職種 フルタイム(契約) 職務明細 フィデル・テクノロジーズ株式会社(2001年設立)は、東京に拠点を置き、テクノロジー、ローカライゼーション、バイリンガル人材のサービスとソリューションを、日本の企業様に提供しているラングテック(=言語+テクノロジー)コンサルティング会社です。 グローバルな職場環境でお仕事を働きたい方、新しい技術の習得やスキルアップに情熱をお持ちの方は、ぜひ私たちにご連絡ください!お待ちしております。 Fidel Technologies KK (フィデル・テクノロジーズ株式会社) (since 2001) is a Tokyo based LangTech Consulting firm & offers Technology - Localization - Bilingual Staffing services & solutions to global as well as SME Japanese
Company OverviewKLA is a global leader in diversified electronics for the semiconductor manufacturing ecosystem. Virtually every electronic device in the world is produced using our technologies. No laptop, smartphone, wearable device, voice-controlled gadget, flexible screen, VR
Job Description: Business Overview The Technology Platforms Division (TPD) is responsible for building and operating the infrastructure and ecosystem platforms which power the Rakuten Group. Our mission is to provide our Rakuten Cloud and Ecosystem Platforms
Job Description: Business Overview The Technology Platforms Division (TPD) is responsible for building and operating the infrastructure and ecosystem platforms which power the Rakuten Group. Our mission is to provide our Rakuten Cloud and Ecosystem Platforms
Job Description: Business Overview The Technology Platforms Division (TPD) is responsible for building and operating the infrastructure and ecosystem platforms which power the Rakuten Group. Our mission is to provide our Rakuten Cloud and Ecosystem Platforms
Company Description Are you ready to trade your job for a journey? Become a FlyMate! Passion, excitement & global collaboration are all core to what it means to be a FlyMate. At Flywire, we’re on a
Company Description Are you ready to trade your job for a journey? Become a FlyMate! Passion, excitement & global collaboration are all core to what it means to be a FlyMate. At Flywire, we’re on a
Woven by Toyota is the mobility technology subsidiary of Toyota Motor Corporation. Our mission is to deliver safe, intelligent, human-centered mobility for all. Through our Arene mobility software platform, safety-first automated driving technology and Toyota Woven
As a member of the Support organization, your focus is to deliver post-sales support and solutions to the Oracle customer base while serving as an advocate for customer needs. This involves resolving post-sales non-technical customer inquiries
Our client is a leading wellness company from the USA. The IT Specialist will be responsible for the daily maintenance of the company’s ICT systems, ensuring alignment with Global IT directives. Reporting to the Managing Director,
Life at Plume At Plume, we believe that technology isnt about moving faster, its about making life’s moments better. Which is why we’ve built the worlds first, and only, open and hardware-independent service delivery platform for
職種 フルタイム(契約) 職務明細 フィデル・テクノロジーズ株式会社(2001年設立)は、東京に拠点を置き、テクノロジー、ローカライゼーション、バイリンガル人材のサービスとソリューションを、日本の企業様に提供しているラングテック(=言語+テクノロジー)コンサルティング会社です。 グローバルな職場環境でお仕事を働きたい方、新しい技術の習得やスキルアップに情熱をお持ちの方は、ぜひ私たちにご連絡ください!お待ちしております。 Fidel Technologies KK (フィデル・テクノロジーズ株式会社) (since 2001) is a Tokyo based LangTech Consulting firm & offers Technology - Localization - Bilingual Staffing services & solutions to global as well as SME Japanese
職種 フルタイム(契約) 職務明細 フィデル・テクノロジーズ株式会社(2001年設立)は、東京に拠点を置き、テクノロジー、ローカライゼーション、バイリンガル人材のサービスとソリューションを、日本の企業様に提供しているラングテック(=言語+テクノロジー)コンサルティング会社です。 グローバルな職場環境でお仕事を働きたい方、新しい技術の習得やスキルアップに情熱をお持ちの方は、ぜひ私たちにご連絡ください!お待ちしております。 Fidel Technologies KK (フィデル・テクノロジーズ株式会社) (since 2001) is a Tokyo based LangTech Consulting firm & offers Technology - Localization - Bilingual Staffing services & solutions to global as well as SME Japanese
職種 フルタイム(契約) 職務明細 フィデル・テクノロジーズ株式会社(2001年設立)は、東京に拠点を置き、テクノロジー、ローカライゼーション、バイリンガル人材のサービスとソリューションを、日本の企業様に提供しているラングテック(=言語+テクノロジー)コンサルティング会社です。 グローバルな職場環境でお仕事を働きたい方、新しい技術の習得やスキルアップに情熱をお持ちの方は、ぜひ私たちにご連絡ください!お待ちしております。 Fidel Technologies KK (フィデル・テクノロジーズ株式会社) (since 2001) is a Tokyo based LangTech Consulting firm & offers Technology - Localization - Bilingual Staffing services & solutions to global as well as SME Japanese
Job Requisition ID #24WD83871 募集職種の概要 オートデスクのカスタマーテクニカルサクセスでは、エンタープライズおよびプレミアムプランのお客様が製品への投資を最大限に活用し、目に見えるビジネス成果を達成できるよう支援する、意欲的で信頼のおけるアドバイザーを募集しています。 エンタープライズシステムズ - テクニカルアカウントスペシャリストとして、お客様に最高レベルの技術的専門知識を提供していただきます。 デスクトップおよびクラウドインフラストラクチャ、シングルサインオン設定、SCIM設定、ネットワークインフラストラクチャ、展開パッケージング、ライセンス管理およびメータリング、仮想化およびハードウェアテクノロジーなど、幅広いテクノロジーに関する幅広い知識が必要です。 エンタープライズシステム技術アカウントスペシャリストチームは、オートデスクの最大顧客と緊密に連携しています。これらの顧客の多くは、包括的なITインフラストラクチャと大規模なグローバルチームを擁しています。そのため、この役割には、ITディレクター、エンドユーザー、およびその中間のあらゆる人々を含む、さまざまな経営幹部と自信を持って円滑にやりとりできる経験豊富なITプロフェッショナルが求められます。 あなたは、1500人以上の社員が所属するカスタマーサクセス組織内のテクニカルアカウントマネジメントグループの一員として加わっていただきます。このチームは、専門能力の開発を重視し、高い業績をあげた社員を評価します。 テクニカルアカウントマネジメントグループは、当社の戦略的顧客の成功と投資収益率を最大化する役割を担っています。 当社のソリューションを最大限に活用し、導入しながら、お客様のビジネス目標の達成を支援する専門的かつカスタマイズされたプロアクティブなサポートサービスを提供することで、これを実現しています。 募集要項 コンピュータサイエンスまたは関連分野における学士号または同等の経験、および大規模な企業環境における情報技術のサポート経験、または大規模な企業顧客との直接的な業務経験を最低5年以上有すること。 企業環境におけるSSO(SAML)ソリューションの実装、設定、およびトラブルシューティングの経験。 クラウドID管理サービス(Okta、Azure、Google Cloudなど)の経験。 Microsoft Serverおよびデスクトップインフラストラクチャに関する包括的な知識(Active Directory、グループポリシー、一般的なOSおよびネットワークのトラブルシューティング等)。 クラウドサービスインフラストラクチャのセットアップに関する十分な理解と、クラウド/インターネットベースのアプリケーション(Webサーバー、ネットワークセキュリティ、IIS、パケットトラフィック、ファイアウォールなど)のパフォーマンスおよびアクセスに関する問題のトラブルシューティング経験。 SCCM、Intune、Altiris、またはその他の展開テクノロジーを使用したソフトウェア展開の管理およびトラブルシューティング経験。 最新の仮想化技術(Citrix、VMwareなど)に関する実務知識があれば尚可。 VB、PowerShell、.NET、Python、C、C++を使用したスクリプト作成経験があれば尚可。 FlexNetライセンシング、使用量計測、FlexNet Managerの経験があれば尚可。 優れた口頭および書面によるコミュニケーションスキル。複雑な技術的詳細を首尾一貫して伝える能力、およびライブまたはバーチャルな聴衆に対して技術情報を提示し文書化する能力。 優れたチームプレーヤーであり、責任を共有するチームの他のメンバーと快くサポートし、交流ができること。 韓国語スキルがあれば尚可。 Position Overview Autodesk Customer Technical
Description We are seeking a highly skilled, motivated, and customer-focused Customer Engineer to join our team. As a Customer Engineer, you will be responsible for providing technical expertise, support, and guidance to our valued customers. Your
WHO WE ARE: EOS IT Solutions is a Global Technology and Logistics company, providing Collaboration and Business IT Support services to some of the world’s largest industry leaders, delivering forward-thinking solutions based on multi-domain architecture. Customer
Menlo Securitys mission is enabling the world to connect, communicate and collaborate securely without compromise. COVID-19 has made our mission all the more real. We support customers across various enterprises including Fortune 500 companies, 9/10 of
About Zscaler Serving thousands of enterprise customers around the world including 40% of Fortune 500 companies, Zscaler (NASDAQ: ZS) was founded in 2007 with a mission to make the cloud a safe place to do business
Company Description Our Mission At Palo Alto Networks® everything starts and ends with our mission: Being the cybersecurity partner of choice, protecting our digital way of life. Our vision is a world where each day is safer