Responsibilities:Tencent is a leading global technology company focused on connecting people and developing innovative products and services that improve the quality of life of people around the world. Founded in 1998 and publicly traded on the
Fender Musical Instruments Corporation is a world-famous brand with offices across the globe. An American icon, Fender was born in Southern California and has built a worldwide influence extending beyond the studio and the stage. A
Position Summary: In the position of Digital Marketing Manager you will develop and manage digital marketing and media strategies for all brands across the markets to ensure the brand culture is supported and actively represented in
Responsibilities Supporting the Content Solutions Manager_ SENAP, overseeing the organization of E2E workflow and personnel schedules in the most efficient manner relative to cost, time, and accuracy; providing prioritization guidance of workload assignments. Manage team members
We’re looking for Korean candidates to work remotely in Japan region as a Music Content Specialist. The specialists will be involved in transcribing lyrical content in their target language in line with project and industry priorities. Your
This is a high-volume music content curation and quality control project. You will review content based on a set of digital music industry guidelines and music standards with a focus on Classical music. This position will require managing, aggregating, editing,
Who We Are At Kyndryl, we design, build, manage and modernize the mission-critical technology systems that the world depends on every day. So why work at Kyndryl? We are always moving forward – always pushing ourselves
In the position of Sr Marketing Manager you will be Management of the strategic marketing direction of the brands; support and management of brands marketing objectives, strategies and philosophies; creation, planning, execution, recapping and post evaluation
Who We Are At Kyndryl, we design, build, manage and modernize the mission-critical technology systems that the world depends on every day. So why work at Kyndryl? We are always moving forward – always pushing ourselves
Sell what you love. For us and millions of users across the globe, that’s Spotify. Join the Sales team and you’ll build the relationships that help grow our business in existing markets and beyond. We don’t
JOB SUMMARY Prepare special meals or substitute items. Regulate temperature of ovens, broilers, grills, and roasters. Pull food from freezer storage to thaw in the refrigerator. Ensure proper portion, arrangement, and food garnish. Maintain food logs.
JOB SUMMARY ・Prepare special meals or substitute items. ・Regulate temperature of ovens, broilers, grills, and roasters. ・Pull food from freezer storage to thaw in the refrigerator. ・Ensure proper portion, arrangement, and food garnish. ・Maintain food logs.
Company Description Believe is one of the world’s leading digital music companies. Believe’s mission is to develop local artists and labels in the digital ecosystem by providing them the solutions they need to grow their audience at
Responsibilities TikTok TikTok is the leading destination for short-form mobile video. At TikTok, our mission is to inspire creativity and bring joy. TikToks global headquarters are in Los Angeles and Singapore, and its offices include New
Responsibilities TikTok is the leading destination for short-form mobile video. Our mission is to inspire creativity and bring joy. TikTok has global offices including Los Angeles, New York, London, Paris, Berlin, Dubai, Singapore, Jakarta, Seoul and
Job Description GfK Japan, a member of the globally renowned GfK Group, has been building trust and a strong track record in the Japanese market since its establishment in 1979. Specializing in sales trend surveys for
アマゾン・アドは、国内外を問わず急成長を続けているアマゾンの広告事業です。メディアとしてのアマゾンの価値とアド・テクノロジーや各種アマゾンの資産(例:Prime Video, Music等)を活用した広告やプロモーション等、多岐に渡るソリューションをクライアント様へ提供しています。 Key job responsibilities -広告主、広告会社、メディアレップに対し、Amazonの広告ソリューションを提案し、新規案件の獲得とリレーションシップに基づく継続的な出稿の促進とアカウントマネジメントを行う 。 -社内他部署と連携した広告主へのダイレクトセールス及び広告代理店との協働セールスを並行して行っていく上で、広告主のマーケティング活動全般(商品企画、広告宣伝から販売促進まで)を深く理解し、課題を正確に把握した上で、先方のニーズを常に上回る提案をし続ける高いソリューション能力を発揮する。 -部内外のオペレーションチーム、プロダクト担当、様々な事業部との協働により、広告主のニーズに合致したメディアプラン・ソリューションプランを作成・提案、確定・実施、終了後のレポーティングを広告主にワンストップパッケージとして実行する 。時には、社内他部署と連携して、広告メディアのセールスを超えたプロジェクトのリードを行う。 -実施した広告キャンペーンの効果データを収集・分析し、掲載中キャンペーンの最適化を実行、また次期出稿へとつなげる。 -広告媒体としてのアマゾンをプロモートするためケーススタディ(掲載事例)、媒体資料など作成・整備する。 Basic Qualifications・営業&クライントとの交渉の経験 ・デジタル広告の営業、またはソリューション/プラットフォーム営業(教育・キャリア・トラベル業界等)における営業経験 通算7年程度以上 ・ネイティヴレベルの日本語 ・数値目標達成に対する意欲が高く、確実な成果を上げられる ・インターネット広告の基礎知識、または学ぶ強い意欲 ・業務効率性を追求する力 ・自ら進んで新しい知識を吸収、新しいビジネス・市場を開拓することに対する情熱 Preferred Qualifications英語力(ビジネス) Media営業+Marketing、Creative、Eventなどの経験や業界Connection Digital 広告プロダクトの深い知見、AI、Data分析など...
Who We Are At Kyndryl, we design, build, manage and modernize the mission-critical technology systems that the world depends on every day. So why work at Kyndryl? We are always moving forward – always pushing ourselves
Company Description Believe is one of the world’s leading digital music companies. Believe’s mission is to develop local artists and labels in the digital ecosystem by providing them the solutions they need to grow their audience at
企業概要 世界トップクラスの調査会社GfKグループの一員であるGfKジャパンは、1979年の日本法人設立以来、日本市場における家電、カメラ、IT、通信機器の販売動向調査で信頼と実績を蓄積し、市場変化のスピードが速い日本のビジネス環境に特化したサービスを提供してまいりました。ここ数年は、コンタクトレンズやゴルフ用品、音楽・映像ソフトといった新規のデータサービスを開始し、家電業界以外でも認知度を広げております。市場のグローバル化が進む今、GfKは最先端のプラットフォームを通じて、日本のみならず世界各国の緻密な市場データと予測分析、消費者インサイトを提供しています。2023年には日用消費財の業界をリードするNIQと合併し、対象となる消費者、チャネル、カテゴリー、地域をさらに拡大させました。 Consumer Technologyは、国内の大手家電メーカーに向けた市場データサービスというGfKの中核ビジネスを担っています。既存ビジネスの強化はもちろんのこと、今後の成長に向けた施策を進めています。特に多方面からのアプローチによるコンサルティング提供により、クライアントのスピーディなビジネス課題の解決、および経営判断をサポートすることが期待されています。今回、クライアントのビジネスパートナーとしてさらなる信頼を獲得するため、クライアントがより効果的、かつ効率的に広告プロモーションを実行できるよう、消費者調査やPOSデータを活用したサービスの強化をすることになりました。私たちの仲間としてご活躍頂ける方を募集しています。 GfK Japan, establishment in Japan in 1979, is a member of the GfK Group, one of the worlds leading research firms, has accumulated trust and experience in researching sales trends of consumer