Company Description Believe is one of the world’s leading digital music companies. Believe’s mission is to develop local artists and labels in the digital ecosystem by providing them the solutions they need to grow their audience at
AXS Japan GK, of AXS Group, LLC is a subsidiary of AEG and sells millions of tickets every year for 500+ partners across North America, Europe, and Asia, from venues like the O2 in London and
Moxy Tokyo Kinshicho is located in the heart of downtown Tokyo. The Hotel has 205 rooms which boast stylish, minimalist designs, a bar & lounge, and a gym. The Hotel offers food and drinks around the
About the Company A listed TSE Prime market and certified as a White 500 Excellent Health and Productivity Management Corporation, offering a wide range of services to diverse customers, focusing on mobile content such as health
企業概要 世界トップクラスの調査会社GfKグループの一員であるGfKジャパンは、1979年の日本法人設立以来、日本市場における家電、カメラ、IT、通信機器の販売動向調査で信頼と実績を蓄積し、市場変化のスピードが速い日本のビジネス環境に特化したサービスを提供してまいりました。ここ数年は、コンタクトレンズやゴルフ用品、音楽・映像ソフトといった新規のデータサービスを開始し、家電業界以外でも認知度を広げております。市場のグローバル化が進む今、GfKは最先端のプラットフォームを通じて、日本のみならず世界各国の緻密な市場データと予測分析、消費者インサイトを提供しています。2023年には日用消費財の業界をリードするNIQと合併し、対象となる消費者、チャネル、カテゴリー、地域をさらに拡大させました。 Consumer Technologyは、国内の大手家電メーカーに向けた市場データサービスというGfKの中核ビジネスを担っています。既存ビジネスの強化はもちろんのこと、今後の成長に向けた施策を進めています。特に多方面からのアプローチによるコンサルティング提供により、クライアントのスピーディなビジネス課題の解決、および経営判断をサポートすることが期待されています。今回、クライアントのビジネスパートナーとしてさらなる信頼を獲得するため、クライアントがより効果的、かつ効率的に広告プロモーションを実行できるよう、消費者調査やPOSデータを活用したサービスの強化をすることになりました。私たちの仲間としてご活躍頂ける方を募集しています。 GfK Japan, establishment in Japan in 1979, is a member of the GfK Group, one of the worlds leading research firms, has accumulated trust and experience in researching sales trends of consumer
TikTok TikTok is the leading destination for short-form mobile video. Our mission is to inspire creativity and bring joy. TikTok has global offices including Los Angeles, New York, London, Paris, Berlin, Dubai, Singapore, Jakarta, Seoul and
An American icon, Fender was born in Southern California and has built a worldwide influence extending beyond the studio and the stage. A Fender is more than an instrument; it’s a cultural symbol that resonates globally.
Company Description 世界トップクラスの調査会社であるGfKジャパンは、1979年の日本法人設立以来、日本市場における家電、カメラ、IT、通信機器の販売動向調査で信頼と実績を蓄積し、市場変化のスピードが速い日本のビジネス環境に特化したサービスを提供してまいりました。現在は、NIQと共に世界一のマーケティングリサーチ会社として、クライアントが本当に求めているものをよりよく理解できるよう取り組んでいます。持続可能な成長への新たな道筋を見出すことに誇りを持っています。 私たちは共に成長し、限界を押し広げ、市場調査、データサイエンス、テクノロジー、AIにおける破壊的な手法を開拓する、オープンマインドな人材を求めています。物事を前進させようとする情熱と、正しいやり方を貫こうとする誠実さを分かち合える方であれば、自らの手で未来を切り開き、私たちのストーリーの中で主導的な役割を果たすことができます。 今回募集を行うAutomotive部門は、カー用品に関するPOSデータ(商品実売データ)や消費者調査の提案を通して、自動車メーカー/自動車用品メーカー/流通企業のマーケティング活動を支援しております。今回採用する方には、部門の一員として、クライアントへの調査企画提案活動、POSデータやその他消費者調査の分析やプレゼンテーション、クライアントニーズを踏まえたPOSデータベースの強化など、幅広い業務に携わり、部門の事業成長に貢献していただくことを期待しています。 GfK Japan, a member of the globally renowned GfK Group, has been building trust and a strong track record in the Japanese market since its establishment in 1979. Specializing in sales
Who We Are At Kyndryl, we design, build, manage and modernize the mission-critical technology systems that the world depends on every day. So why work at Kyndryl? We are always moving forward – always pushing ourselves
Fender Musical Instruments Corporation is a world-famous brand with offices across the globe. An American icon, Fender was born in Southern California and has built a worldwide influence extending beyond the studio and the stage. A
Company Description Believe is one of the world’s leading digital music companies. Believe’s mission is to develop local artists and labels in the digital ecosystem by providing them the solutions they need to grow their audience at
USN is seeking a chronically online Content Creator to take our social media accounts to the next level. In this role, youll apply your knowledge of ever changing trends and pop culture with creative production, helping
Sell what you love. For us and millions of users across the globe, that’s Spotify. Join the Customer Success team within our Advertising Sales business and you’ll build the relationships that help grow our business in
HARMAN’s engineers and designers are creative, purposeful and agile. As part of this team, you’ll combine your technical expertise with innovative ideas to help drive cutting-edge solutions in the car, enterprise and connected ecosystem. Every day,
HARMAN’s engineers and designers are creative, purposeful and agile. As part of this team, you’ll combine your technical expertise with innovative ideas to help drive cutting-edge solutions in the car, enterprise and connected ecosystem. Every day,
SummaryPosted: Dec 6, 2024 Role Number: 200582109 Marcom is the creatively-led global team that oversees Apple’s consumer facing marketing. We ensure the flawless development and execution of world-class communications across all medias and platforms. Every day,
In the position of Sr Marketing Manager you will be Management of the strategic marketing direction of the brands; support and management of brands marketing objectives, strategies and philosophies; creation, planning, execution, recapping and post evaluation
Sell what you love. For us and millions of users across the globe, that’s Spotify. Join the Sales team and you’ll build the relationships that help grow our business in existing markets and beyond. We don’t
Welocalize are seeking Bilingual Metadata Specialists with backgrounds in many locales and languages. You will be working at a leading consumer technology company as a contributor to the finished products released in target markets across the
Welocalize are seeking Bilingual Metadata Specialists with backgrounds in many locales and languages. You will be working at a leading consumer technology company as a contributor to the finished products released in target markets across the