Company Description Since we opened our doors in 2009, the world of commerce has evolved immensely, and so has Square. After enabling anyone to take payments and never miss a sale, we saw sellers stymied by
Company Description At ServiceNow, our technology makes the world work for everyone, and our people make it possible. We move fast because the world can’t wait, and we innovate in ways no one else can for
Summary Posted: Jun 5, 2024 Weekly Hours: 37.5 Role Number: 200540219 As Steve Jobs said in 1997 when introducing the Apple Store Online: “We make amazing products. We should have an amazing purchasing experience.” Twenty-five years
Minimum qualifications: Bachelors degree or equivalent practical experience. 2 years of experience in business, advertising, sales, marketing, consulting, digital ads, media, or a similar field. Ability to communicate in English and Japanese fluently to interact in
Minimum qualifications: Bachelors degree or equivalent practical experience. 2 years of experience in advertising, consultative sales, business development, online media environment, or marketing role. Ability to communicate in English and Japanese fluently to interact with internal
Position Summary: Customer Support Executive is the entry point for customers in Japan seeking application and content support for Trading, Risk Management, Media and Wealth Management customers in Japan. The role is responsible for delivering world class service experience
Key Responsibilities Performs startups through Tier III including process qualifications with assistance. Understands all qualifications performed on tool and verifies operational quality (process qualification) of systems equipment including ability to use customer’s metrology equipment. Plans for and
Why Nasdaq When you work at Nasdaq, you’re working for more open and transparent markets so that more people can access opportunities. Connections can be made, jobs can be created, and communities can thrive. We want
Key Responsibilities Is proficient on primary toolset and demonstrates ability to acquire additional systems and applications. Performs startup activities through Tier II with limited support. Able to complete qualifications with minimal assistance. Completes quality repairs. Actively
Who We Are At Kyndryl, we design, build, manage and modernize the mission-critical technology systems that the world depends on every day. So why work at Kyndryl? We are always moving forward – always pushing ourselves
Requisition ID: 200162 Join a purpose driven winning team, committed to results, in an inclusive and high-performing culture. What your role will be. Customer Relations Representative As a member of the Dealer Finance Centre (DFC) Team and
Why Nasdaq When you work at Nasdaq, you’re working for more open and transparent markets so that more people can access opportunities. Connections can be made, jobs can be created, and communities can thrive. We want
You will be responsible for: 担当地区で設定された営業目標やKPIを達成する。 製品売上に重要な影響を及ぼす市場原理を十分理解し、対象アカウントの具体的なビジネス・プランに反映させ、維持する。 担当製品の適応疾患の病態や製品作用の仕組みについての、臨床的、専門的、科学的知識を示す。 ターゲットDrを増やすことができる柔軟なフットワークを有する。 医師、医療従事者、患者、医療施設を含む、患者中心のパートナーシップモデルの実現を導く。 テリトリーの課題を解決するために効果的なセミナーを自ら企画・実行する。 専門医はもちろんKOLにも臆せず治療提案できるマインドとスキルを併せ持つ。 成功例はもちろん失敗例も惜しみなく同僚に共有する。 製品や市場戦略の改善のため、積極的に会社マネジメントと交流を図る。 効率的に時間やCRM、リソースや業務量を管理する。 Face to Face面談だけでなくWeb面談・電話・メールなどのマルチチャネルを医療従事者に合わせてアクションが可能。 チームワークや関係部署と柔軟にコミュニケーションを取り、協業ができる人 You will need to have: MR資格保有者 5年以上の製薬企業おけるMR(での医薬情報担当者の経験 大学病院・基幹病院担当経験者 独立した環境およびチーム内で、自律して効率よく働く能力 大学病院などの専門医またはそのコミュニティにアクセスし、サイエンスベースの情報交換やディスカッションなどを通じて専門医との関係を構築する能力 宿泊、週末移動を伴う出張ができる方 普通自動車免許証(優良ドライバー) We would prefer for you
■Customer Success組織について マイクロソフトは、「Empower every person and every organization on the planet to achieve more.(地球上のすべての個人とすべての組織が、より多くのことを達成できるよ うにする)」という企業ミッションのもと、お客様の「デジタルトランスフォーメーショ ン」を支援することを最重要活動のひとつとして取り組んでいます。 「デジタルトランス フォーメーション」を実現するための手段として、クラウドをベースにした各種サービス をお客様に活用いただくことになりますが、こうしたサービスは、導入しただけではビジ ネス変革の目標を達成するのは簡単ではありません。 Customer Success 部門では当社のクラウドサービスを活用してお客様のビジネス変革を成 功させる、デジタルトランスフォーメーションの推進役としてお客様のビジネスおよび IT の意思決定者と共に価値を実現できるようご支援します。 ■Customer Success Account Managerの概要について Customer Success Account Manager (CSAM) は、ポストセールスに責任を持ちお客様の ビジネスやIT目標を理解した上で、 お客様との強固なリレーションシップの構築・成果 と価値実現を意識したサポートプログラムの提供計画策定と優先度付け・アカウント営業 チームなど他部署との密な連携による支援リソースのオーケストレーション・各種技術的
■Customer Success組織について マイクロソフトは、「Empower every person and every organization on the planet to achieve more.(地球上のすべての個人とすべての組織が、より多くのことを達成できるよ うにする)」という企業ミッションのもと、お客様の「デジタルトランスフォーメーショ ン」を支援することを最重要活動のひとつとして取り組んでいます。 「デジタルトランス フォーメーション」を実現するための手段として、クラウドをベースにした各種サービス をお客様に活用いただくことになりますが、こうしたサービスは、導入しただけではビジ ネス変革の目標を達成するのは簡単ではありません。 Customer Success 部門では当社のクラウドサービスを活用してお客様のビジネス変革を成 功させる、デジタルトランスフォーメーションの推進役としてお客様のビジネスおよび IT の意思決定者と共に価値を実現できるようご支援します。 ■Customer Success Account Managerの概要について Customer Success Account Manager (CSAM) は、ポストセールスに責任を持ちお客様の ビジネスやIT目標を理解した上で、 お客様との強固なリレーションシップの構築・成果 と価値実現を意識したサポートプログラムの提供計画策定と優先度付け・アカウント営業 チームなど他部署との密な連携による支援リソースのオーケストレーション・各種技術的
Company Description As a member of the world-renowned NielsenIQ group, GfK Japan has established a strong reputation for reliable sales trend research in the Japanese market since its founding in 1979. We specialize in home appliances,
Thank you for your interest in working for our Company. Recruiting the right talent is crucial to our goals. On April 1, 2024, 3M Healthcare underwent a corporate spin-off leading to the creation of a new
Thank you for your interest in working for our Company. Recruiting the right talent is crucial to our goals. On April 1, 2024, 3M Healthcare underwent a corporate spin-off leading to the creation of a new
Who we are is what we do. Deel and our family of growing companies are made up of global teams dedicated to helping businesses hire anyone, anywhere, easily. The team comprises over three thousand self-driven individuals
Maersk is a global leader in integrated logistics and have been industry pioneers for over a century. Through innovation and transformation we are redefining the boundaries of possibility, continuously setting new standards for efficiency, sustainability, and