Description We are committed to our core value of Empathy, aiming to automate demanding, dirty, and dangerous jobs, and create a society where people can engage in more intellectual and creative work. By developing and supporting
General information Entity Amundi, the leading European asset manager, ranking among the top 10 global players [1], offers its 100 million clients - retail, institutional and corporate - a complete range of savings and investment solutions
Do you enjoy solving problems, looking at problems through a different lens, and working closely with customers to innovate new solutions to complex problems? Do you jump with excitement at the opportunity to identify trends and
WHO WE ARE Goldman Sachs is a leading global investment banking, securities and investment management firm that provides a wide range of services worldwide to a substantial and diversified client base that includes corporations, financial institutions,
Squareがその第一歩を踏み出したのは2009年のこと。そこからビジネスの世界は大きく変化し、それに合わせてSquareも飛躍的な進化を遂げました。Squareは、誰もが手軽に決済を受け付けられて、販売機会を逃さない小さなカードリーダーを世の中に送り出しましたが、それだけでは足りない、ということに気がつきました。多くのビジネスでは、古くて互換性のないツールが、用途ごとにバラバラに使われていたからです。この状況を変えるために、Squareはソフトウェア事業を拡充し、実店舗でもオンラインでも、ビジネスのあらゆる場面をサポートする統合型ソリューションの構築を始めました。誰もが手軽にオンラインで販売できるツールから、在庫管理ツール、飲食業向けの注文処理ツール、予約管理ツール、お客さまを惹きつけファンを増やすためのマーケティングツール、スタッフのシフトや給与管理ツールに至るまで、忙しいビジネスのあらゆる場面を総合的にサポートするツールを、Squareが開発するようになったのです。さらに米国では、ビジネスオーナーが毎日使うPOSレジから直接金融サービスを利用できるようにすることで、事業資金の借入やキャッシュフローの管理にいたるまで、すべてを文字通り1か所で行えるようにしました。 開業したばかりの個人事業主から、複雑なビジネスを展開している大企業まで、今ではさまざまな業種・規模のビジネスでSquareが活用されています。Squareを使ってビジネスを立ち上げ、今や大きく成長した加盟店さまもいます。加盟店さまのビジネスが成長するとともに、Squareのソリューションも成長し続けるのです。私たちは成長を分かち合う共同体なのです。 私たちの前には壮大な可能性が存在しています。Squareは、有意義で持続性のある壮大なビジネスを構築しています。そして、世界中のビジネスオーナーが同じようにビジネスを運営し成長させることができるよう、サポートし続けます。 職務内容 Square ジャパンのカスタマーサポートチームでは、カスタマーサポートスペシャリストを募集しています。カスタマーサポートチームでは、Squareの利用者さまと電話やメールでやり取りをしながら、問題解決やSquareのツールを最大限に活用する方法をお伝えします。また、利用者さまから寄せられたご意見を社内製品チームにフィードバックとして提供することで、常にSquare製品の品質向上に取り組んでいます。ビジネスオーナーや消費者にとって、「時間」は何よりも貴重な資源です。疑問や問題の解決に費やす時間は本来、ビジネスや地域社会に経済的な変化をもたらすために使うことのできる時間です。カスタマーサポートチームの一員としての役割は、「テクノロジー」と「サポートスペシャリストとのやりとり」を融合させ、快適でスムーズなサポートを提供することで、Square の利用者さまが本来の業務にすぐに戻れるよう尽力することです。カスタマーサポートマネージャーのもとで、日本全国さまざまなSquareの利用者さまをサポートしていただきます。 このポジションは、日本全国からのリモートワーク、または東京のオフィスとのハイブリッドワークが可能です。このポジションは、複数名募集しています。 業務要件: シフト内の大半を、Squareの利用者である加盟店さまからの電話またはメールによる問い合わせへの対応に費やします 加盟店さまからの問い合わせに対して、同僚やリーダシップからのサポートを受けながら、そして社内リソースを活用しながらクリエイティブに問題解決を行います 加盟店さまが直面している問題の特定、記録または文書化し、責任をもって問題解決に導き、必要に応じて機能に関するリクエストを担当チームにエスカレーションします 加盟店さまの問い合わせに関して、問題の傾向を分析し、チーム内または社内において改善案を提案します。社内のチームメンバー、そして加盟店さまと接する際は、思いやりを持ち、さまざまな視点や考え方があることを考慮します。また、規律あるリスクを取ることを恐れず、工夫と学びを常に追求する姿勢が求められます 勤務時間は9時~18時です。なお、土日、祝日の出勤を含む場合もあります 応募要件: 日本在住の加盟店さまを日本語で(電話・メールの)サポートできるスキル 読み書きができる英語のスキル カスタマーサポート担当としての実務経験、または接客業、小売業、顧客対応業務などの経験 問題解決スキル - 問題を掘り下げ、解決策を見出すことを楽しめる能力 加盟店さまとの電話対応をスムーズに行うための必要なソフトスキル(適切な質問や解決策を提供する能力)を身につけている 加盟店さまそれぞれのニーズや問題に対して、サポートを柔軟にカスタマイズしながら対応できる能力 曖昧な状況下でも冷静さと心の余裕を持ち、急な変化にも対応できる柔軟性 フィードバックを受けること、且つ、以降の行動に反映させることに強い関心を持ち、さらなる改善をめざして取り組める Squareに対する情熱と加盟店さまをサポートしたいという強い意思 望ましい経験: カスタマーサポートやカスタマーサービス環境における品質保証(QA)プロセスの経験があること 場合により、他国のSquare社内メンバースタッフと英語で(読み書き・ビデオ会議)対応できる言語スキル IT業界でのカスタマーサポートの経験 * 社内でこのポジションは、カスタマーサクセスアドボケート(Customer Success Advocate)と呼ばれています。 * 社内のコミュニケーションは英語で行われるため、面接に進んだ場合、面接日時の連絡は英語で行われ、実際の面接時に一部、英語で質問させていただく場合もあります。
We are looking for a software development engineer who will be responsible for solving problems in various JVM components such as garbage collection, byte code to machine code compilation, locking code, serviceability, and other related areas. The
At Yugabyte, we are on a mission to become the default transactional database for enterprises building cloud-native applications. YugabyteDB is our PostgreSQL-compatible distributed database for cloud-native apps. Resilient, scalable, and flexible, it runs on any cloud
Woven by Toyota is the mobility technology subsidiary of Toyota Motor Corporation. Our mission is to deliver safe, intelligent, human-centered mobility for all. Through our Arene mobility software platform, safety-first automated driving technology and Toyota Woven City
職務概要 この職務では、新しいテクノロジーについて、それを企業の課題解決に適用する方法について常に学習する必要があり、テクノロジーに情熱を傾け、エキスパートになることが求められます。Red Hat セールスチームは、熱意のある革新的なセールススペシャリストを募集しています。勤務地は東京です。日本全国の企業顧客およびパートナーによる Red Hat Open Hybrid Cloud ソリューションの導入をサポートしていただきます。今後数年間で高い成長目標を達成するため、地域のアカウントチームと密接に連携して取り組む必要があります。セールススペシャリストは、Red Hat セールスチームの重要なメンバーとして社内外の関係者とやり取りするため、優れたセールス、コミュニケーション、対人スキルが必要です。また、エバンジェリストとして、イベントや技術フォーラムで、最高情報責任者 (CIO) からユーザーグループまで、あらゆる人々を対象に Red Hat のテクノロジーについて講演することが求められる場合があります。 主な職務内容 指定されたアカウントまたは地域で機会を創出し、Red Hat Open Hybrid Clouds ポートフォリオを販売する ハイブリッドクラウドソリューションポートフォリオの販売およびマーケティング戦略に貢献する 競争の激しい市場において、見込み顧客に Red Hat の価値提案を促進する 定量的および定性的なパフォーマンスの期待に応える 経営幹部に対して、重要なメッセージを高い水準で明確に表現し、プレゼンテーションする 幅広いセールスチームと連携して、主要なクラウドおよびインフラストラクチャーの機会を推進する 顧客の主要な意思決定者およびエキスパートとの信頼関係を構築する フォーラムやコミュニティーイベントに参加し、Red Hats Open Hybrid Cloud ポートフォリオの認知度を高める
Elastic, the Search AI Company, enables everyone to find the answers they need in real time, using all their data, at scale — unleashing the potential of businesses and people. The Elastic Search AI Platform, used
See yourself at Twilio Join the team as our next New Business Account Executive in Japan Who we are At Twilio, we’re shaping the future of communications, all from the comfort of our homes. We deliver
職種 正社員 職務明細 This position requires you to reside in Japan during your employment with Wizcorp. Wizcorp is looking for Game Server Programmers to work on exciting multiplayer games targeting a variety of consoles and environments.
Family Description Applied R&D (AR) consists of target-oriented research either with the goal of solving a particular problem / answering a specific question or for multi-discipline design, development, and implementation of hardware, software, and systems including maintenance
Enterprise Account Manager - Japan (Full Remote) About the team HashiCorp is a fast-growing company that solves development, operations, and security challenges in infrastructure so organizations can focus on business-critical tasks. We build products to give
Analog Devices, Inc. (NASDAQ: ADI) is a global semiconductor leader that bridges the physical and digital worlds to enable breakthroughs at the Intelligent Edge. ADI combines analog, digital, and software technologies into solutions that help drive advancements
HEO is the worlds first commercial in-orbit satellite inspection company. We help governments and commercial organizations to visually monitor their spacecraft and other space objects they care about. HEO provides on-demand non-Earth imagery and information on
Company Description It all started in sunny San Diego, California in 2004 when a visionary engineer, Fred Luddy, saw the potential to transform how we work. Fast forward to today — ServiceNow stands as a global
Our Company Changing the world through digital experiences is what Adobe’s all about. We give everyone—from emerging artists to global brands—everything they need to design and deliver exceptional digital experiences! We’re passionate about empowering people to
WHO WE ARE Goldman Sachs is a leading global investment banking, securities and investment management firm that provides a wide range of services worldwide to a substantial and diversified client base that includes corporations, financial institutions,
About Liferay Liferay, Inc. is a uniquely profitable B2B enterprise software company with 1,200+ fiery-eyed employees all across Europe, the Americas, the Middle East, Asia, and Africa. As a renowned provider of enterprise open source technologies, we have been