General Description: The customer is the focus of everything we do, and over a million end users rely on our products daily. We believe in the value of customer voice to ensure we solve the right
Job Description: Business Overview Rakuten group has almost 100 million customers based in Japan and 1 billion globally as well, providing more than 70 services in a variety such as e-commerce, payment services, financial services, telecommunication,
Job TitleConsumer Care Manager Job Description The Consumer Engagement and Care Manager Japan delivers best-in-class consumer care (service journey) and engagement experiences for Philips consumers across channels. The role focuses on driving exceptional consumer engagement and
Company Description Publicis Groupe is not just a company you work for; it’s a platform for you to take your talent to the world. If you want to help change the world, ideas alone are not
Amazon businessは、法人向けの購買ソリューション事業(B2B/EC)です。Amazonの豊富な品揃えと利便性はそのままに、請求書払いなどの法人・個人事業主のニーズに対応した新しい価値を提供しています。 法人向けECサービスでは、バルク配送や配送方法の詳細設定など、個人宅向けとは別のSupply Chainを構築する必要があります。AmazonにおけるB2BのSupply Chain構築はまだまだ成長段階にあます。改善とチャレンジを繰り返し、お客様にご満足いただけるサービスの提供を目指します。 Supply Chain Manager, Speed Complexは、お客様のニーズに合わせたカスタマイズサービスを仕組化し、提供します。(例:支店Aは置き配で、支店Bは現場に着いたら連絡が欲しいなど) Key job responsibilities - 既存のプロセスとシステムを強化する - 戦略的なプロセス改善とソリューションの設計を行う - プログラムのKPIレポートの開発、実施、およびガバナンスを行い、すべての利害関係者に対し、マイルストーンとパフォーマンスを可視化する - WW Supply Chain チーム、ビジネスリーダーなどのステークホルダーと協力して、重要なビジネスイニシアティブを取り、影響を与える A day in the life ◆勤務地:東京都品川区東品川 ◆勤務形態:正社員:フルフレックス・在宅勤務制度あり ※週3日出社、2日在宅 ◆制度・福利厚生 About the team
Customer Success ManagerHarmonic is the worldwide leader in software-based cable access solutions. We revolutionized cable access networking with the industry’s first virtualized cable access solution, enabling cable operators to deploy gigabit internet services more flexibly and
The focus of your role: Our Customer Success program is fundamental to ensuring a successful journey, solution adoption and value realization for Guidewire Customers. The Client Partner is a senior strategic business leader who interacts with
DESIGNATION: Customer Service Representative 役職名:カスタマーサービス スペシャリスト JOB TYPE: Customer Service, Call Centre, Help Desk 職種:カスタマーサービス・コールセンター・ヘルプデスク INDUSTRY: E-Commerce, Furniture, Retail 業界:E コマース・家具販売 REPORTING TO: Team Lead, customer service Japan 上長: カスタマーサービスチームリーダー STATUS: Full time 雇用形態: 正社員 コアラは2015年11月にオーストラリアのシドニーで設立されて依頼、上質な製品と最高レベルのカスタマーサービスにこだわったネット直販で、マットレス流通に革新をおこし、デジタル世代の家具メーカーとして注目を集めてきました。
Objectives of the Position Drive Plastic Additives business of assigned accounts and distributor according to agreed target (KPI) Establish key account plan for assigned accounts and execute as planned. Manage and maintain relationship with internal and
NP PSL (Product Strategic Liaison) デュピクセントの3つ目の適応症である「鼻茸を伴う慢性副鼻腔炎」のKOL/Product Speaker育成と、本社部門で実施するイベントの企画と実行 Job Description : 1.以下のPSLの役割をリードし、現在・将来の鼻茸を伴う慢性副鼻腔炎(以下CRSwNP)の適応におけるDUPIXENTの価値をチームとして最大化する強力なスピーカーを育成する。 DUPIXENTのメッセージを全国に広めることで、デュピクセントの価値を最大化し、耳鼻咽喉科治療における生物学的製剤の市場を拡大しつつ、競合に打ち勝つことでファーストラインのポジショニングを確立する。 •KOLマネジメント:波及効果のあるスピーカーの開発育成 •マーケティング戦略の実行:各種イベントの企画・実行(全国講演会、ウェビナー、共催セミナー) •営業活動支援:エリアオピニオンリーダー(AOL)マネジメント支援 •サノフィのプレゼンス向上:耳鼻咽喉科領域主要学会のステークホルダーとの強いrelation構築 •Global発信:日本人KOLを海外へ演者として送り出し、日本から世界へのメッセージ発信に貢献 Selling Point: CRSwNP治療領域における初のBio製剤登場から、SCS(経口ステロイド剤)でコントロールしていた市場がパラダイムシフトを起こしている 患者さんの主訴である嗅覚障害に速やかにアプローチすることで、日常生活における疾病負荷改善に大きく寄与している 繰り返す再手術でお悩みの患者さんがその苦悩から解放されている 必須経験: •CSA(MR)やMSLとして大学病院や基幹病院を担当し、KOLマネジメントを経験したことのある方 •自身が主幹としてKOLを巻き込んだ新たな組織化や講演会を実施したことのある方 •耳鼻や呼吸器領域(特にCRSwNP)もしくは、生物学的製剤で専門知識を持つ方 求められるスキル: •リーダーシップと組織マネジメント力 •ビジネススキル(論理的思考、分析力、交渉力、発想力、コミュニケーション、プレゼンテーション、等) •コンピュータ関連スキル:Word、Excel、PowerPoint あれば尚可 •英語:読み書きができる Job Description NP PSL (Product Strategic
Who We Are At Kyndryl, we design, build, manage and modernize the mission-critical technology systems that the world depends on every day. So why work at Kyndryl? We are always moving forward – always pushing ourselves
The Vice President, Professional Services is a Senior Executive role that Leads the Japan Professional Services team to provide oversite to position and sell, deploy, operate the end-to-end customer experience with Japan customers. This person must
With 1,000 intelligence professionals, over $300M in sales, and serving over 1,800 clients worldwide, Recorded Future is the world’s most advanced, and largest, intelligence company! Recorded Futureは、世界中の大規模な組織のセキュリティチームをサポートしています。Intelligence Consultantは、当社のインテリジェンスサービスグループの一員として、お客様とのカスタマーサクセス活動の様々な側面での管理および実装をします。 職務内容: Intelligence Consultantとして、次の業務に関わります テクニカルエンゲージメント/プロジェクト: カスタマーサクセスマネージャー(CSM)とともにカスタマーサクセスプランを作成し、コンサルタントとして技術的な取り組み/プロジェクトを展開する責任があります。これらのプロジェクトは、ユーザーワークショップ、脅威ブリーフィング、脅威プロファイリングセッション、インテリジェンス要件開発ワークショップなどであり、これらのプロジェクトを聴衆に合わせて調整して実施します。これらのプロジェクトの目標は、お客様がインテリジェンス主導のセキュリティプログラムを開発できるよう支援することです。これらのプロジェクトの改善や新規プロジェクトの開発に継続的に取り組むことが求められます。コンサルタントは、Recorded Futureの顧客管理ツールで、成功事例、課題、技術的な成果を把握・記録することが求められます。これらのプロジェクトの影響は、NPSスコア、お客様からの直接のフィードバック、アカウントのリスク軽減、エンゲージメントから派生するアップセルの機会などを通じてモニタリングされます。 資料作成: コンサルタントは、お客様のご支援に使用する資料を作成し、当社プラットフォーム上の調査用のクエリ、リサーチチームによるレポートやその他製品機能の利用を促進します。また、これらの資料は、地域的な脅威の最新情報、プレイブック、業界レビュー等、広範囲に渡ります。コンサルタントが作成する資料の主な目的は、お客様が迅速にプラットフォームの機能を導入し、当社製品を中心としたインテリジェンス主導のセキュリティプログラムを開発し続けることができるようにすることです。技術的な取り組みによって多くの資料が作成され、コンサルタント間で資料やコンテンツを共有することも重要です。 データサイエンス:
Purpose & Overall Relevance for the Organization: DRIVE category range plans in country/cluster within guidelines set by Global. Key Responsibilities: Support to build 3-5 year category plan based on overall adidas SBP (strategic business plan) process
The future of insurance starts with AI. To date, Shift Technologys AI-powered products have benefitted more than 300 million policyholders globally by reducing underwriting risk, identifying more fraud, and automating critical tasks throughout the claims process.
Summary Job Description Position: Trainer Report To: Training manager Location: Tokyo Main Office, BALENCIAGA Japan MISSION Closely collaborate with the local retail and MD team to achieve excellent store experience and performance through training in line
Req ID: 291407 NTT DATA strives to hire exceptional, innovative and passionate individuals who want to grow with us. If you want to be part of an inclusive, adaptable, and forward-thinking organization, apply now. We are
Roquette is a family-owned global leader in plant-based ingredients and a leading provider of pharmaceutical excipients. Want to help us make a difference? Using plant-based resources, we collaborate with our customers and partners to imagine and
Job Description: Business Overview Rakuten Group’s mission is to contribute society by creating value through innovation and entrepreneurship. Rakuten group has almost 100 million customers based in Japan and 1 billion globally as well . We
About Zscaler Serving thousands of enterprise customers around the world including 40% of Fortune 500 companies, Zscaler (NASDAQ: ZS) was founded in 2007 with a mission to make the cloud a safe place to do business