Work Schedule Other Environmental Conditions Office Job Description When you’re part of the team at Thermo Fisher Scientific, you’ll do important work. Surrounded by collaborative colleagues, you’ll have the support and opportunities that only a global
Description •Drive process improvements in customer service operations, providing oversight and direction for process optimization of order management, inquiry management and communication with internal /external customers including outsourced day-to-day operations of MedTech Japan. •Collaborate with Customer
BeiGene continues to grow at a rapid pace with challenging and exciting opportunities for experienced professionals. When considering candidates, we look for scientific and business professionals who are highly motivated, collaborative, and most importantly, share our
BeiGene continues to grow at a rapid pace with challenging and exciting opportunities for experienced professionals. When considering candidates, we look for scientific and business professionals who are highly motivated, collaborative, and most importantly, share our
Job Details: Job Description: Our Sales group, Altera Sales group is seeking an experienced, organized and action-oriented Administrative Assistant. Successful candidates will be self-motivated, experienced, detail-oriented, and highly organized individuals with a can-do attitude, good judgment,
Job Title: Associate, Account Manager Job Description We are looking for an Account Manager to join our team. Today. At Concentrix, we aim to find and grow exceptional people like you! Imagine being able to partner
Job Description At Thermo Fisher Scientific, you’ll discover meaningful work that makes a positive impact on a global scale. Join our colleagues in bringing our Mission to life – to enable our customers to make the
At EY, you’ll have the chance to build a career as unique as you are, with the global scale, support, inclusive culture and technology to become the best version of you. And we’re counting on your
【職種】SE(その他) ◆◆ 内容: ・Office365サーバへの設定変更作業 ・マイクロソフト社への問い合わせ対応 ・PowerShellでの改修 期間: 長期 勤務地: 勝どき ※完全在宅採用中 ◇スキル 【必須】 ・Microsoft 365運用保守経験(Outlook、Teams) ・MSへの問い合わせ対応経験 ・エンドユーザー対応経験 ・在宅勤務のコミュニケーション能力が必要 【尚可】 ・AADC/Exchange運用保守経験 ・PowerShell開発経験 ◆◆ 【屋内原則禁煙】 ※勤務先によって詳細は異なります為、 休憩時間に喫煙される方は、勤務先の規則をご確認ください。 弊社ではコロナ対策をしておりますので、安心してご応募下さい! ◆社内(派遣先)のコロナ対策について 【社内のコロナ対策について】 ・アルコール消毒の徹底 ・ソーシャルディスタンスの確保 ◆面接(登録)時のコロナウイルス対策について ・新型コロナウィルスの関係で、リモート(オンライン)面接を行っています! ・ZOOMやSKYPEにて、WEB(テレビ通話)にて面接を行います! ・対面面接実施の場合、マスク着用での面接OKです!面接官もマスクを着用し、2m程間隔あけて対応させて頂きます! ・除菌スプレーを設置しております! ・アクリル板を設置しております! ・コロナ対策も徹底しております。安心してご応募ください! 【コロナの影響で内定を取り消された、失業された方に向けて】
This full-time assistant role in Tokyo encompasses general office management, legal secretarial duties, HR tasks, IT monitoring, and event organisation. The position offers a dynamic work environment, ideal for candidates with strong administrative skills and a
Responsible for account management in Automotive Tier1 and Illumination fixture manufactures. Client Details A lighting company that develops, manufactures, and distributes LEDs, light bulbs, and related products for automotive lighting, general lighting, and speciality lighting. Description
【職種】運用管理・保守 ・顧客管理システムの運用管理、メンテナンス業務・部内管理HPサイト(MS Sharepoint)の運用管理、メンテナンス・部内のIT関連課題への対応、本部との連携・Outlook、Teams、Asanaの利用促進フォロー・外部ベンダーや社内ユーディへの業務依頼・スケジュール調整、会議議事録作成、一般事務 ☆ウェブ・電話面談登録実施中!☆ 人気のデータ入力や学校事務、英語を活かせる仕事、事務未経験から正社員を目指せる求人なども多数! 7月〜・8月〜・9月〜の求人など他にもたくさん!お気軽にご相談ください 堺筋本町駅徒歩3分/本町駅徒歩5分/複数路線あり◎(中央区/最寄り駅:堺筋本町駅、本町駅、淀屋橋駅) 8:45〜17:20 実働7時間50分/休憩45分/残業 月5〜10時間※残業平均時間:5時間/月 繁忙期:月末月初、人事異動時期 【派遣先について】 医薬品の研究・開発・製造・販売 周辺に飲食店が多い 電子レンジ・冷蔵庫あり 広々休憩室あり 禁煙(敷地内/屋内) 業種:メーカー関連、医療・介護関連 【派遣会社】パーソルテンプスタッフ株式会社 あなたのプライベートタイムの“Happy”を 応援いたします。 ◆社会保険完備 ◆有給休暇制度 ◆定期健康診断 ◆年末調整 ◆OA無料トレーニング、OAスクール ◆資格取得支援、海外留学支援 ◆各種通信教育講座・英会話スクール割引 ◆各種カルチャースクール割引(アロマテラピー、 フラワーアレンジメント、クッキング 等) ◆海外旅行の割引・国内宿泊割引 ◆ファッションレンタル メチャカリ ┗人気ブランドの新作アイテムが定額で借り放題 弊社限定の特典あり! など...
企業概要 1985年に監視センター及びコールセンターとして発足したボッシュサービスソリューションズ社は、グローバルネットワークを大幅に拡大し、現在は23ヵ国36拠点で、約1万人の従業員が約40言語を駆使してサービスを提供しています。日本では、ボッシュ株式会社の100%子会社として、自動車の24時間緊急通報サービスと、様々な業務支援サービスを提供しており、モビリティーの安全性とお客様の感動体験に貢献しています。 求人内容 自動車の緊急通報システムのコールセンターにおけるオペレーター業務です。運転中に事故や怪我、体調不良などで通報を受信した際、運転手や乗員に代わって救急への通報を行います。車両の位置情報や車種等の情報を消防署に提供することで、安全で迅速な救助活動を支援します。 緊急事態に置かれているお客様に対応するため、コミュニケーション能力や、カスタマーファーストの姿勢で業務に取り組んでいただける方を歓迎します。またチームで対応しますので、同僚とはお互いを尊重し、チームワークを重視できる方をお待ちしています。緊急時の対応の他には、警備業に基づく事務作業や他チームのサポート業務も行います。業務の割合は受電対応3:事務作業7ほどです。 6ヵ月ごとに正社員登用を検討・実施。契約期間の上限は1年間。 資格 【必須】 シフト勤務が可能な方 (7:15~16:15, 13:45~22:45, 22:30 ~7:30) MS Office(Word, Excel, Powerpoint, Outlook, Teams)の基本スキル 3年以上勤務が継続できる方で、過去の職歴で勤続年数の平均が2年以上であること 現在、在職中の方 以下のいずれかのご経験をお持ちの方 - コールセンター業務経験 - 社内調整・アシスタント業務経験 - その他、上記業務に関連する業務経験をお持ちの方 人命救助に使命感を持って取り組める方や、オペレーター業務に意欲のある方を歓迎します。 警備業法に基づく業務のため、警備員欠格事由に該当しない方(面接時に確認します) 【歓迎】 英語力 【その他】 6ヵ月ごとに正社員登用を検討・実施。契約期間の上限は1年間。 その他の情報 6ヵ月ごとに正社員登用を検討・実施。契約期間の上限は1年間。* *現在ボッシュグループ正社員の方につきましては正社員待遇(入社後試用期間3か月)とさせていただきます。
【職種】SE(Web系) 必要スキル : 生保新契約(言葉が通じること) web系アプリの開発または知見がある 尚可スキル webアクセス解析GoogleAnalytics 開発上流または管理経験 BA、PMO クライアント直のため、コミュニケーション、柔軟性を重視 環境 :outlook、notes、MS-office 開発は行わないが、Java等の言語スキルが高い場合、 アジャイルのモック作成など行う可能性あり 【屋内原則禁煙】 ※勤務先によって詳細は異なります為、 休憩時間に喫煙される方は、勤務先の規則をご確認ください。 弊社ではコロナ対策をしておりますので、安心してご応募下さい! ◆社内(派遣先)のコロナ対策について 【社内のコロナ対策について】 ・アルコール消毒の徹底 ・ソーシャルディスタンスの確保 ◆面接(登録)時のコロナウイルス対策について ・新型コロナウィルスの関係で、リモート(オンライン)面接を行っています! ・ZOOMやSKYPEにて、WEB(テレビ通話)にて面接を行います! ・対面面接実施の場合、マスク着用での面接OKです!面接官もマスクを着用し、2m程間隔あけて対応させて頂きます! ・除菌スプレーを設置しております! ・パーテーションを設置しております! ・コロナ対策も徹底しております。安心してご応募ください! 【コロナの影響で内定を取り消された、失業された方に向けて】 新型コロナウイルス感染症の影響により「内定を取り消された」や、「転職を余儀なくされた方」の積極採用を致します! 9:00~18:00 【派遣会社】株式会社ストリートベンチャー...
Company Description PSI is a leading Contract Research Organization (CRO) with over 25 years of experience in the pharmaceutical industry. Originating from Switzerland, PSI is a privately owned, full-service CRO with a global reach, supporting clinical
Apply by: Were on the lookout for energetic, self-motivated individuals who share our passion for service in the banking industry. To be part of the journey, follow the steps below: 1. To see what this job
職種 正社員 職務明細 This position is responsible for full cycle of Member’s new entry, change of types of the memberships, and resignations. Membership Office is the team that makes first and last impression of Tokyo American
職種 パートタイム 職務明細 Tokyo American Club has been an integral part of the international community in Tokyo since its founding in 1928. With 4,000 Members, drawn from 50-plus nations, the Club offers a diverse range of
職種 正社員 職務明細 各種イベント、ビジネスランチ、パーティーで最高級のお料理を提供していただきます。ホスピタリティー精神をお持ちで、チームプレーに長けている方のご応募をお待ちしております。 Serve first-rate culinary delights to our diners at a variety of events, from business luncheons through formal banquets. This role requires excellent teamwork with a friendly efficient service-minded attitude. スキル・資格 • Japanese
職種 正社員 職務明細 Tokyo American Club has been an integral part of the international community in Tokyo since its founding in 1928. With 4,000 Members, drawn from 50-plus nations, the Club offers a diverse range of