Job Description Payroll Specialist is responsible for payroll accounting and for general payroll administration. Ensures all employees are paid in accordance to local laws and regulations and the Company established processing guidelines. 給与計算および給与管理全般。 全従業員が現地の法律や規制、会社の定めた処理ガイドラインに従って給与が支払われていることを確認する。 Key responsibilities: Coordination
Summary: Role/Scope: Responsible for all topics related to order processing, stock review, Sell-in/Sell-out data processing and management. This position is the key contact of Retailer’s Commercial team for Purchase orders. Responsible for TIFFANY brand image consistency. Work proactively to support
Our vision is to transform how the world uses information to enrich life for all. Micron Technology is a world leader in innovating memory and storage solutions that accelerate the transformation of information into intelligence, inspiring
Job Description: Business Overview Rakuten group has almost 100 million customers based in Japan and 1 billion globally as well, providing more than 70 services in a variety such as e-commerce, payment services, financial services, telecommunication,
Hardship Level (not applicable for home-based)H (no hardship) Family Type (not applicable for home-based)Family Staff Member / Affiliate TypeUNOPS LICA6 Target Start Date2025-01-01 Deadline for ApplicationsNovember 8, 2024 Terms of Reference*The position is a UNOPS Local
Job Description Background of hiring/Role Overview We are seeking a highly skilled IT Manager with extensive experience in SAP SD (Sales and Distribution) modules across both S/4HANA and ECC environments. This role is crucial in overseeing
Introduction At IBM, work is more than a job – it’s a calling: To build. To design. To code. To consult. To think along with clients and sell. To make markets. To invent. To collaborate. Not
POSITION OVERVIEW: We are seeking an experienced Application Support Specialist (Post-Trade) to join a leading Global leading financial institution in Singapore. Take ownership of managing incidents, problems, and changes for vital trading applications in the banking
SUMMARY/POSITION OBJECTIVE: Responsible for achieving Dermatology sales objectives while delivering on Regeneron’s promise to put patients first. Demonstrates superior business acumen, effective management of resources and ability to achieve or surpass corporate goals and sales objectives.
We believe that difference sparks brilliance, so we welcome people and ideas from everywhere to join us in stretching what’s possible. At Tapestry, being true to yourself is core to who we are. When each of
POS-P154 (英語はビジネスレベルである必要はありません。読み書きが中心になります。) 外資系Saas企業で、優秀な人材と一緒に日本の中小企業の成長をサポートしませんか? HubSpotは、マーケティング、セールス、カスタマーサクセスの各ソフトウェアをつないだ統合的なプラットフォームを提供しているクラウドアプリケーション企業で、日本のスタートアップ企業、中堅中小企業の皆さまの成長を支援するために、これらのプラットフォームを提案するコンサルティングセールスチームのマネージャーを募集しております。 HubSpotの営業チームは、主に電話/Web会議を通じて、お客様に組織成長の為のソリューションの提案、HubSpotの価値を提供し販売する役割を担っています。対象となる企業は、Small Business (従業員数100名以下)/Mid Market(101-500名)/Corporate(501名以上)の3セグメントに分かれている中で、今回はMid Market担当の営業マネージャーを募集しております。 HubSpotのマネージャーは、グローバル規模の営業戦力を持ち、数字の見通しをたて、毎月ごとの営業ターゲットをもち、自身のチームを強くすることを求められる、非常に刺激的で成長を感じられるポジションです。 このミッションを遂行するために、私たちはカルチャーコードを大切にし、企業として社員をとても大切にしています。 また、私たちは、従業員がどこにいても最高の仕事ができると感じられる会社を作りたいと考えています。 HubSpotのオフィスは 東京にありますが、この営業のポジションは、日本全国どこでもリモートワーク可能な柔軟な勤務形態となっています。 <このロールで経験できること> 自身の営業チームが毎月ごとの営業ターゲットを達成できるように導く:アクティビティ指標の設定や、営業機会や数字の見通しを立てる メンバーが継続的に成長できるように、建設的なフィードバックを行い、信頼関係を築く メンバーの営業スキルの底上げ 他のチームとの協業でグローバル規模のプロジェクトで成果を上げる 採用を通じて自身のチームを強化 最新のプロダクト知識と市場状況の獲得 2年以上のマネージメント経験 5年以上のSaaSまたはウェブ/IT製品の営業経験 複数のステークホルダー(ビジネスオーナー、マーケティング担当者、その他のエグゼクティブ)を巻き込んだ複雑な商談(取引)経験 目標達成への意欲 優れたコミュニケーション能力 クロージングスキル・経験 日本語でのビジネス経験 英語の読み書きをビジネスで使った経験 ※この応募条件に完全マッチする人は存在しないことを理解しております。もし少しでもこのお仕事にご興味をお持ちいただきましたら、ぜひ応募されてみてください! As a HubSpot Manager - Mid
コマーシャル・エグゼクティブ(CE)は、エンタープライズ・クラウド案件のクロージングを担当する営業のプロフェッショナルです。当ポジションは、CEとして、3つのMicrosoftクラウド(Microsoft365、Azure、Dynamics365)を活用し、ディールコンサルティング、ディールデザイン、交渉に至るまで、公共・教育機関のお客様における案件を推進します。アップセルやクロスセルを通じて、継続的に収益成長の機会を追求します。社内外の幅広い営業チームと協力し、販売目標だけでなく、オンタイムで質の高い取引を行うための指標も管理します。複雑なシナリオの中で、お客様向けにカスタマイズされたソリューションを作りだすために、専門的なアドバイスとコンサルティングを提供します。ディスカウント、契約条件の調整など、あらゆる要件のエスカレーションポイントとなります。 公共・教育機関のお客様はクラウドトランスフォーメーションが進む中、従来型のシステムと契約体系からの変化と脱却が進んでおり、システム提供条件、契約条件を本社と交渉しステークホルダー全体におけるオーケストレーターとして案件推進とクロージングを行うと共に既存契約体系の変革を行う為本社と交渉するプロジェクト推進を行います。 公共・教育機関向けにはコンプライアンスを最重要として位置づけられ、案件推進の中で商流、契約及び手続きに関してコンプライアントに案件が進めるための要となり公共機関のお客様がスムーズにクラウド利用が出来るように推進します。 Responsibilities The Commercial Executive (CE), is a sales professional who is responsible to close Volume Licensing (VL) deals and sees them through to processing. You will manage the pricing of VL deals and will
- This role has logistics transportation responsibility for managing and overseeing distribution center operations performance and expected to have insight of logistics operations. - This role aims to facilitate and to delivers excellence in customer service
The JAPAC Customer Success Team (or JACST, our team based approach to servicing customers in JAPAC) are searching for the next Customer Success Manager to join our team. CST is a critical function of the Customer
JOB SUMMARY Must have Japanese citizenship or Eligible work in Japan permit holder The position is accountable for proactively soliciting and handling sales opportunities. Ensures business is turned over properly and in a timely fashion for
Company Description Since we opened our doors in 2009, the world of commerce has evolved immensely, and so has Square. After enabling anyone to take payments and never miss a sale, we saw sellers stymied by
About Umicore Reducing harmful vehicle emissions. Powering the cars of the future. Giving new life to used metals. We are the leading circular materials technology company fulfilling its mission to create materials for a better life.
Job Title:Associate, Sales Support Job Description(A)Dispatching activities 1)Create and/or assign cases to sales support team depending on the supported segment or POD keeping sense of urgency for cases tag as Critical by the severity of the
About TaskUs: TaskUs is a provider of outsourced digital services and next-generation customer experience to fast-growing technology companies, helping its clients represent, protect and grow their brands. Leveraging a cloud-based infrastructure, TaskUs serves clients in the
Our teamAll technology is written and maintained by a multi-discipline engineering team of around fifty people. This includes server-side, client-side and mobile engineers working closely with UX experts, copywriters and designers.We follow a Kanban-like approach, using