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Organicsの求人-向日市 - 69 Job Positions Available

69 / 1 - 20 求人
Michael Page 求人

Lead e-commerce operations for top online marketplaces, managing key partnerships and driving sales growth. Oversee the development of new and existing online platforms to maximize revenue. Client Details A renowned international beauty company known for its

Michael Page  21時間前
Michael Page 求人

Enhance customer loyalty and purchase frequency through planning and executing email newsletters (and some LINE messages). Promote and manage the acquisition of customer data. Client Details A cosmetic brand known for their use of organic material and

Michael Page  21時間前
Michael Page 求人

This role involves managing digital marketing activities, including website operations, social media management, and digital asset creation, to support the brands growth in Japan. This is an amazing opportunity to join a dynamic team where your

Michael Page  21時間前
Givaudan 求人

Join us and celebrate the beauty of human experience. Create for happier, healthier lives, with love for nature. Together, with passion and creativity, we deliver food innovations, craft inspired fragrances and develop beauty and wellbeing solutions.

Givaudan  5日前
Catawiki 求人

Who we are ,, - at Catawiki, we come across exceptional objects such as these every day. Catawiki is the leading online marketplace to buy and sell special objects. We offer over 75,000 special objects in

Catawiki  4日前
ASB Resources 求人

Key Responsibilities: Lead and oversee the Medical Information services in Japan, managing a diverse team to ensure high standards of quality, compliance, and client satisfaction. Ensure all operations align with global procedures and regional guidelines, maintaining

Ceipal  8日前
Givaudan 求人

Join us and celebrate the beauty of human experience. Create for happier, healthier lives, with love for nature. Together, with creativity and imagination, we deliver food innovations, craft inspired fragrances and develop beauty and wellbeing solutions.

Givaudan  4日前
Givaudan 求人

Join us and celebrate the beauty of human experience. Create for happier, healthier lives, with love for nature. Together, with creativity and imagination, we deliver food innovations, craft inspired fragrances and develop beauty and wellbeing solutions.

Givaudan  4日前
Publicis Groupe 求人

Company Description Publicis Groupe is not just a company you work for; it’s a platform for you to take your talent to the world. If you want to help change the world, ideas alone are not

Publicis Groupe  2日前
Publicis Groupe 求人

Company Description Publicis Groupe is not just a company you work for; it’s a platform for you to take your talent to the world. If you want to help change the world, ideas alone are not

Publicis Groupe  2日前
Intel 求人

Job Details: Job Description: Drives complex business transactions from deal conception and negotiations to contract closure with companies which positively and significantly impact the business bottom line and/or competitive position. Contributes to business strategy development or

Intel  2日前
Givaudan 求人

Join us and celebrate the beauty of human experience. Create for happier, healthier lives, with love for nature. Together, with creativity and imagination, we deliver food innovations, craft inspired fragrances and develop beauty and wellbeing solutions.

Givaudan  2日前
Channel Talk 求人

チャネルトークは「 SMBの持続可能な成長をサポートする」ために、その鍵である「顧客と企業の間のコミュニケーションの課題を解決する」をミッションに掲げ、グローバルで140,000社以上に導入されているビジネスOS SaaSです。 「答えは顧客にある」を哲学に、社内外とコミュニケーションができる「接客チャット」「社内チャット」、顧客管理をする「CRM」、お客様から得たインサイトを分析できる「統計画面」などの機能を提供し、顧客との会話を通して、顧客理解向上とお得意さん作りをすることで、事業の成長につなげる顧客中心文化を提供します。チャネルトークは創業者が事業を3回失敗して身にしみて感じたことがあります。「知識やスキルがあっても、優秀な人材がいても、投資をたくさん受けられても顧客の声を聞かなければビジネスは続かない。答えは顧客にある。Customer Drivenの文化を持つ事業は成長する。顧客と話し、顧客から答えを見つけようとする。この文化は、顧客がいる全てのビジネスに必須だ。」この考えから作られたのがチャネルトークです。チャネルトークのすべての意思決定と製品開発は、この哲学とミッションをもとに行われています。 CXではどんな挑戦ができる? 継続利用率は98%を誇り、プロダクト完成度は高く、顧客や市場からも高評価をいただいています。 このプロダクトと顧客の間で、両者への深い理解をベースに、プロダクト改善と顧客体験の向上を行うのがCX(Customer Experience)です。クオリティの高いプロダクトにより急成長してきたチャネルトークにとって、CXはまさに成長の原動力です。加えて、チャネルトーク自体がCXツールであるため、他企業のCX・CSのお手本となる必要があります。 受け身のカスタマーサポートだけでなく、顧客の声をベースにしたプロダクト改善・顧客体験向上を行い、「答えは顧客にある(顧客中心文化)」という哲学を体現していただきつつ、そのノウハウをコンテンツにして外部に発信する啓蒙家としての役割まで担います。 具体的な業務 SMBのファネル改善 カスタマーマーケティングによる、SMBのアクティブ化率・有料化率・アップセル/クロスセル/リテンション率の改善 問い合わせを分析し、定量と定性の側面から理解して、クオリティの高い顧客体験を設計・管理 問い合わせを分析した、リリースノート・ご利用ガイドの企画・作成し、プロダクト活用度向上に寄与 顧客コミュニケーションやインタビューを通して得たインサイトを元に、潜在顧客に刺さるメッセージを抽出し、ブログ、事例などのコンテンツを企画・作成しOrganicなリード獲得に貢献 新機能についての企画意図と動作への深い理解をベースに、社内メンバーと顧客が活用できるようにサポート 顧客コミュニケーションやインタビューを通して得たインサイトを元に、プロダクトの進化に直接的に貢献 問題解決のために、原因を正確に把握しつつ、迅速にチームに働きかけて解決したり、顧客コミュニケーションをリード。また、今後のための改善プロセスの定着を図る 顧客の成功のために、プロダクト外の提供価値も企画して提供(既存顧客コミュニティ運営など) チャネルトーク活用中の顧客からの問い合わせ対応 歓迎条件 コンテンツ作成経験 スタートアップ成長期(シリーズA~C)やB2B SaaSでの経験がある方優遇 *このポジションは韓国語必須ではありません。 翻訳機能や通訳メンバーもいますので、安心して業務を行えます。 こんな方はよく合うでしょう! ①顧客中心思考(Customer Driven DNA) 顧客ペルソナやニーズを深く理解し、顧客を本質的な成功に導き、顧客とチャネルトークが共に成長できるよう、チャネルトークらしいトンマナでコミュニケーションができる。「答えは顧客にある」をモットーに、顧客中心文化を理解して自ら実践しつつ、顧客にも伝播できる ②CX DNA 顧客の問い合わせにすばやく正確に対応するだけでなく、顧客の問い合わせを分析/管理したり、回答テンプレートを企画/実行することで、顧客対応の量と質を高められる顧客体験に影響のある要因(機能リリースや不具合など)を事前に定義し、解決方法を提供するなど顧客コミュニケーションをリードできる ③Sales DNA

Channel Talk  4日前
Channel Talk 求人

チャネルトークは「 SMBの持続可能な成長をサポートする」ために、その鍵である「顧客と企業の間のコミュニケーションの課題を解決する」をミッションに掲げ、グローバルで140,000社以上に導入されているビジネスOS SaaSです。 「答えは顧客にある」を哲学に、社内外とコミュニケーションができる「接客チャット」「社内チャット」、顧客管理をする「CRM」、お客様から得たインサイトを分析できる「統計画面」などの機能を提供し、顧客との会話を通して、顧客理解向上とお得意さん作りをすることで、事業の成長につなげる顧客中心文化を提供します。チャネルトークは創業者が事業を3回失敗して身にしみて感じたことがあります。「知識やスキルがあっても、優秀な人材がいても、投資をたくさん受けられても顧客の声を聞かなければビジネスは続かない。答えは顧客にある。Customer Drivenの文化を持つ事業は成長する。顧客と話し、顧客から答えを見つけようとする。この文化は、顧客がいる全てのビジネスに必須だ。」この考えから作られたのがチャネルトークです。チャネルトークのすべての意思決定と製品開発は、この哲学とミッションをもとに行われています。 CXではどんな挑戦ができる? 継続利用率は98%を誇り、プロダクト完成度は高く、顧客や市場からも高評価をいただいています。 このプロダクトと顧客の間で、両者への深い理解をベースに、プロダクト改善と顧客体験の向上を行うのがCX(Customer Experience)です。クオリティの高いプロダクトにより急成長してきたチャネルトークにとって、CXはまさに成長の原動力です。加えて、チャネルトーク自体がCXツールであるため、他企業のCX・CSのお手本となる必要があります。 受け身のカスタマーサポートだけでなく、顧客の声をベースにしたプロダクト改善・顧客体験向上を行い、「答えは顧客にある(顧客中心文化)」という哲学を体現していただきつつ、そのノウハウをコンテンツにして外部に発信する啓蒙家としての役割まで担います。 具体的な業務 チャネルトーク活用中の顧客からの問い合わせ対応 問い合わせを分析し、定量と定性の側面から理解して、クオリティの高い顧客体験を設計・管理 リリースノート・ご利用ガイドを韓国語から日本語に翻訳 新機能についての企画意図と動作への深い理解をベースに、社内メンバーと顧客が活用できるようにサポート 顧客コミュニケーションやインタビューを通して得たインサイトを元に、プロダクトの進化に直接的に貢献(プロダクトメンバーは、韓国にいるため韓国語でのコミュニケーションとなります) 問題解決のために、原因を正確に把握しつつ、迅速にチームに働きかけて解決したり、顧客コミュニケーションをリード。また、今後のための改善プロセスの定着を図る 顧客の成功のために、プロダクト外の提供価値も企画して提供(既存顧客コミュニティ運営など) 必須条件 韓国語ができる方 歓迎条件 CX・CS(カスタマーサポート・サクセス)経験 接客経験など顧客コミュニケーションが好きな方 こんな方はよく合うでしょう! ①顧客中心思考(Customer Driven DNA) 顧客ペルソナやニーズを深く理解し、顧客を本質的な成功に導き、顧客とチャネルトークが共に成長できるよう、チャネルトークらしいトンマナでコミュニケーションができる。「答えは顧客にある」をモットーに、顧客中心文化を理解して自ら実践しつつ、顧客にも伝播できる ②CX DNA 顧客の問い合わせにすばやく正確に対応するだけでなく、顧客の問い合わせを分析/管理したり、回答テンプレートを企画/実行することで、顧客対応の量と質を高められる顧客体験に影響のある要因(機能リリースや不具合など)を事前に定義し、解決方法を提供するなど顧客コミュニケーションをリードできる ③Sales DNA チャネルトークのバリューに確信を持ち、顧客ニーズに対する機能的な提案ができる。チャネルトークの強みや差別化ポイント、顧客事例を理解しつつ、ポジショニングやビジネスインパクトで顧客に納得感を持って利用を促せる。自らもチャネルトークを最も活用するメンバーとして成長する ④Marketing DNA

Channel Talk  4日前
Channel Talk 求人

チャネルトークは「 SMBの持続可能な成長をサポートする」ために、その鍵である「顧客と企業の間のコミュニケーションの課題を解決する」をミッションに掲げ、グローバルで140,000社以上に導入されているビジネスOS SaaSです。 「答えは顧客にある」を哲学に、社内外とコミュニケーションができる「接客チャット」「社内チャット」、顧客管理をする「CRM」、お客様から得たインサイトを分析できる「統計画面」などの機能を提供し、顧客との会話を通して、顧客理解向上とお得意さん作りをすることで、事業の成長につなげる顧客中心文化を提供します。チャネルトークは創業者が事業を3回失敗して身にしみて感じたことがあります。「知識やスキルがあっても、優秀な人材がいても、投資をたくさん受けられても顧客の声を聞かなければビジネスは続かない。答えは顧客にある。Customer Drivenの文化を持つ事業は成長する。顧客と話し、顧客から答えを見つけようとする。この文化は、顧客がいる全てのビジネスに必須だ。」この考えから作られたのがチャネルトークです。チャネルトークのすべての意思決定と製品開発は、この哲学とミッションをもとに行われています。 CSMではどんな挑戦ができる? 継続利用率は98%を誇り、プロダクト完成度は高く、顧客や市場からも高評価をいただいています。 このプロダクトと顧客の間で、両者への深い理解をベースに、プロダクト改善と顧客体験の向上を行うのがCX(Customer Experience)です。クオリティの高いプロダクトにより急成長してきたチャネルトークにとって、CSMはまさに成長の原動力です。加えて、チャネルトーク自体がCX・CSMツールであるため、他企業のCSMのお手本となる必要があります。 具体的な業務 エンタープライズ企業に対して、定例MTGなどを通じて活用促進を行い、顧客を成功に導き、成功事例を作っていく エンタープライズ企業の顧客からの問い合わせ対応 問い合わせを分析し、定量と定性の側面から理解して、クオリティの高い顧客体験を設計・管理 顧客コミュニケーションやインタビューを通して得たインサイトを元に、プロダクトの進化に直接的に貢献 問題解決のために、原因を正確に把握しつつ、迅速にチームに働きかけて解決したり、顧客コミュニケーションをリード。また、今後のための改善プロセスの定着を図る 顧客の成功のために、プロダクト外の提供価値も企画して提供(既存顧客コミュニティ運営など) 必須条件 カスタマーサクセスでのハイタッチ経験 歓迎条件 スタートアップ成長期(シリーズA~C)やB2B SaaSでの経験がある方優遇 *このポジションは韓国語必須ではありません。 翻訳機能や通訳メンバーもいますので、安心して業務を行えます。 こんな方はよく合うでしょう! ①顧客中心思考(Customer Driven DNA) 顧客ペルソナやニーズを深く理解し、顧客を本質的な成功に導き、顧客とチャネルトークが共に成長できるよう、チャネルトークらしいトンマナでコミュニケーションができる。「答えは顧客にある」をモットーに、顧客中心文化を理解して自ら実践しつつ、顧客にも伝播できる ②CX DNA 顧客の問い合わせにすばやく正確に対応するだけでなく、顧客の問い合わせを分析/管理したり、回答テンプレートを企画/実行することで、顧客対応の量と質を高められる顧客体験に影響のある要因(機能リリースや不具合など)を事前に定義し、解決方法を提供するなど顧客コミュニケーションをリードできる ③Sales DNA チャネルトークのバリューに確信を持ち、顧客ニーズに対する機能的な提案ができる。チャネルトークの強みや差別化ポイント、顧客事例を理解しつつ、ポジショニングやビジネスインパクトで顧客に納得感を持って利用を促せる。自らもチャネルトークを最も活用するメンバーとして成長する ④Marketing DNA

Channel Talk  4日前
AVEVA 求人

AVEVA is a global leader in industrial software. Our cutting-edge solutions are used by thousands of enterprises to deliver the essentials of life – such as energy, infrastructure, chemicals and minerals – safely, efficiently and more

AVEVA  4日前
TELEXISTENCE 求人

Responsibilities - Responsible for recruiting activities for assigned roles in TX and its subsidiaries, with a focus on direct sourcing. - Execute recruitment strategies that balance speed, quality, and cost. - Accountable for OKRs (Objectives &

TELEXISTENCE  4日前
Givaudan 求人

Join us and celebrate the beauty of human experience. Create for happier, healthier lives, with love for nature. Together, with passion and creativity, we deliver food innovations, craft inspired fragrances and develop beauty and wellbeing solutions.

Givaudan  4日前
Figma 求人

Figma is growing our team of passionate people on a mission to make design accessible to all. Born on the Web, Figma helps entire product teams brainstorm, design and build better products — from start to

Figma  4日前
Lubrizol Corporation 求人

RESPONSIBILITIES: 事業所全体のHSES(衛生、安全、環境、セキュリティー)の担当者として、法や会社要求に従った設備、作業、作業環境、作業者等の管理全般を行う。HSESに関連する事故防止やリスク低減、また緊急事態等に対応するための検討および改善の実施をする。 As the person in charge of HSES (Hygiene, Safety, Environment, and Security) for the entire office, perform overall management of equipment, work, work environment, workers, etc. in accordance with laws and company requirements. Examine

Lubrizol Corporation  4日前

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