職種 正社員 職務明細 CELINE, founded in 1945 by Céline Vipiana, is an iconic French Leather-Goods, Fashion & Couture House belonging to the LVMH Group. To have a chance of joining CELINE, you must thrive as a
The HubSpot Go-To-Market Facilitation Team is hiring a Facilitator in our Tokyo office or remote in Japan. As a Facilitator you will play an instrumental role in training our new employees in Japan on the HubSpot
Looking for an opportunity to make an impact? The Leidos Federal Health Solutions division is looking for individuals who feel they have more to give, want to learn new skills, and be part of a team
Job Description S/4HANAとECCの両環境におけるSAP SD(販売・流通)モジュールで6~7年の経験を持つITビジネスアナリストを募集しています。この職務は、要件収集、ビジネスプロセスの最適化、SAP SDソリューションの導入サポート、保守を担当し、日本を拠点とした事業運営をサポートします。 この役割には、強力な分析スキル、SAP SDの実務経験、ビジネス関係者と技術チームの橋渡し役としての能力が求められます。 ビジネス分析とプロセス再構築 - ステークホルダーから収集したビジネス要件を包括的かつ詳細な機能仕様に変換する。 - ビジネスプロセスのアプローチを特定し、価格設定、見積もり、契約管理、注文受付、納品、請求書、顧客支払いに関連する既存のプロセスを自動化または簡素化するための改善をサポートする。 - SAP SDのサポート、アップグレード、および機能強化のために、社内のITメンバー、リード、および外部ベンダーに参加し、協力する。 - SOPの作成をサポートし、明確性、正確性、理解しやすさを確保するための文書化を強化する。 - SAP SDの機能、ベストプラクティス、新機能に関するエンドユーザーやITスタッフへのトレーニングやナレッジトランスファーセッションを支援する。 SAPの専門知識 - S/4HANAおよびECCシステムにおけるSAP SDモジュールの実装プロジェクトにおける成果物の作成を支援する。 - SD関連の問題に対する継続的なサポートとトラブルシューティングを提供する。 - B2B(Business-to-Business), Make-to-Stock, VMI(Vendor Managed Inventory), Contract Manufacturing, Vendor Consignment,
About BHP At BHP we support our people to grow, learn, develop their skills and reach their potential. With a global portfolio of operations, we offer a diverse and inclusive environment with extraordinary career opportunities. Our
Sales Operations Specialist About the Role In this opportunity as Sales Operations Specialist, you will: Act as the principal liaison for sales, providing comprehensive understanding of content/product offerings, business policies, order processing, and entire operational procedures. Assist in
About the team OpenAI’s mission is to build safe artificial general intelligence (AGI) which benefits all of humanity. This long-term undertaking brings the world’s best scientists, engineers, and business professionals into one lab together to accomplish
JOB SUMMARY Supports the implementation and delivers Marriott’s Sales & Catering Solutions to Marriott properties and above property locations within APEC & Greater China. Works closely with Sales, Events, Banquet Operations, Revenue, IT, Finance and HR
POS-P154 (英語はビジネスレベルである必要はありません。読み書きが中心になります。) 外資系Saas企業で、優秀な人材と一緒に日本の中小企業の成長をサポートしませんか? HubSpotは、マーケティング、セールス、カスタマーサクセスの各ソフトウェアをつないだ統合的なプラットフォームを提供しているクラウドアプリケーション企業で、日本のスタートアップ企業、中堅中小企業の皆さまの成長を支援するために、これらのプラットフォームを提案するコンサルティングセールスチームのマネージャーを募集しております。 HubSpotの営業チームは、主に電話/Web会議を通じて、お客様に組織成長の為のソリューションの提案、HubSpotの価値を提供し販売する役割を担っています。対象となる企業は、Small Business (従業員数100名以下)/Mid Market(101-500名)/Corporate(501名以上)の3セグメントに分かれている中で、今回はMid Market担当の営業マネージャーを募集しております。 HubSpotのマネージャーは、グローバル規模の営業戦力を持ち、数字の見通しをたて、毎月ごとの営業ターゲットをもち、自身のチームを強くすることを求められる、非常に刺激的で成長を感じられるポジションです。 このミッションを遂行するために、私たちはカルチャーコードを大切にし、企業として社員をとても大切にしています。 また、私たちは、従業員がどこにいても最高の仕事ができると感じられる会社を作りたいと考えています。 HubSpotのオフィスは 東京にありますが、この営業のポジションは、日本全国どこでもリモートワーク可能な柔軟な勤務形態となっています。 <このロールで経験できること> 自身の営業チームが毎月ごとの営業ターゲットを達成できるように導く:アクティビティ指標の設定や、営業機会や数字の見通しを立てる メンバーが継続的に成長できるように、建設的なフィードバックを行い、信頼関係を築く メンバーの営業スキルの底上げ 他のチームとの協業でグローバル規模のプロジェクトで成果を上げる 採用を通じて自身のチームを強化 最新のプロダクト知識と市場状況の獲得 2年以上のマネージメント経験 5年以上のSaaSまたはウェブ/IT製品の営業経験 複数のステークホルダー(ビジネスオーナー、マーケティング担当者、その他のエグゼクティブ)を巻き込んだ複雑な商談(取引)経験 目標達成への意欲 優れたコミュニケーション能力 クロージングスキル・経験 日本語でのビジネス経験 英語の読み書きをビジネスで使った経験 ※この応募条件に完全マッチする人は存在しないことを理解しております。もし少しでもこのお仕事にご興味をお持ちいただきましたら、ぜひ応募されてみてください! As a HubSpot Manager - Mid
Job Description Payroll Specialist is responsible for payroll accounting and for general payroll administration. Ensures all employees are paid in accordance to local laws and regulations and the Company established processing guidelines. 給与計算および給与管理全般。 全従業員が現地の法律や規制、会社の定めた処理ガイドラインに従って給与が支払われていることを確認する。 Key responsibilities: Coordination
職種 フルタイム(契約) 職務明細 フィデル・テクノロジーズ株式会社(2001年設立)は、東京に拠点を置き、テクノロジー、ローカライゼーション、バイリンガル人材のサービスとソリューションを、日本の企業様に提供しているラングテック(=言語+テクノロジー)コンサルティング会社です。 グローバルな職場環境でお仕事を働きたい方、新しい技術の習得やスキルアップに情熱をお持ちの方は、ぜひ私たちにご連絡ください!お待ちしております。 Fidel Technologies KK (フィデル・テクノロジーズ株式会社) (since 2001) is a Tokyo based LangTech Consulting firm & offers Technology - Localization - Bilingual Staffing services & solutions to global as well as SME Japanese
Summary: Role/Scope: Responsible for all topics related to order processing, stock review, Sell-in/Sell-out data processing and management. This position is the key contact of Retailer’s Commercial team for Purchase orders. Responsible for TIFFANY brand image consistency. Work proactively to support
TikTok TikTok is the leading destination for short-form mobile video. Our mission is to inspire creativity and bring joy. TikTok has global offices including Los Angeles, New York, London, Paris, Berlin, Dubai, Singapore, Jakarta, Seoul and
Location:Hitachi, Ibaraki, Japan Job ID: R0054190 Date Posted:2024-06-24 Company Name:HITACHI ENERGY JAPAN, LTD. Profession (Job Category):Engineering & Science Job Schedule: Full time Remote:No Job Description: Mission statement: Lead engineer of projects design (Including primary design, secondary
Location:Hitachi, Ibaraki, Japan Job ID: R0055926 Date Posted:2024-08-01 Company Name:HITACHI ENERGY JAPAN, LTD. Profession (Job Category):Project/Program Management Job Schedule: Full time Remote:No Job Description: General information: You as a Project support, logistic specialist, site work planner
Location:Hitachi, Ibaraki, Japan Job ID: R0053990 Date Posted:2024-06-24 Company Name:HITACHI ENERGY JAPAN, LTD. Profession (Job Category):Engineering & Science Job Schedule: Full time Remote:No Job Description: Mission statement: Lead engineer of projects design (Including primary design, secondary
About TaskUs: TaskUs is a provider of outsourced digital services and next-generation customer experience to fast-growing technology companies, helping its clients represent, protect and grow their brands. Leveraging a cloud-based infrastructure, TaskUs serves clients in the
Work Flexibility: Hybrid or Onsite Basic Function DCセンター長ならびにリーダーの指示の下、3PLと連携しながら日々の現場作業の進捗に応じて作業優先度の調整や人員配置の適正化を図り、顧客注文に対して納期に間に合うように現場を運営します。 倉庫業務の作業効率を改善させるための日々の改善施策を立案し、実行します。 Total Supply Chain改善の観点より、S&DPチーム及びCustomer Serviceと連携し、External/Internal Customerへのサービス向上に努めます。 Responsibilities 日々の倉庫業務の作業進捗をモニターし、業務が滞りなく運営されているか確認します。 必要に応じて顧客納期を満たせるよう3PLと倉庫業務の優先度について調整を図ります。 作業生産性、作業品質、顧客サービスのパフォーマンスを測定、可視化し、改善にむけての施策を立案して、実行します。 各種業務プロセスや手順の改善を実施し、より円滑な業務運営の構築に貢献します。 納期遵守のために、配送業者との連携におけるDC作業の改善点を洗い出し、より効果的な協業体制の構築にむけた改善活動を推進します。 各種監査要件に基く業務改善点について対応策を実施し、より強固な業務構築に貢献します。 各種レポートの作成、集計業務を行います。(Excelでのデータ集計や加工) 繁忙期や緊急時など、3PLメンバーと共に倉庫業務の作業支援を行います。(必要時のみ) 社内関係部門、業務委託業者、配送業者など関係者と良好な関係を構築し、協業体制を強化します。 チームメンバーと共に円滑な職場運営のために協力しながら業務を分担して担当します。 Qualifications/Work Experience Preferred 倉庫業務経験または3PL業者としてのサービス業務提供経験 SAPまたはOrackeなど各種統合システム(ERP)のユーザー経験 現場作業性改善主導の経験や作業品質改善の経験 現場リーダーあるいは管理監督者としての業務経験があれば尚可 Skills/Special Training Required Logical
Career CategorySupply Chain Job Description Overview: The External Planning & Delivery (EPD) Supply Chain Manager will play a critical role in establishing the end-to-end supply chain of Amgen’s commercial product portfolio. The EPD Supply Chain Manager
Provide technical excellence with responsibility for preparing the summaries included in dossiers submitted for review by regulatory authorities (e.g., JMAFF, FSC, etc …) in the Safety Assessment sections of the dossier, include development and peer review.