The Security team protects OpenAI’s technology, people, and products. We are technical in what we
Job Description: Business Overview We are one of the leading e-commerce companies in the world. Our mission is to empower people and society through the internet while aiming to become a “Global Innovation Company.” Department Overview
Job Description 日本オンサイトサポートエンジニアとしての主な担当業務: • PC(ハードウェアおよびソフトウェア)、ハンドヘルドデバイス(AndroidおよびiPhone)、ファイルおよび印刷サービスのエンドユーザーのオンサイトサポートを提供 • Microsoft Windows、Microsoft Office、およびサードパーティのアプリケーションのサポート対応 • PC イメージング、展開、およびユーザー情報の移行作業を実施 • 日本オフィスのラップトップおよびデスクトップの新規採用、解雇、PCリフレッシュの取り組みに対する共同サポートを提供 • エンドポイント セキュリティ メトリックに関連するワークステーションの問題の監視、レポート作成および修復対応 ※就業場所の変更の範囲、従事すべき業務の変更の範囲については、選考時に詳細をお伝えいたしますQualifications 【必須】 • 100台以上のPCをサポートするネットワーク環境におけるWindows管理経験(2〜5年) • Microsoft Office、Edge、およびMicrosoft Cloud Services(O365など)に関する十分な知識 • システム/セキュリティ管理、手動保守、パフォーマンス管理、ジョブスケジューリングに関する実務的な知識 • チーム環境で同僚と効果的に協力しながら、複数のタスクやプロジェクトに対して自主的に取り組む能力 • クライアントの技術的な質問や問題に対応する際の高いプロフェッショナリズム • 組織的でプロセス重視、かつ細部にまで注意を払うことができること • 優れたトラブルシューティングのスキル • 日本語での強力なコミュニケーションスキルを持ち、ユーザーと直接コミュニケーションが取れること 【歓迎】 •
Job Description As a Japan Onsite Support Engineer, you will be responsible for: • Provide end-user onsite support of PCs (hardware and software), hand-held devices (Android and iPhone), file and print services. • Support Microsoft Windows, Microsoft Office, and
Overview We are currently seeking an Informatics Professional Service (IPS) Specialist who will provide high level consultation support to customers in the area of informatics, including Enterprise systems and chromatography data systems (CDS). Responsibilities Actively be
Who We Are At Kyndryl, we design, build, manage and modernize the mission-critical technology systems that the world depends on every day. So why work at Kyndryl? We are always moving forward – always pushing ourselves
Job TitleBusiness Marketing Specialist, IGT-D Job Description The Business Marketing Manager/Specialist drives superior customer value by developing and executing the go-to-market approach to reach prioritized customer segments and ensure profitability and growth of the assigned portfolio
The Opportunity The customer is the focus of everything we do, and millions of end users rely on our products daily. We believe in the value of empowering Senior Full-stack Software Engineer with the resources to
Who We Are At Kyndryl, we design, build, manage and modernize the mission-critical technology systems that the world depends on every day. So why work at Kyndryl? We are always moving forward – always pushing ourselves
Employee Support Analyst - Tokyo Location Tokyo Business Area Workplace Operations and Supply Chain Ref # 10039779 Description & Requirements The Team: Workplace Operations & Supply Chain, through our services and applications are dedicated to providing
Who We Are At Kyndryl, we design, build, manage and modernize the mission-critical technology systems that the world depends on every day. So why work at Kyndryl? We are always moving forward – always pushing ourselves
The purpose of Microsoft’s Consumer Sales Organization (CSO) is to earn fans and drive growth by building emotional connections to delight and empower everyone. We engage with consumers globally throughout their shopping journeys, navigating both physical storefronts
The Device Partner Sales(DPS) team is a sales organization accountable for the OEM/Channel partner business at Microsoft, and the mission is to maximize the Microsoft businesses with partners, empowering people, and organizations to achieve more. As a Partner
POSITION OVERVIEW: We are seeking an experienced Application Support Specialist (Post-Trade) to join a leading Global leading financial institution in Singapore. Take ownership of managing incidents, problems, and changes for vital trading applications in the banking
Solution Architect Why SailPoint? Love what you do. And love where you do it. Smart people, fun culture, innovative work, beautiful offices — oh, and everyone’s really nice. That’s what people say about SailPoint. We’re known
2024年現在、29か国から集まった国際色豊かな職場にて、社内IT業務およびユーザーサポートを担当していただきます。 当社では、Mac、Linux、Windowsといった多様なプラットフォームを使用しており、これらマシンの設定・運用に必要なツールをほぼすべて自前で作成しています。まずはジュニアスタッフとして始めていただき、徐々に幅広い経験を積んでいただくことでいずれはチームの中核として働いていただける、そのようなビジョンをお持ちの方を募集します。 職務内容 IT関連の資産とソフトウェアライセンスの保守・管理 IT関連の従業員のオンボーディングとオフボーディングプロセスの支援 PCの障害や問題(ハードウェアおよびソフトウェア)の解決を行い、従業員の日常業務をサポート 新しい機器の設定、ソフトウェアのインストール、ネットワークの設定など 社内向けの操作マニュアルやガイドを作成し、従業員が効率よく業務を行うための支援 ヘルプデスクのチケットを管理し、迅速かつ効果的な問題解決 現行プロセスの評価と改善を通じた、ITサービスの品質向上、必要に応じ、その他業務へ従事していただきます。 必須要件 Windows OS(Windows 10、Windows 11) および MacOS の基本的な理解 Microsoft Outlook、Teams、OneDrive およびその他 Office 製品、ならびに Office 365 (クラウドサービス) に関するある程度精通した知識 ITトラブル対応に必要な基本知識および問題解決に向けた柔軟かつ積極的な姿勢と行動力 新しい技術を迅速に学び、即時順応する能力 同僚やクライアントとの良好なコミュニケーションスキル ビジネスレベルの英語 ならびに 流暢な日本語での会話能力 日本語および英語、両言語でのドキュメント作成能力 採用企業 株式会社Mujin〒135-0053 東京都江東区辰巳3-8-5最寄り駅:東京メトロ有楽町線 「辰巳駅」より徒歩7分、りんかい線 「東雲駅」より徒歩10分 就業時間・裁量労働制:始業8時45分、終業17時45分・休憩時間:60分 休日・休暇・完全週休二日制・年次有給休暇・年始年末休暇・慶弔休暇・介護休暇・マタニティ休暇(取得・復帰実績有)・育児休暇(取得・復帰実績有)・その他、会社カレンダーに準ずる休日
About KOMOJU KOMOJU (by Degica) is the leading cross-border payment gateway for Japan. We power payments for companies like video game distribution platform Steam and the popular mobile app TikTok. Today we help thousands of merchants