POSITION SUMMARY Contact appropriate individual or department (e.g., Sales, Data Administration, Accounting) as necessary to resolve guest calls, requests, or problems. Use sales techniques that maximize revenue while maintaining existing guest loyalty to Marriott, including up-selling.
Must have Japanese citizenship or Eligible work in Japan permit holder POSITION SUMMARY Promote awareness of brand image internally and externally. Use sales techniques that maximize revenue while maintaining existing guest loyalty to Marriott. Recognize opportunities
POSITION SUMMARY Contact appropriate individual or department (e.g., Sales, Data Administration, Accounting) as necessary to resolve guest calls, requests, or problems. Use sales techniques that maximize revenue while maintaining existing guest loyalty to Marriott, including up-selling.
POSITION SUMMARY Contact appropriate individual or department (e.g., Sales, Data Administration, Accounting) as necessary to resolve guest calls, requests, or problems. Use sales techniques that maximize revenue while maintaining existing guest loyalty to Marriott, including up-selling.
POSITION SUMMARY 日本語スキル必須 / Japanese language skill is a must. 社内外にブランドイメージの認知度を高める。マリオットに対する既存のゲストのロイヤルティを維持しながら、収益を最大化する販売手法を使用する。より良いマリオット体験またはイベントを作成するために、顧客にアップセルし、機能強化を販売する機会を認識する。ゲストまたは電話をかけてこられた方に、プレビュー パッケージの販売/ツアーを購入またはスケジュールするよう勧める。オーナー候補へのセールスプレゼンテーションへの参加に関する詳細と要件を説明する。 マリオット・バケーションクラブ施設のツアーを予約する前に、個々人がプレビューパッケージ販売/ツアーの資格要件を満たしていることを確認する。ゲストのご愛顧に対する贈り物(例:リワードポイント、ショーチケット)を決定し贈呈する。ホテルの設備やサービスに関するゲストの質問に答える。メッセージを正確に、完全に、読みやすく受け取り、記録し、伝達する。 会社の方針と手順に従う。制服や身だしなみが清潔でプロフェッショナルである、機密情報の守秘義務を守り、会社の資産を保護する。会社の基準に従ってすべてのゲストを歓迎し、ゲストのサービスニーズを予測して対処し、障害を持つ人々を支援し、ゲストに心からの感謝を示す。明確でプロフェッショナルな言葉遣いで他者と会話する。適切なエチケットで電話に対応する。他の従業員との良好な関係を築く。品質に関する期待や基準を確実に順守する。手を伸ばす、曲げる、ひねる、引っ張る、身をかがめる、10ポンド以下の重さの物体を動かす、持ち上げる、運ぶ、長時間にわたって、立つ、座る、歩く。監督者が要求に応じて、その他の合理的な職務を遂行する。 Promote awareness of brand image internally and externally. Use sales techniques that maximize revenue while maintaining existing guest loyalty to Marriott. Recognize
POSITION SUMMARY Contact appropriate individual or department (e.g., Sales, Data Administration, Accounting) as necessary to resolve guest calls, requests, or problems. Use sales techniques that maximize revenue while maintaining existing guest loyalty to Marriott, including up-selling.