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Elastic is a free and open search company that powers enterprise search, observability, and security solutions built on one technology stack that can be deployed anywhere. From finding documents to monitoring infrastructure to hunting for threats,
Oracles Cloud is a new ground-up effort to build Infrastructure and Platform as a Service that operate at high scale in a broadly distributed multi-tenant cloud environment. Our customers run their businesses on our cloud, and our
Valeo is a tech global company, designing breakthrough solutions to reinvent the mobility. We are an automotive supplier partner to automakers and new mobility actors worldwide. Our vision? Invent a greener and more secured mobility, thanks
WHO ARE WE LOOKING FOR? Nike Japan is hiring for a Manager, Site Experience who brings digital and commercial experience toward building Nike’s Site Experience (Site Merchandising) team in Japan. This leader will be a key change agent in
May Mobility is transforming cities through autonomous technology to create a safer, greener, more accessible world. Based in Ann Arbor, Michigan, May develops and deploys autonomous vehicles (AVs) powered by our innovative Multi-Policy Decision Making (MPDM) technology
<職務内容/Main Tasks>グローバルブランド戦略チームは、世界各国のINFINITIチームと協力し、『INFINITI』を強固で一貫性のあるブランドとして構築する役割を担っています。ブランド戦略は、INFINITIの名を冠する製品や搭載されるテクノロジーの指針となるほか、マーケティングやカスタマーエクスペリエンス、ディーラー、そして製品を通じて外部に発信するメッセージ全般にも適用される重要なガイドラインです。1. ブランド定義INFINITIブランドを定義し、その定義を一貫性が保たれるように維持させる。INFINITIブランド戦略を策定し、主要なブランド・プルーフ・ポイント、特徴的な機能やタッチポイントを関連部署とともに開発する。2. ブランド展開INFINITIブランドの定義をグローバル機能部署/各地域全体に浸透させ、その効果的な理解と実行を確保する。効果的なブランドガバナンスを確保し、カスタマージャーニー全体におけるブランドコンプライアンスと、コミュニケーションにおける一貫性(時間、タッチポイント、地域)を確保する。3. 社内展開全従業員(社内、ディーラー、サプライヤー)がブランドを完全に理解し、採用できるよう、社内に展開する。社内コミュニケーションのロードマップを作成する。従業員に情報を提供し、積極的に関与させるためのトレーニングの実施(各部門および地域(例えば米州)向け)社内エンゲージメント活動の管理(トレーニングセッションやイベントの実施など)関連する予算管理4. コミュニケーションマーケティング・コミュニケーション・チームと連携し、マーケティング・プラットフォーム、製品、ブランド概要の策定をサポートする。ブランドビジュアルアイデンティティを監督し、すべてのタッチポイントにおける一貫した実施を管理する。グローバルなクリエイティブ、メディア、ソーシャル、体験、イベントエージェンシーとの協力・連携The Global Brand Strategy team is responsible for working with INFINITI teams around the world to build INFINITI into a strong and consistent brand.The brand strategy is an important guideline that
<職務内容/Main Tasks>Connected Car Services (CCS) is a business function, part of Nissan global headquarters. Our ambition is to offer best in class digital experience to our customers leveraging connected technologies and data. We are responsible to
<職務内容/Main Tasks>日産自動車の販売の質と量を向上していくための中長期的なグローバル販売戦略を考案し、実行・サポートしていく業務です。会社全体の販売についてを理解することができ、タイムリーに販売状況を把握することができるのも醍醐味です。一つの特定の業務をお任せするというよりは、複数の業務を並行的に行っていただきます。課長代理職として、下記業務を推進するにあたり、部門内外およびリージョンとの目標および活動合意を進めながらリードして頂きます。■日産自動車の販売に関する会議・イベントの企画・運営・中長期販売戦略に関する会議・イベントを企画・運営・海外配給会社の販売担当を招集し、販売計画・戦略・好事例紹介・意見交換の場を設定■グローバルフィールドフォースコンテストやエンゲージメントプログラムの実行フィールドフォース(配給会社所属のディーラー担当者)のエンゲージメント向上のためのコンテスト・表彰イベントの企画・実行や、能力開発プログラム・事例の提供※以上2点、代理店との折衝なども発生するため、事前の準備段階から自主的にリードできる方を求めます。■PMOとして、販売オペレーション品質向上活動を通じたグローバル戦略実行支援■会社の中長期戦略や自動車業界トレンドに沿ったグローバル販売戦略の策定■社内関係部署との連携活動リード(カスタマーエクスペリエンス、アフターセールス、ディーラーデベロップメント等The role of Global Strategy Development team is to provide Global Sales Strategy, Standards, Best Practices etc. to Regions & Markets for enhancement of Sales Operations and Quality.The team is in position to support both
<職務内容/Main Tasks>INFINITIグローバルカスタマーエクスペリエンスチームのミッションは、長期的な顧客エンゲージメント向上を主としています。1. INFINITIカーにおけるカスタマーエクスペリエンス(CX)戦略の推進 - INFINITI CX戦略およびメンバーシップサービスとモビリティサービスから構成されるフレームワークを定義し、推進する - 社内関連部署や役員への定例報告会 ‐ 戦略、ステータスアップデート、マイルストーン、サポート要件、予算について等 - 日産本社および、主にアメリカ・カナダ・メキシコにおけるINFINITI CX戦略の推進 - アメリカ・カナダ・メキシコ地域における各CX戦略の進捗プロセス確認・フォローアップ2. 概念実証(PoC)と顧客が必要とする必要最低限の機能を備えたプロダクト(MVP)の展開 - 代理店パートナーや各グローバルリージョンのカウンターパートと連携し、各地域*ごとに全体的な計画(スコープとロードマップを含む)を作成し、CX PoCを実装する(*主に米国/カナダ/メキシコ向け) 3. 効果測定 - 北米地域を担当するグローバルCXプロジェクトマネージャー(PMO)として、イニシアチブのパフォーマンスを追跡・測定する。- グローバル・クリエイティブ、メディア、ソーシャル、エクスペリエンシャル、イベントエージェンシーとの協働・連携The mission of INFINITI CX team is to develop life long customer engagement.
Our vision is to transform how the world uses information to enrich life for all. Micron Technology is a world leader in innovating memory and storage solutions that accelerate the transformation of information into intelligence, inspiring
To get the best candidate experience, please consider applying for a maximum of 3 roles within 12 months to ensure you are not duplicating efforts. Job Category Data Job Details About Salesforce We’re Salesforce, the Customer
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Job Description As Location Support Specialist, you will handle a wide range of tasks involving hands-on support for end users. The role can be seen as Support Services’ pro-longed arm on site to provide technical assistance and
For over 35 years, Aesop has carefully cultivated an inspiring and inclusive environment in which our employees are supported and encouraged to thrive. As a global retail organization, we offer professional development and advancement opportunities to
Overall Purpose of the Jpb Responsible for fulfilling all types of assistance for medical, security and logistical related requests originating through the Assistance Centre from clients and subscribers. Deliver high quality service, through effective case management,
Job Description At Thermo Fisher Scientific, you’ll discover meaningful work that makes a positive impact on a global scale. Join our colleagues in bringing our Mission to life - enabling our customers to make the world
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職務 概要 Position Summary : 1. The launch of new technology, products and technical transfers. 2. The validation process and execution (Process and Cleaning Validation). This includes lifecycle management of products (including continuous improvement). 3. Packaging
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