Job Description Oracle Cloud Infrastructure (OCI) is building the next generation IaaS cloud service along with providing a world class cloud support experience. We are building a team of energetic, customer-focused service operations engineers to blending system
As a Sr. Cloud Support Engineer, you will resolve customer tickets by providing technical solutions to Oracle customers. You will also be the main point of contact for customers, building relationships and supporting them with any
Job Description Oracle Cloud Infrastructure (OCI) is building the next generation IaaS cloud service along with providing a world class cloud support experience. We are building a team of energetic, customer-focused service operations engineers to blending system
Job Description Oracle Cloud Infrastructure (OCI) is building the next generation IaaS cloud service along with providing a world class cloud support experience. We are building a team of energetic, customer-focused service operations engineers to blending system
職務概要 Application Service Excellence (ASE) SaaSサポートの一環として、Enterprise Performance Management(EPM)サポート・チームは、増加する顧客をサポートします。快適なカスタマ・エクスペリエンスを提供することで、顧客のクラウドビジネスを成功に導きます。顧客、従業員、組織全体に利益をもたらす組織を形成できる絶好の機会です。 部署概要 EPMサポートチームは、急速に増加するお客様をサポートするために拡大しています。チームは、新規および既存顧客をサポートするため、オラクル開発部門と提携します。オラクルサポートの未来の一部となり、お客様、従業員、組織全体に利益をもたらすような組織作りができる絶好の機会です。 本ポジションの概要 このポジションは、テクノロジおよびソフトウェア・サポートの経験を持つ製品サポート・マネージャ用です。カスタマー・サービス・サポート、インシデントの追跡、診断、レプリケーション、トラブルシューティング、および複雑でクリティカルな問題の解決において卓越したサービスを提供するアプリケーション・サポート・エンジニアのチームを率いる責任があります。このチームが重視していることは、顧客サービスを技術的および機能 各 のた は び 10 技 専 2 ー Career Level - M2 必要なスキル Cloud PBCS/EPBCS/FCCS/ARCS の機能スキル及びPlanning/HFM/Data management/BI+/ReportingのオンプレミスEPM製品スキル Essbase, SOA, Web servers, DB knowledge,
We are making huge global investments to deliver the most open, secure, reliable and transformative IaaS platform to help our customers through their generational shift to the cloud. We are reengineering our vast array of software
The Oracle Cloud Infrastructure (OCI) Dedicated Cloud Product Solutions Product Support Engineering team is looking for an experienced and motivated Senior Technical Program Manager (TPM) to spearhead engagement, technical advisement, and relationship management with OCI’s Dedicated Region Cloud
As a member of the Support organization, your focus is to deliver post-sales support and solutions to the Oracle customer base while serving as an advocate for customer needs. This involves resolving post-sales non-technical customer inquiries
Oracle Cloud Infrastructure (OCI), DRCC and Alloy Strategic Customers is looking for an experienced and motivated Senior Principal Technical Program Manager (TPM) to spearhead engagement, technical advisement, and relationship management with OCI’s Dedicated Region Cloud@Customer (DRCC) and Alloy
職種 正社員 職務明細 タタコンサルタンシーサービシズ(TCS)は、ITサービス、コンサルティング、ビジネスソリューションのグローバル企業です。複雑化するIT環境をシンプル化し、さらに進化させることで、お客様のビジネス変革をサポートします。業界に関する豊富な知見や、世界中に広がる研究所・デリバリーセンターを駆使し、お客様にとって最高レベルの品質と満足を提供します。ビジネスを変える。よりよい社会に貢献する。TCSでなら、世界中のテクノロジーと業界知識で、あなたの夢がかないます。 世界トップレベルの仲間と共に 世の中を便利に、快適に、変革したい。いつの時代も、事業の始まりは一人ひとりの思いや信念から生まれます。日本TCSでは、グローバルにいる60万人の豊富な知見を用い、世の中にデジタルを駆使した変革をもたらすことを目指しています。 あなたの思いや経験をTCSerとして活かし、まだ見ぬ未来を共に築いていきましょう。 スキル・資格 【必要条件】 [Must] ・AWS基盤の運用もしくは構築経験(4-5年以上) ・Linuxの運用/構築経験(Windows経験もあればなお良し) ・ユーザおよびベンダーとの調整、課題管理 [Better] ・OCI(Oracle Cloud Infrastructure)の構築・運用経験 ・ShellScript等を用いた自動化/効率化の推進能力(Scriptを自身で設計/作成するスキル) ・ミドルウェア(JP1やその他監視ソフトウェア)の運用経験 ・DB(特にMySQL)の運用経験 【歓迎条件】 ・自らタスクを拾って調整していく主体性 ・最後までやり通す責任感 【英語力】 ・英語が出来る方は活躍の幅が広がります 業務内容 【部門紹介】 金融、証券、流通、消費材等の顧客向けのインフラ構築、運用保守を中心に、DX支援などを行っています。 【プロジェクト紹介】 2016年に複数ベンダーで運用されていたインフラ領域をTCSに統合するプロジェクトに始まり、2017年3月からTCSにてインフラ運用サービスを提供している。その後、お客様の基盤系部門の支援業務、クラウドチームの支援業務、2019年からはアプリケーション運用の領域も拡大し、現在は幅広くお客様のビジネスをサポートしている。 【ポジションの魅力】 大手コンビニエンスストアチェーンであるお客様のビジネスに直結するインフラの管理・運用をサポートし、お客様と会話をしながら既存のサービス・業務のサポートや新規構築を技術面でリードいただくことになります。 クラウド環境の他、仮想化基盤、ストレージ環境、DB、TOOL、NW等の様々な領域でサービスをおこなっており複数領域での経験も可能です。 【将来のキャリアパス】 ソリューションアーキテクト、プロジェクトリード、プロジェクトマネージャー、デリバリマネージャ 【仕事内容】 <定常業務>
This is a sales role to financial institutions under a major megabank for Oracle Cloud Infrastructure. The role is to promote customer DX and innovation by proposing cloud migration of existing systems as well as proposing