職種 正社員 職務明細 CELINE, founded in 1945 by Céline Vipiana, is an iconic French Leather-Goods, Fashion & Couture House belonging to the LVMH Group. To have a chance of joining CELINE, you must thrive as a
Job Description As the Fashion PR & Communications Specialist, you contribute to added customer value, a strong brand and increased fashion perception by being responsible of Fashion PR & Showroom development and adapting internal communications to
IHGのロイヤリティプログラムの更新や新ブランドの市場投入など、日本およびミクロネシア地域の目覚ましい成長とともに、さらなる大きな目標を掲げている今、IHGファミリーの一員となる絶好のチャンスです。 IHG・ANA・ホテルズグループジャパンでは、現在東京コーポレートオフィス/サポートセンターにて、日本およびミクロネシア担当のデジタルマーケティングアソシエイトマネージャーを募集しています。 職務内容 日本およびミクロネシア担当のデジタルマーケティングアソシエイトマネージャーは、オムニチャネル(EAPAC内)におけるすべての活動のリード、分析、連動、トラッキングを行います。具体的には、ウェブ(IHG.comグローバルサイトの管理ツール、eDM、モバイルアプリの通知、日本サイトおよびソーシャルアカウントのアクティベーションとコンテンツ管理)に関する主要な業務を担当します。 プロジェクトマネジメントには、プロジェクトに対するステークホルダーのニーズや期待を満たし、または上回るために、知識、スキル、ツール、技術をプロジェクト活動に適用することが含まれます。また、グローバル、SEAK、EAPACの各マーケティングチームと連携し、オムニチャネル全体の収益の拡大を推進します。 私たちは、エキサイティングなチャレンジに取り組む意欲的で多様な考えを持つ人材を求めています。 募集要項 学歴 •ビジネス、デジタルマーケティング、または関連分野の学士号または修士号、または同等の学歴と実務経験の組み合わせ 経験 •中規模または複数地域のウェブ/デジタルチャネルにおける6~10年の職務経験 •少なくとも4~5年間、インターネットビジネスまたは類似のビジネス部門において、営業、事業開発、マーケティングの経験 •旅行業界または類似の業界におけるインタラクティブ、ブランド/チャネルに関連する重要な複雑なプロジェクトに携わった経験 •グローバルなマトリクスマネジメント環境での管理能力 •ビジネスパートナーや代理店を含む多機能チームでの経験 •チャネル管理、デジタル、ソーシャル、CRMテクノロジーなど、幅広いWebおよびデジタル分野での専門知識と実証された理解 •旅行・ホテル業界経験者優遇 •デジタルマーケティング経験者優遇 •優れた予算管理、分析、ビジネスセンス 技術的スキルと知識 •主なデジタルツール(SalesForce、Adobe Analytics、Adobe Website Management (WCM)、Google Marketing Tools、VWOなど)、システム、原則を深く理解し、ウェブ、モバイル、ソーシャルを含む少なくとも1つのプラットフォームを理解していることが理想 •日本語ネイティブレベル •英語 ビジネスレベル (EAPAC内のステークホルダーとのコミュニケーションのため、読み書きと会話が求められる) •コピーライティング(マーケティング、ソーシャルメディア、ダイレクトレスポンス、SEO) •Adobe Creative Suite(特にPhotoshop)に精通していること •ホテル業界、特に予約、ロイヤリティプログラム、ゲストリレーションズプロセスの理解
Head of Customer Experience Excellence Department Human Pharma Operations Division Role Purpose: Lead the execution of Nihon Boehringer Ingelheim’s Go-to-Market approach and objectives in line with Divisional strategy; ensuring that all operational initiatives deliver measurable impact
主な役割と責任: ・Epi FranchiseのOmni-Channel Go to Market Planの策定およびステークホルダーを巻き込み実行する Epi FranchiseすべてのブランドのOmni-Channel G2M Plan標準化およびマーケティング機能の最大化 各ブランドチームと営業チーム、及びその他社内Stakeholdersと協働 ・Owned Media/Paid Mediaを活用したChannel Strategyの作成および実行(外部ベンダーとの交渉含む) ・Omni-Channel G2M Planに必要なデータ連携およびITインフラの構築をステークホルダーと協力しながら進める ・各種アクティビティデータの分析をBrand teamおよびI2Iと協力しながら進め、Insightを抽出してプランニングに活かす ・Campaign journeyの作成および実行をマネジメントする ・新しいDigital initiativeの探索およびプランに反映する ・社内SOPとコンプライアンスを遵守するようマネージメントする ※新製品もパイプラインにあり、そのローンチに向けても関わっていただきます。 応募要件: ・Omni-Channel Go to Market Planを遂行する為に必要なマーケティング経験(ブランドマーケティングやプロダクトマーケティング経験) ・基本的なデジタルマーケティング知見やITリテラシー ・Omni-Channel Go to Market Plan策定に携わった経験歓迎(製薬業界が望ましい) ・ビジネスレベル英語歓迎 人物像:
Job Description On this journey we´re all collaborating to create the best omni customer offer for our customers and as a Construction Project Manager you will be a key player in making this happen. This role is
NVIDIA is the world leader in computer graphics, artificial intelligence, and accelerated computing. For over 25 years, we have been at the forefront of research and engineering around the greatest advances in technology. Our history of
Career CategorySales & Marketing Operations Job Description Main purpose of Job & Responsibility: Majorly support brand team for marketing campaign operation and omnichannel strategy and execution (incl. owned media and paid media) Collaborate with JAPAC /
Drive analyzing performance-related data (sales activity results, sales results, market data, etc.), identifying issues, devising solutions. Client Details Our client is fast growing global Pharma company. The company is now in expansion for Japan office. Description
Job Description As the Fashion PR & Communications Specialist, you contribute to added customer value, a strong brand and increased fashion perception by being responsible of Fashion PR & Showroom development and adapting internal communications to
Job Description As the SNS Media Specialist (LINE) Paid/Social - JP (H&M公式SNSアカウント担当者 , you contribute to added customer value, a strong brand and increased sales by setting customer-centric communication plans across specified local digital channels. You
Job Description As the SNS Media Specialist (LINE) Paid/Social - JP (H&M公式SNSアカウント担当者 , you contribute to added customer value, a strong brand and increased sales by setting customer-centric communication plans across specified local digital channels. You are
Job Description As the SNS Media Specialist (LINE) Paid/Social - JP (H&M公式SNSアカウント担当者 , you contribute to added customer value, a strong brand and increased sales by setting customer-centric communication plans across specified local digital channels. You
SummaryJob Family Group Description - Sales / Omni-Channel: Combines all positions within the different sales channels: retail, wholesale and e-commerce. Also includes all activities to support store management. Job Family Description -Retail Operations: Supports the sales process
SummaryJob Family Group Description - Sales / Omni-Channel: Combines all positions within the different sales channels: retail, wholesale and e-commerce. Also includes all activities to support store management. Job Family Description -Retail Selling: Represents the brand to
Content Guru is a leading provider of cloud communications solutions. We help businesses across the globe to enhance their customer engagement and experience. From our omni-channel cloud contact center solution to our bespoke integration systems, we use
The Marketing Operation & Omni-Channel Manager leads marketing campaign operations and drives omnichannel strategies, including owned and paid media, to align with global and local brand goals. The role involves collaborating with cross-functional teams, managing digital platforms,
Location:営業所名 皮膚領域 東京・東海営業部(東京エリア) 1. 担当顧客に対して、正しい科学的知識と会社の方針を踏まえ、影響力を適切に行使しながら業務を推進する KOL/AOLや、難易度・重要度の高い顧客を担当し、担当顧客の影響力(職位、学会での役職、地域での役割、周囲のDrとの関係性、将来像等)を把握し、顧客にどのように自社戦略を浸透させるかをプランニングし、ストレッチした目標を立案している。 担当顧客と患者やその家族が目指すべき治療ゴールを達成するための課題を明確にし、立案した目標達成に向けて、医師の行動変容を推進している。 2wayの機会にこだわった定期的な面談と、顧客の状況に応じたオムニチャネルによるアプローチ、連続性ある活動を実行し、自社製品の有効性や安全性の情報提供や環境整備を通じて適切使用を推進している。 2. 他のチームメンバーや、他部門のメンバーを必要に応じて巻き込み、調整をしながら業務を進める 所長・営業部長・本社などの社内関係者およびコプロメーカーのパートナーを巻き込みながら、顧客の課題に応じた適切な情報提供で行動変容を促し、実績面から営業所を牽引している 常に自分の業務と役割を検討し、自身の活動・実績だけでなく、他のメンバーの課題解決やエリア攻略に積極的に関与し、営業所の実績に貢献している。 営業所メンバーと積極的にコミュニケーションを取り、施設攻略上の課題や、ビジネススキル課題を特定し、課題攻略を行っている プロモーターやチームリーダーなど、チーム運営の役割を担い、チームメンバーが効果的に役割を全うできるよう、チームメンバーや上長と綿密なコミュニケーションを取り、助言を与えながら成果を出している。また、その成果を検証し、次回の行動に活かしている。 3. 後輩社員に対して、会社の規則や方針にもとづいて、具体的にどのような対応をすればいいのかなどをアドバイスする 営業所メンバーに対し、ポジティブなフィードバックに加えて、厳しい内容でも気づきを与える言葉で指摘を行い、メンバーのストレッチした行動変容を促している 営業所プランの進捗をモニタリングし、適宜所長に進捗や課題を提言し、メンバーがポジティブな気持ちで営業所プランを完遂できるよう主体的にメンバーに働きかけ、所長のサポートを行っている。 経験・資格など(必須) MR認定資格 基本的なビジネススキル(コミュニケーション、プレゼンテーション、交渉力等) 基本的なコンピュータ関連スキル: Word、Excel、PowerPoint 経験・資格など(あれば尚可) 生物学的製剤やスペシャリティケア製品での業務経験があり、担当領域(皮膚科・呼吸器科・耳鼻科)の知識・経験を有する 部下や後輩の育成経験 新しい環境を楽しめる人 英語: 現時点では不問だが、学習意欲を有し研鑽できる人 運転免許証 About the job 1. Promote the
Role Purpose: Lead the execution of Nihon Boehringer Ingelheim’s Go-to-Market approach and objectives in line with Divisional strategy; ensuring that all operational initiatives deliver measurable impact whilst maximizing opportunities to feed useful data and information back
Job Description Summary of job scope: The Sales Technology Group is a team consist of IT specialists with specific skills focused on the design and development of Omini-channel CRM, event management and relevant digital content management