At Oracle Cloud Infrastructure (OCI), we build the more intelligent future of cloud. OCI Sovereign Cloud is a team of smart, motivated, and diverse people that are focused on bringing the worlds most important work to
Oracle Cloud Infrastructure (OCI) is building the next generation IaaS cloud service along with providing a world class cloud support experience. We are building a team of energetic, customer-focused service operations engineers to blending system admin,
Oracle Cloud Infrastructure (OCI) is building the next generation cloud service along with providing a world class cloud support experience. We are building a team of energetic Technical Operations Engineers to blend infrastructure/application administration, incident command
Job Description Oracle Cloud Infrastructure (OCI) is building the next generation IaaS cloud service along with providing a world class cloud support experience. We are building a team of energetic, customer-focused service operations engineers to blending
As a Sr. Cloud Support Engineer, you will resolve customer tickets by providing technical solutions to Oracle customers. You will also be the main point of contact for customers, building relationships and supporting them with any
Job Description Oracle Cloud Infrastructure (OCI) is building the next generation IaaS cloud service along with providing a world class cloud support experience. We are building a team of energetic, customer-focused service operations engineers to blending
Job Description Oracle Cloud Infrastructure (OCI) is building the next generation IaaS cloud service along with providing a world class cloud support experience. We are building a team of energetic, customer-focused service operations engineers to blending
Responsible for the operation of production environments, including systems and databases, supporting critical business operations. Will perform administration and analysis for multiple production environments and recommend new and novel solutions to improve availability, performance, and supportability.
システムやデータベースを含む本番環境の運用を担当し、重要な業務をサポートします。 複数の本番環境に対して管理および分析を実行し、可用性、パフォーマンスおよびサポート可能性を向上させるための新しいソリューションおよび新しいソリューションを推奨します。これは、深い技術的知識とOracleのクラウド・インフラストラクチャの管理/分析に関する知識を組み合せて、膨大な成長、スケーリング、クラウドの活用、きわめて高いパフォーマンスおよび高可用性要件に関連する複雑な本番環境の問題を幅広くサポートする機会です。 キャリアレベル - IC2 Career Level - IC2 すべての本番サーバー・ハードウェアおよびソフトウェアをインストール、監視、保守、サポートおよび最適化します。一流の問題管理ケースおよび管理ステータスの提供など、複雑な技術問題に対するエスカレーション型のテクニカル・サポートを提供すること。エスカレーションされたサポート・ケースを調整し、適切な内部技術リソースやサード・パーティ・ベンダーをリードして、Oracleシステムとデータベース・アプライアンスのストレージ・インフラストラクチャの解決と調整を行います。Oracle本番環境を担当し、サーバー・オペレーティング・システムおよびアプリケーションのアップグレード、バグ修正およびパッチ適用を支援し、Oracleテクノロジ・スタックのハードウェアとソフトウェアの両方の標準化プロジェクトで作業しながら、クラウド環境で想定どおりに一貫したシステム稼働時間を提供します。回転ベースでオンコール・サポートを提供します。 要件: 日本語能力: ネイティブレベル コンピュータサイエンスまたは同等の職歴の学士号 Linuxシステム管理、ネットワーキング、ストレージ、コンピュートおよび仮想化の経験 インシデント・ブリッジへの参加または実行の経験 顧客重視、顧客満足への情熱 クラウド・テクニカル・サポート、運用、NOCなどの経験が優先されますが、必須ではありません 新しい技術分野を迅速に学習し、他の分野をトレーニングする能力を実証します。 As a world leader in cloud solutions, Oracle uses tomorrow’s technology to tackle today’s problems. True innovation starts
Oracle Cloud Infrastructure(OCI)では、よりインテリジェントなクラウドの未来を構築しています。OCI Sovereign Cloudは、世界で最も重要な業務をOCIに持ち込むことに注力する、スマートでモチベーションが高く、多様な人材のチームです。オラクルは、パブリック・クラウドと同様に、信頼性が高く高いパフォーマンスを実現するために、政府、機密、ソブリン・クラウド・リージョンを構築および運用しています。お客様とその使命は、私たちの活動の中心です。オラクルは、お客様が直面する課題に関する知識を向上させ、クラウド機能を強化し、連携してミッションを実現するよう努めています。 本番環境(システムやデータベースなど)の運用を担当するシニア・テクニカル・オペレーション・エンジニアを募集しています。複数の本番環境に対して管理および分析を実行し、可用性、パフォーマンスおよびサポート可能性を向上させるための新しいソリューションおよび新しいソリューションを推奨します。これは、深い技術的知識とOracleのクラウド・インフラストラクチャの管理/分析に関する知識を組み合せて、膨大な成長、スケーリング、クラウドの活用、きわめて高いパフォーマンスおよび高可用性要件に関連する複雑な本番環境の問題を幅広くサポートする機会です。 キャリア・レベル- IC3 Career Level - IC3 すべての本番サーバー・ハードウェアおよびソフトウェアをインストール、監視、保守、サポートおよび最適化します。一流の問題管理ケースおよび管理ステータスの提供など、複雑な技術問題に対するエスカレーション型のテクニカル・サポートを提供すること。エスカレーションされたサポート・ケースを調整し、適切な内部技術リソースやサード・パーティ・ベンダーをリードして、Oracleシステムとデータベース・アプライアンスのストレージ・インフラストラクチャの解決と調整を行います。Oracle本番環境を担当し、サーバー・オペレーティング・システムおよびアプリケーションのアップグレード、バグ修正およびパッチ適用を支援し、Oracleテクノロジ・スタックのハードウェアとソフトウェアの両方の標準化プロジェクトで作業しながら、クラウド環境で想定どおりに一貫したシステム稼働時間を提供します。オンコールサポートをローテーションベースで提供します。 要件: 日本語能力: ネイティブレベル コンピュータサイエンスまたは同等の職歴の学士号 Linuxシステム管理、ネットワーキング、ストレージ、コンピュートおよび仮想化の経験 インシデント・ブリッジへの参加または実行の経験 顧客重視、顧客満足への情熱 クラウド・テクニカル・サポート、運用、NOCなどの経験が優先されますが、必須ではありません 新しい技術分野を迅速に学習し、他の分野をトレーニングする能力を実証します。 As a world leader in cloud solutions, Oracle uses tomorrow’s technology to tackle today’s problems.
Hardship LevelH (no hardship) Family TypeFamily Family TypeFamily Residential location (if applicable) GradeNOC Staff Member / Affiliate TypeNational Professional Officer ReasonRegular Regular Assignment Remote work acceptedNo Target Start Date2025-03-01 Deadline for ApplicationsDecember 26, 2024 Standard Job
職種 正社員 職務明細 【部門紹介】 We provide DX support, focusing on infrastructure construction, operation and maintenance for customers in Insurance Industry customers. 【プロジェクト紹介】 By having TCS permanent employees in charge of this project, knowledge sharing and education