Job Description: Business Overview We are the development department that supports Rakutens founding business, Rakuten Ichiba. Rakuten Ichiba, founded in 1997 and continuing to this day, embodies Rakutens mission of empowering people and society through innovation,
【職種】ネットワークエンジニア 【在宅OK/週3-4出社】大手SIerにて基盤更改案件のサーバ業務 【工程】構築、運用保守、テスト 【環境】Red Hat Linux、Oracle Database、JP1等 ⇒⇒ ◆銀行向け勘定系システム保守プロジェクトの基盤チームにて以下業務ございます。 ・インシデント対応(夜間対応あり) ・基盤運用シェル・ジョブの保守開発、本番リリース対応 ・定例タスク:稼働分析、パッチ・ファームウェア対応 【工程】構築、運用保守、テスト 【環境】Red Hat Linux、Oracle WebLogic、Oracle Database、JP1等 有楽町線 豊洲 徒歩3分(江東区/最寄り駅:豊洲駅) 09:30-18:00(休憩60分)実働7時間30分/※月〜金までの週5日勤務です。 【残業】 10時間〜 20時間/月 業務状況に応じて対応お願いします 【派遣先について】 情報処理サ−ビス 業種:IT・通信・Web関連、流通・サービス関連 【派遣会社】株式会社 リクルートスタッフィング リクルートグループの強みを活かし、様々な福利厚生・制度をご用意! ●社会保険完備 ●有給休暇 ●定期健康診断、無料Web歯科問診 ●リクルートグループ団体保険制度(最大37%割引適用) ●ベビーシッター割引サービス ●フィットネスクラブ割引 ●eラーニング「ELAN」 ●無料OAセミナー ●キャリアコンサルティング
Company Description It all started in sunny San Diego, California in 2004 when a visionary engineer, Fred Luddy, saw the potential to transform how we work. Fast forward to today — ServiceNow stands as a global
AXS Japan GK, of AXS Group, LLC is a subsidiary of AEG and sells millions of tickets every year for 500+ partners across North America, Europe, and Asia, from venues like the O2 in London and
AMD, GSAM Division Management, Associate, Tokyo (107072) Job Function: Work with GSAM Tokyo Chief Operating Officer as Business Unit Manager to support the GSAM Tokyo business through business administration, with a primary focus on management reporting,
募集概要: Imperva は、アプリケーション、データ、ネットワークセキュリティのマーケットリーダーです。当社では、日本におけるグローバルセールスエンジニアリングチームとして経験豊富なシニアセールスエンジニアを募集しています。Impervaは、データセンター内の重要なアプリケーションや価値の高いデータに対する、新しいカテゴリのセキュリティ分野のパイオニアであり、市場を牽引しています。 サイバーセキュリティは大きな課題です。ニュースでも取り上げられ、急速に成長している分野です。あらゆる企業にとって重要なツールであり、私たちの専門領域です。 当社の顧客には、大手企業、公共機関、中小企業、サービスプロバイダなどが含まれます。 Impervaについて: 私たちは以下の成果を成し遂げました: グローバルで5900以上の顧客へ販売 世界100ヵ国以上で500のパートナー Impervaは、WebアプリケーションとAPI保護において、8年連続Gartner Magic Quadrantでリーダーポジションに選出 Impervaは、2021年のForrester Wave for DDoS Mitigation Solutionsのリーダーであり、「current offering」カテゴリで最高のスコアを獲得 Impervaは、データベースおよびビッグデータセキュリティにおいて、2021年のKuppingerColeリーダーシップコンパスの総合リーダーに選出 シニアセールスエンジニア: Impervaでは、グローバルセールスエンジニアリングチームの一員として、高いモチベーションと顧客志向を持ったシニアセールスエンジニア(SE)を募集しています。 エンタープライズセールスチームをサポートします。このチームは常に営業目標を達成しており、営業成績が優秀な社員が表彰されるプレジデントクラブに参加しています。そのため、チームに最高のパフォーマンスをもたらす、意欲的なシニアセールスエンジニアを求めています。 現在、データベースセキュリティに注力しているため、アプリケーションセキュリティまたはネットワークセキュリティのいずれかに技術的強みを持っている方を求めています。 Imperva は、データセンター内の重要なアプリケーションや価値の高いデータのためのビジネスセキュリティソリューションのパイオニアかつリーダーです。何千ものグローバル企業、官公庁、サービスプロバイダが、データ侵害からの保護、コンプライアンスの遵守、データリスク管理のためにImpervaのソリューションを活用しています。 シニアセールスエンジニア(SE)は、グローバルセールスチームの一員として、日本の営業担当と共に、担当エリアの既存および見込み客に対して Imperva の SecureSphere Web Application および Database Security/Compliance 製品の販売支援をします。 SE
Before you apply to a job, select your language preference from the options available at the top right of this page. Explore your next opportunity at a Fortune Global 500 organization. Envision innovative possibilities, experience our
At Yugabyte, we are on a mission to become the default transactional database for enterprises building cloud-native applications. YugabyteDB is our PostgreSQL-compatible distributed database for cloud-native apps. Resilient, scalable, and flexible, it runs on any cloud and enables
Job Description Manage databases through multiple product lifecycle environments, from development to mission-critical production systems Configure and maintain database servers and processes, including monitoring of system health and performance, to ensure high levels of performance, availability, and security
Under minimal supervision, the associate acts as the designated account representative for multiple Japanese clients who are transitioning (or have already transitioned) from implementation phase to maintenance support of UL’s proprietary Wercs Studio software. With deep
Job Description: Business Overview Rakuten Securities is the second largest online broker in Japan, having reached over 8 million general securities accounts last year, and is striving to achieve the top spot in the industry. It
At Yugabyte, we are on a mission to become the default transactional database for enterprises building cloud-native applications. YugabyteDB is our PostgreSQL-compatible distributed database for cloud-native apps. Resilient, scalable, and flexible, it runs on any cloud and enables
Responsible for the operation of production environments, including systems and databases, supporting critical business operations. Will perform administration and analysis for multiple production environments and recommend new and novel solutions to improve availability, performance, and supportability. This
At Oracle Cloud Infrastructure (OCI), we build the more intelligent future of cloud. OCI Sovereign Cloud is a team of smart, motivated, and diverse people that are focused on bringing the worlds most important work to OCI.
At EY, you’ll have the chance to build a career as unique as you are, with the global scale, support, inclusive culture and technology to become the best version of you. And we’re counting on your
About the Role Swift provides a range of business and technical and other supporting infrastructure consultancy services across Swift’s customer base. The Financial Services Industry Consultant operates in a medium to complex business and technical environment.
Job Description Job Purpose: Act as an Oracle DBA Support and implement corporate database activities / solutions Principal Accountabilities: Manage databases through multiple product lifecycle environments, from development to mission-critical production systems Configure and maintain database servers and processes, including
LSEG, the worlds leading source of intelligent information for businesses and professionals. We deliver intelligent information quickly and efficiently, so professionals have knowledge to act. By joining the LSEG Quantitative Product Specialist team, we will be
As a member of the Support organization, your focus is to deliver post-sales support and solutions to the Oracle customer base while serving as an advocate for customer needs. This involves resolving post-sales non-technical customer inquiries via
Company Description At ServiceNow, our technology makes the world work for everyone, and our people make it possible. We move fast because the world can’t wait, and we innovate in ways no one else can for