Location(s): Japan City/Cities: Tokyo Travel Required: 00% - 25% Relocation Provided: No Job Posting End Date: July 31, 2024 Shift: Job Description Summary: Focus, Scope, & Impact: The HR Director, People & Culture is responsible, in conjunction
Job Description Thermo Fisher Scientific Inc. (NYSE: TMO) is the world leader in serving science, with annual revenue over $40 billion. Our Mission is to enable our customers to make the world healthier, cleaner and safer.
Job Description At Thermo Fisher Scientific, you’ll discover meaningful work that makes a positive impact on a global scale. Join our colleagues in bringing our Mission to life - enabling our customers to make the world
Job Description Responsibilities Functionally responsible and accountable for the following areas: Facilities management for 6 facilities in Japan Repairs, maintenance, improvement Access/badge management Office supplies, mail service Office layout, design, planning, seat assignments On-site Contingent Worker
Work Schedule Standard (Mon-Fri) Environmental Conditions Office Job Description Position Summary サプライチェーン本部ライフサイエンス・ オペレーション部のカスタマーサービスマネージャーの募集です。セールス、マーケティング、テクニカルエンジニア、ファイナンス、サプライチェーン部門の各部(プランニング、ロジスティクス、調達購買)と連携し、顧客経験(カスタマーエクスペリエンス)を継続的に向上させる事でビジネスの成長とミッションの実現に貢献するポジションです。 Responsibility ライフサイエンスグループのビジネス目標を達成できるよう、見積、受注、顧客問い合わせ対応、コールセンター運用、納期管理等、オーダーフィルフィルメント全般の運用をおこなうチームのマネジメントをおこないます。 部内に顧客第一のカルチャーを醸成し、より良いカスタマーサービスのプロセスを構築します。顧客からのフィードバックは、カスタマー・アライアンス・スコア(CAS)として定期的に測定され、指標(KPI)の維持・向上・目標達成に努めます。 カスタマーサービスの品質向上・標準化の為、標準作業手順書(SOP)の整備、必要とされるトレーニングプラン、バックアップ体制の構築をリードします。 部下の育成計画の立案、実施。メンタリング、コーチングを定期的に実行し、部下のスキル向上、キャリア実現をサポート。より高いレベルで業務を遂行できるチームをつくります。 問題が発生した場合は、問題そのものに迅速に対応と同時に、チームをリードしその問題の発生要因を突き止め、今後の問題の再発防止策を講じます。 プロセスを改善し、平準化(属人化の排除)と、生産性の向上を促進します。またその改善効果が継続するように業務運用をモニターし管理します。 関係する部門(営業、サービス、マーケティング等)に対して、タイムリーに情報共有やエスカレーションをおこないビジネス上のリスク排除のアクションをプロアクティブにおこないます。また、ビジネスパートナーとして社内関連部署の課題解決に尽力します。 カスタマーサービスのコストの管理、労務管理をおこないます。また業務委託会社との連携をはかり、業務品質の維持・安定をモニターします。 Education / Experience 4年制大学または高専過程以上の卒業資格を有する事。経営、経済、ビジネス、エンジニアリングなどの専攻、また、それらの学部における大学院卒業資格があれば、さらに望ましい。 サプライチェーン、プロジェクトマネジメント、オペレーション等の5年以上の職務経験。該当部門、または関連する部門において、5名以上のチームマネジメントの3年以上の経験を有する事。 複数の部署にまたがる業務改善の経験、またはプロジェクトを遂行した経験がある事。シックスシグマ・ブラックベルト、リーンリーダーなどの改善の資格があれば、さらに望ましい。 顧客、ベンダーを含む複数の関係者、ステークホルダーと円滑に業務を進める為、日本語での高いコミュニケーションスキルを有する事。 経理・財務に関する知識。 本ポジションは英語を日常的には使う事はありませんが、海外工場との連携強化や、電話会議などでの協議など、英語ができれば英語力を発揮する機会は多く、将来的なキャリア構築に役立ちます。 Thermo Fisher Scientific Inc. is
At EY, you’ll have the chance to build a career as unique as you are, with the global scale, support, inclusive culture and technology to become the best version of you. And we’re counting on your unique
At EY, you’ll have the chance to build a career as unique as you are, with the global scale, support, inclusive culture and technology to become the best version of you. And we’re counting on your unique
Requisition ID: 201424 Join a purpose driven winning team, committed to results, in an inclusive and high-performing culture. Purpose Contributes to the overall success of the Admin department of Scotia Dealer Advantage in ensuring specific individual goals,
POSITION SUMMARY Ensure staff is working together as a team to ensure optimum service and that guest needs are met. Inspect grooming and attire of staff, and rectify any deficiencies. Complete opening and closing duties including
At EY, you’ll have the chance to build a career as unique as you are, with the global scale, support, inclusive culture and technology to become the best version of you. And we’re counting on your unique
POSITION SUMMARY Ensure staff is working together as a team to ensure optimum service and that guest needs are met. Inspect grooming and attire of staff, and rectify any deficiencies. Complete opening and closing duties including
JOB SUMMARY The Assistant Controller manages the day-to-day operation of the Accounting Office. Primary responsibilities include financial analysis and financial reporting, budgeting/forecasting, audit and control, asset and liability reconciliation, working capital and cash control. CANDIDATE PROFILE
Do you have what it takes to provide post-sales field service & technical support for a unique and groundbreaking robotic product with a very large installed base and huge growth potential? Do you enjoy problem-solving and
Are you passionate about driving organizational development initiatives? Do you thrive in a strategic role, working closely with executive team members and global colleagues? If so, we have an exciting opportunity for you to join our Learning
The Role: Joining Moderna offers the unique opportunity to be part of a pioneering team thats revolutionizing medicine through mRNA technology with a diverse pipeline of development programs across various diseases. As an employee, youll be
Location Kasumigaseki Building 33rd Floor - 3-2-5 Kasumigaseki, Business - Infrastructure Brookfield Infrastructure Group is one of Brookfield’s primary operating groups. The Infrastructure Group is one of the world’s largest infrastructure investors, owning and operating critical
At EY, you’ll have the chance to build a career as unique as you are, with the global scale, support, inclusive culture and technology to become the best version of you. And we’re counting on your unique
Requisition #: 14137 When visionary companies need to know how their world-changing ideas will perform, they close the gap between design and reality with Ansys simulation. For more than 50 years, Ansys software has enabled innovators
Head of Supply Chain Location: Tokyo About the job Main responsibilities: Lead the IBP process in Japan to best-in-class standards to ensure that sales and profitability targets are achieved. Drive demand planning excellence via statistical forecasting
People Business Partnering Location: Japan About the job At Sanofi Consumer Healthcare, we have one overarching mission - to work passionately,challenging ourselves and our industry every day, to build a healthier future by helping people, help