Summary Job Description Position: Trainer Report To: Training manager Location: Tokyo Main Office, BALENCIAGA Japan MISSION Closely collaborate with the local retail and MD team to achieve excellent store experience and performance through training in line
Location: (HE)Office_Kokubu Job ID: R0055167 Date Posted: 2024-07-09 Company Name: HITACHI ENERGY JAPAN, LTD. Profession (Job Category): Project/Program Management Job Schedule: Full time Remote: No Job Description: Your responsibilities: You will be responsible for the execution
企業概要 シンテゴンテクノロジーは、医薬品・食品の製造プロセス・包装機械のリーディングサプライヤーです。 ボッシュの包装機械事業部であったボッシュパッケージングテクノロジーとして、50年に渡り医薬品および食品分野における技術を中心に事業を展開し、2020年1月からは、ヴァイブリンゲン(ドイツ)に本社をもつ企業、シンテゴンテクノロジーとして独立しました。 シンテゴンテクノロジーは、世界15か国以上で30を超える拠点を構え、医薬品向け検査技術においては、“Center of Competence” として当社日本法人がワールドワイドの開発をリードしています。 求人内容 医薬品や食品製造ラインにおける各種製造、包装および検査装置の世界シェア最大級のメーカーであるシンテゴン社の日本法人にて、自社製品のアフターサービスにおけるパーツの受注業務を担当いただきます。 ・海外(北米、中南米、欧州、中国、東南アジア)の既存顧客からの依頼に基づく提案見積もりの作成。社内技術部署と連携して技術的・経済的に成立する提案を立案します。 ・改造依頼及びパーツの依頼に対する見積作成、受注処理、注文トラッキング、個別案件の進捗管理をしていただきます。 ・レスポンスタイム、見積もり及び受注案件の納期など、各種顧客KPI向上への取り組み(最終的にはNPSで測定される顧客満足度向上につなげる) ・受注内容を正確に把握するためのフロントライン営業組織および顧客とのコミュニケーションはすべて英語で対応します。 資格 必須要件> ・メーカー系企業における受発注などの営業事務経験 ・取引先との直接のやりとりを経験されている方 ・産業機械業界における、技術関連職種の経験 ・基本的なオフィススキル (WORD, EXCEL, POWERPOINT) ・リモートワークに必要な基本的なITツールのスキル ・日本語:上級以上(ネイティブレベル望ましい) ・英語力:TOEIC 600以上(ビジネスでの使用経験者) <歓迎要件> ・SAP使用経験 ・顧客志向であり、社内外とのコミュニケーションが円滑に実施できる方、常に改善する姿勢を持っている、変わることを恐れないマインドセットをお持ちの方 その他の情報 【勤務地】 コンピテンスセンタージャパン アンド ビジョンテクノロジー事業所 埼玉県比企郡滑川町月輪1464-4(最寄駅:東武東上線「つきのわ駅」より徒歩10分) 【勤務時間】 8:45~17:30(休憩12:15~13:00)所定労働時間8時間
Objectives of the Position: Achieve annual sales targets/long-term strategic targets and deliver tangible results by collaborating with internal/external stake holders. Propose and implement local sales strategy for responsible products for growth by creative and convincible communication
The Customer Success Manager is responsible for their customers’ overall adoption journey. CSMs coordinate with cross-functional internal teams on behalf of their customers to drive value, promote customer satisfaction, and increase deployment and utilization. They engage
Job Description: Business Overview Rakuten group has almost 100 million customers based in Japan and 1 billion globally as well, providing more than 70 services in a variety such as e-commerce, payment services, financial services, telecommunication,
Job TitleConsumer Care Manager Job Description The Consumer Engagement and Care Manager Japan delivers best-in-class consumer care (service journey) and engagement experiences for Philips consumers across channels. The role focuses on driving exceptional consumer engagement and
Customer Success ManagerHarmonic is the worldwide leader in software-based cable access solutions. We revolutionized cable access networking with the industry’s first virtualized cable access solution, enabling cable operators to deploy gigabit internet services more flexibly and
Purpose & Overall Relevance for the Organization: DRIVE category range plans in country/cluster within guidelines set by Global. Key Responsibilities: Support to build 3-5 year category plan based on overall adidas SBP (strategic business plan) process
Who We Are At Kyndryl, we design, build, manage and modernize the mission-critical technology systems that the world depends on every day. So why work at Kyndryl? We are always moving forward – always pushing ourselves
NP PSL (Product Strategic Liaison) デュピクセントの3つ目の適応症である「鼻茸を伴う慢性副鼻腔炎」のKOL/Product Speaker育成と、本社部門で実施するイベントの企画と実行 Job Description : 1.以下のPSLの役割をリードし、現在・将来の鼻茸を伴う慢性副鼻腔炎(以下CRSwNP)の適応におけるDUPIXENTの価値をチームとして最大化する強力なスピーカーを育成する。 DUPIXENTのメッセージを全国に広めることで、デュピクセントの価値を最大化し、耳鼻咽喉科治療における生物学的製剤の市場を拡大しつつ、競合に打ち勝つことでファーストラインのポジショニングを確立する。 •KOLマネジメント:波及効果のあるスピーカーの開発育成 •マーケティング戦略の実行:各種イベントの企画・実行(全国講演会、ウェビナー、共催セミナー) •営業活動支援:エリアオピニオンリーダー(AOL)マネジメント支援 •サノフィのプレゼンス向上:耳鼻咽喉科領域主要学会のステークホルダーとの強いrelation構築 •Global発信:日本人KOLを海外へ演者として送り出し、日本から世界へのメッセージ発信に貢献 Selling Point: CRSwNP治療領域における初のBio製剤登場から、SCS(経口ステロイド剤)でコントロールしていた市場がパラダイムシフトを起こしている 患者さんの主訴である嗅覚障害に速やかにアプローチすることで、日常生活における疾病負荷改善に大きく寄与している 繰り返す再手術でお悩みの患者さんがその苦悩から解放されている 必須経験: •CSA(MR)やMSLとして大学病院や基幹病院を担当し、KOLマネジメントを経験したことのある方 •自身が主幹としてKOLを巻き込んだ新たな組織化や講演会を実施したことのある方 •耳鼻や呼吸器領域(特にCRSwNP)もしくは、生物学的製剤で専門知識を持つ方 求められるスキル: •リーダーシップと組織マネジメント力 •ビジネススキル(論理的思考、分析力、交渉力、発想力、コミュニケーション、プレゼンテーション、等) •コンピュータ関連スキル:Word、Excel、PowerPoint あれば尚可 •英語:読み書きができる Job Description NP PSL (Product Strategic
Who We Are At Kyndryl, we design, build, manage and modernize the mission-critical technology systems that the world depends on every day. So why work at Kyndryl? We are always moving forward – always pushing ourselves
Key Mission - Owner of the online customer journey for the brand and to drive the EC CLTV mission - Executes and actualizes the brand philosophy through building strong relationships with internal and external stakeholders Key
企業概要 シンテゴンテクノロジーは、医薬品・食品の製造プロセス・包装機械のリーディングサプライヤーです。 ボッシュの包装機械事業部であったボッシュパッケージングテクノロジーとして、50年に渡り医薬品および食品分野における技術を中心に事業を展開し、2020年1月からは、ヴァイブリンゲン(ドイツ)に本社をもつ企業、シンテゴンテクノロジーとして独立しました。 シンテゴンテクノロジーは、世界15か国以上で30を超える拠点を構え、医薬品向け検査技術においては、“Center of Competence” として当社日本法人がワールドワイドの開発をリードしています。 求人内容 医薬品や食品製造ラインにおける各種製造、包装および検査装置の世界シェア最大級のメーカーであるシンテゴン社の日本法人にて、自社製品のアフターサービスにおけるパーツの受注業務を担当いただきます。 ・海外(北米、中南米、欧州、中国、東南アジア)の既存顧客からの依頼に基づく提案見積もりの作成。社内技術部署と連携して技術的・経済的に成立する提案を立案します。 ・改造依頼及びパーツの依頼に対する見積作成、受注処理、注文トラッキング、個別案件の進捗管理をしていただきます。 ・レスポンスタイム、見積もり及び受注案件の納期など、各種顧客KPI向上への取り組み(最終的にはNPSで測定される顧客満足度向上につなげる) ・受注内容を正確に把握するためのフロントライン営業組織および顧客とのコミュニケーションはすべて英語で対応します。 資格 必須要件> ・メーカー系企業における受発注などの営業事務経験 ・取引先との直接のやりとりを経験されている方 ・産業機械業界における、技術関連職種の経験 ・基本的なオフィススキル (WORD, EXCEL, POWERPOINT) ・リモートワークに必要な基本的なITツールのスキル ・日本語:上級以上(ネイティブレベル望ましい) ・英語力:TOEIC 600以上(ビジネスでの使用経験者) <歓迎要件> ・SAP使用経験 ・顧客志向であり、社内外とのコミュニケーションが円滑に実施できる方、常に改善する姿勢を持っている、変わることを恐れないマインドセットをお持ちの方 その他の情報 【勤務地】 コンピテンスセンタージャパン アンド ビジョンテクノロジー事業所 埼玉県比企郡滑川町月輪1464-4(最寄駅:東武東上線「つきのわ駅」より徒歩10分) 【勤務時間】 8:45~17:30(休憩12:15~13:00)所定労働時間8時間
Purpose & Overall Relevance for the Organization: Act as a General Manager by creating & executing Go To Market plans for the Business Unit to drive brand and business success within guidelines set by Global Business
Req ID: 291407 NTT DATA strives to hire exceptional, innovative and passionate individuals who want to grow with us. If you want to be part of an inclusive, adaptable, and forward-thinking organization, apply now. We are
Job Description: Business Overview Rakuten Group’s mission is to contribute society by creating value through innovation and entrepreneurship. Rakuten group has almost 100 million customers based in Japan and 1 billion globally as well . We
About Zscaler Serving thousands of enterprise customers around the world including 40% of Fortune 500 companies, Zscaler (NASDAQ: ZS) was founded in 2007 with a mission to make the cloud a safe place to do business
About Saxo Founded in 1992, Saxo is a global investment bank, headquartered in Copenhagen. We provide our clients with multi-asset execution & custody services, prime brokerage, and trading technology. Saxo offers fully digitised solutions for self-trading
Who We Are At Kyndryl, we design, build, manage and modernize the mission-critical technology systems that the world depends on every day. So why work at Kyndryl? We are always moving forward – always pushing ourselves