Introduction At IBM, work is more than a job – it’s a calling: To build. To design. To code. To consult. To think along with clients and sell. To make markets. To invent. To collaborate. Not
Company Description Our Mission At Palo Alto Networks® everything starts and ends with our mission: Being the cybersecurity partner of choice, protecting our digital way of life. Our vision is a world where each day is
Company Description Our Mission At Palo Alto Networks® everything starts and ends with our mission: Being the cybersecurity partner of choice, protecting our digital way of life. Our vision is a world where each day is
Company Description Our Mission At Palo Alto Networks® everything starts and ends with our mission: Being the cybersecurity partner of choice, protecting our digital way of life. Our vision is a world where each day is
Company Description Our Mission At Palo Alto Networks® everything starts and ends with our mission: Being the cybersecurity partner of choice, protecting our digital way of life. Our vision is a world where each day is
Zimperium® is an industry leader in enterprise mobile security, being the first and only company to provide a complete mobile threat defense system that offers real-time, on device world-class protection against both known and unknown next
職種 正社員 職務明細 This role is a consulting position that demands collaborative work with both clients and colleagues within cross-functional product teams. Essential attributes include strong communication skills, technical proficiency, empathy, humility, and a thorough grasp
The role of an Enterprise Customer Success Manager at Canonical Customer success is a new and strategic department at Canonical, with the objective to reduce risk and churn, facilitate the adoption of new products or services
Cloud Engineer is responsible for delivering outstanding services to our CSS Customers running Oracle private, public, and multi-cloud. They are encouraged to have encouraged cloud solutions & problem resolution skills to help our customers at different
【職種】SE(その他) ■作業期間 即日~長期 ■作業形態 リモート併用(50%ほど) ■作業内容 大規模基幹系システム基盤のシステム導入や更改、ベンダコントロールを含む維持管理業務をお願いします。 システム作業より維持管理支援業務(ドキュメント作成が多い)となり、部署間調整やベンダー調整が多いです。 ・更改検討(方針・ドキュメント作成) ・開発・構築管理(課題管理) ・運用検討(方針・ドキュメント作成) ・移行準備(進捗管理) ■環境 RHEL、LAMP, VMware vSphere, ESXi, KVM, SANストレージ, WindowsServer等 OpenStack, Hadoop ■必要スキル ・サーバー設計、構築、運用・障害対応の実務経験5年以上 ・要件確認、各種調整を行うコミュニケーションスキル ・大規模データ処理と分散型システムへの理解・経験 ・社内外の関係者と円滑なコミュニケーションを取り、業務を遂行できる方 ・適切な粒度で課題を抽象化し、解決するべき打ち手と実行策をプランニングを可能な方 ・部署間調整、ベンダー調整が出来る方。 ・コミュケーション力重視 ・柔軟性のある業務遂行、能動的な業務遂行ができる方が望ましい。 ■尚可スキル ・SANストレージ環境構築、運用保守経験 ・VDI環境設計・構築・運用実務経験 ・スクリプト言語(Python,Ruby,Bash等)への理解・開発経験 ・Cloud computing技術の知見・経験
【職種】SE(その他) ◆作業内容:NTT Dataの顧客をオンプレミスからクラウド上に 順次移行していく案件でOpenStack、VMWareの仮想サーバを 構築します。 ◆必須:VMWareの設計構築1年以上。シェルプログラミング経験。 ◆期間:即日~ 【屋内原則禁煙】 ※勤務先によって詳細は異なります為、 休憩時間に喫煙される方は、勤務先の規則をご確認ください。 弊社ではコロナ対策をしておりますので、安心してご応募下さい! ◆社内(派遣先)のコロナ対策について 【社内のコロナ対策について】 ・アルコール消毒の徹底 ・ソーシャルディスタンスの確保 ◆面接(登録)時のコロナウイルス対策について ・新型コロナウィルスの関係で、リモート(オンライン)面接を行っています! ・ZOOMやSKYPEにて、WEB(テレビ通話)にて面接を行います! ・対面面接実施の場合、マスク着用での面接OKです!面接官もマスクを着用し、2m程間隔あけて対応させて頂きます! ・除菌スプレーを設置しております! ・パーテーションを設置しております! ・コロナ対策も徹底しております。安心してご応募ください! 【コロナの影響で内定を取り消された、失業された方に向けて】 新型コロナウイルス感染症の影響により「内定を取り消された」や、「転職を余儀なくされた方」の積極採用を致します! 9:00~18:00 【派遣会社】株式会社ストリートベンチャー...
Job Description: About Organization Core Network Operations Division at Rakuten Mobile is tasked with managing and operating the fully virtualized Rakuten Mobile Network. This division oversees critical infrastructure components including the Core (IP Multimedia Subsystem), RCS
Job Description: Job Description: DXC is one of the worlds largest independent IT services companies, providing next-generation IT services and solutions to more than 6,000 clients in 70 countries. We drive digital transformation with our global
Leading global mobile security vendor expanding their team in Japan, looking for professionals in pre and post sales. * Product & Domain Expertise: Gain a thorough understanding of mobile applications and SaaS-based delivery models, and troubleshoot/debug
Red Hats Services team is seeking an experienced and highly skilled support engineer or systems administrator with an overall 8-10 years of experience, to join us as Senior Technical Account Manager for our enterprise customers covering