With over 17,000 employees worldwide, the mission of the Customer Experience & Success (CE&S) organization is to empower customers to accelerate business value through differentiated customer experiences that leverage Microsoft’s products and services, ignited by our people
The Opportunity The customer is the focus of everything we do, and millions of end users rely on our products daily. We believe in the value of empowering Senior Full-stack Software Engineer with the resources to
企業概要 Eurofins Scientific is an international life sciences company, providing a unique range of analytical testing services to clients across multiple industries, to make life and our environment safer, healthier and more sustainable. From the food
Join us and celebrate the beauty of human experience. Create for happier, healthier lives, with love for nature. Together, with creativity and imagination, we deliver food innovations, craft inspired fragrances and develop beauty and wellbeing solutions.
Position Title: SharePoint Developer Location: OCONUS - Okinawa, JPN Position Type: Full Time Security Clearance Requirement: Position requires active security clearance Certification Requirements: Security + CE Years of Experience: 5+ years Web Development Roles and Responsibilities:
【Job Responsibility】 As a member of the platform services team you will be responsible for maintaining our IT systems on Cloud and on Premise. Peform design, development, and operation of cloud and on-premises systems, mainly regarding
Job Title: End User Service Specialist Job Location: Meguro Tokyo, Japan Job Responsibilities: Key Responsibilities The role of Specialist, End User Service provides technical responsibility for Web Conferencing Support, Executive Support and Project Management. The role
Solution Architect Why SailPoint? Love what you do. And love where you do it. Smart people, fun culture, innovative work, beautiful offices — oh, and everyone’s really nice. That’s what people say about SailPoint. We’re known
職務内容 / Job Duties (English below) 【配属部署のミッション・業務】 ・ITインフラの企画立案および整備 ・情報セキュリティの企画立案および整備 ・グローバルのITインフラに関する企画立案と推進 【お任せしたい業務】 ・グループのネットワークおよびシステムの統合企画・構築・運用 ・グローバルでのセキュリティ企画・管理・運用 ・サーバー(AWS、VMware)の構築・運用。 ※これまでのご経験を活かした業務を担当していただきます。 【キャリアステップイメージ】 将来的には本人の適正を勘案して、マネジメント職または専門職として登用いたします。 【業務の面白み・強み】 各国グループ企業とのコミュニケーションを通じグローバルで活躍が可能です。 【変更の範囲】すべての業務への配置転換あり 応募資格 / Qualifications 【必須要件】 ・ネットワークなどインフラの構築・運用・保守のご経験 ・サーバーの構築・運用・保守のご経験 【歓迎要件】 ・ネットワークスペシャリスト/情報処理安全確保支援士 ・TOEIC 500点 【求める人物像】 部内のメンバーと相談しながら業務を進めて頂くため、コミュニケーションを取るのが好きな方、,新しい事に挑戦するのが好きな方、責任感を持って仕事ができる方 【使用ツール】 Windows、Linux、VMware、AWS、Microsoft365、fortigate、Apresia 【キャリアステップイメージ】 将来的には本人の適正を勘案して、マネジメント職または専門職として登用いたします。 待遇
職務内容 / Job Duties (English below) 【配属部署のミッション・業務】 ・ITインフラの企画立案および整備 ・情報セキュリティの企画立案および整備 ・グローバルのITインフラに関する企画立案と推進 【お任せしたい業務】 サーバーとネットワークのどちらか ※ご希望をお伺いします。 グループのネットワークの運用・保守業務稼働監視や必要があればネットワークスイッチの設定変更を行います。 グループのサーバーインフラの構築・運用・保守業務AWS、VMware等の基盤上にサーバーの構築を行ったり、稼働監視設定変更等も実施します。 【教育体制】 最初から一人での作業はありません。OJTを基本として社員と一緒に業務を行い仕事を覚えて頂く事になります。 また、必要があれば外部の研修にも参加頂きます。 【業務の面白み・強み】 各国グループ企業とのコミュニケーションを通じグローバルで活躍が可能です。 【キャリアステップイメージ】 将来的には本人の適正を勘案して、マネジメント職または専門職として登用いたします。 【変更の範囲】すべての業務への配置転換あり 応募資格 / Qualifications 【必須要件】 ネットワーク、サーバーなどの専攻卒社会人経験 【歓迎要件】 ・ネットワーク、サーバーに関わる業務経験 ・ネットワークスペシャリスト/情報処理安全確保支援士 ・TOEIC 500点 【使用ツール】 Windows、Linux、VMware、AWS、Microsoft365、fortigate、Apresia 【求める人物像】 部内のメンバーと相談しながら業務を進めて頂くため、コミュニケーションを取るのが好きな方新しい事に挑戦するのが好きな方責任感を持って仕事ができる方
Company Description Who is Turner & Townsend? All over the world people are using buildings, infrastructure, and assets we helped to deliver. It could be the hospital they work in, the railway they travel on every
Who We Are At Kyndryl, we design, build, manage and modernize the mission-critical technology systems that the world depends on every day. So why work at Kyndryl? We are always moving forward – always pushing ourselves
Who We Are At Kyndryl, we design, build, manage and modernize the mission-critical technology systems that the world depends on every day. So why work at Kyndryl? We are always moving forward – always pushing ourselves
To get the best candidate experience, please consider applying for a maximum of 3 roles within 12 months to ensure you are not duplicating efforts. Job Category Customer Success Job Details About Salesforce We’re Salesforce, the
【職務内容】 ・アプリケーション運用 EY Japan内で利用されている主にローカル導入・ローカル開発のアプリケーションに関する運用。業務運用というよりはテクニカルな面での運用。 ・ベンダー管理 アプリケーション運用を担当するベンダーを管理し、最適な状態に持っていく。 ・障害対応 ・障害を減らすための事前対応 ・障害発生時の対応 ・他チームとの調整(インフラチーム、Projectチーム他)、Projectサポート ・問い合わせ対応、調査 ・コスト管理 特にアプリケーション運用に係る業務委託費部分のコスト管理 【必須条件】 ・アプリケーション運用、アプリケーション開発、サーバー管理など、関連する業務のバックグラウンド。 ・特にWindows Server、Active Directory、IIS、SQL Server、.NET Framework/.NET Core/.NETなどMicrosoft環境のバックグラウンド。障害対応を行える程度のテクニカルな知識。 ・ベンダーを管理しつつ自身も手を動かしながらマネージする能力。 ・英語力。基本的には日々の業務は日本語で行うが、一部EYグローバル担当者とのやり取りが発生する事があり得る。 【望ましいスキル】 ・今後、Microsoft Azure環境を使っていく事が増える可能性があるため、Azureについての経験があると尚可。 【言語】 ・日本語(ネイティブレベル) ・英語(単独で会議可能なレベル)...
Work Your Magic with us! Ready to explore, break barriers, and discover more? We know you’ve got big plans – so do we! Our colleagues across the globe love innovating with science and technology to enrich
Introduction At IBM, work is more than a job – it’s a calling: To build. To design. To code. To consult. To think along with clients and sell. To make markets. To invent. To collaborate. Not
前書き IBM では、仕事 (work) とは単なる業務 (job) ではなく使命であると考えています。その目的は構成、設計、コーディング、コンサルティングや、お客様とともに考え、販売すること、市場の確立、発明、協力などです。 また、何かを改善するだけでなく、これまで可能であるとは想像もしなかったことに挑戦することであり、テクノロジーの新時代を主導し、世界で最も難しい問題を解決することです。 あなたの役割と責任 ※こちらは日本IBMのポジションです。IBM Cloudのテクニカルサポート部門(Advanced Customer Support)では、専門的なスキルをもち、かつ楽しみながらお客様と問題を解決に導くことができるエンジニアを募集しております。 IBM Cloudのテクニカルサポート部門に望まれるエンジニア像とは、問題を素早く特定して解決することによって、お客様の顧客体験全般をより良いものにしていくことについて情熱を持った方です。 Computeサポートエンジニアの役割は、IaaSのオファリングおよびサービスをご利用のお客様に対する技術サポートの提供です。 この役割には、チーム・メンバー、その他のIT組織、主要なステークホルダー、およびビジネス・パートナーとの優れたコラボレーションが必要であり、お客様のニーズおよびビジネスのニーズやに応えることが求められます。 主な業務内容は以下の通りとなります。 – IBM Cloudのお客様によって報告された問題の診断およびトラブルシューティングをすること – お客様からの技術的な問題や問い合わせに関し、電話、チャット、およびケースを通して、効果的なコミュニケーションを行うこと – お客様のケースを文書化し、対応の開始から終了までトラックし、お客様の期待値が適切にマネージされていること、および技術的な問題がお客様の満足に繋がるよう速やかに解決されるようにすること – 技術部門、運用部門、およびマネジメントと共に働き、重大な問題の診断と解決を行うこと – 職務上獲得した知識を詳細な情報と共に社内ナレッジベースに蓄積すること 必要なスキル・経験 テクニカル・プロフェッショナルスキル ・5年以上の、お客様と直接コミュニケーションをする業務経験 ・5年以上のCloud利用経験があること ・Windows/Linuxの管理業務に精通していること ・Windows/Linuxを利用したソリューションの構築経験があること お客さま対応スキル お客さまの置かれた状況を鑑みながら、寄り添った対応ができること 言語スキル
Position Name: Desktop Support Shiga Job Anuual Salary :5 million and above Job Description: Setup and maintenance of desktops, laptops, phones, printers, peripherals, and mobile devices. Windows and Apple platforms. Escalate and work with third level support/
Intesa Sanpaolo is the banking group leader in Italy. Assisting more than 14,6 milion of retail customers through a network of 5360 branches, it significantly supports the development of Companies and gives an important sustain to